home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 545 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1721468 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15585: 20 Nov 2012, 00:20 »

Super!

Ja, det gør vi. Jeg skal se dig gå amok med pyro. Grin

By the way, jeg følges ind med nogle kammerater, som siger, at vi (størstedelen) følges ad fra Hovedbanegården og drager afsted med toget og derefter går march op til Betonen. Er du med der, eller hvordan kommer du dertil?

HansenLFC
Gæst

« Svar #15586: 20 Nov 2012, 00:22 »

Ja det er han Daniel !!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15587: 20 Nov 2012, 00:22 »

Ja det er han Daniel !!
Ja, på krudt? Det er alle sgu da bekendt med... Tunge

HansenLFC
Gæst

« Svar #15588: 20 Nov 2012, 00:23 »

Ja, på krudt? Det er alle sgu da bekendt med... Tunge

Både det, og med toget !!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15589: 20 Nov 2012, 00:23 »

Både det, og med toget !!
Fedt. Er du også på?

Legenden
Manager

« Svar #15590: 20 Nov 2012, 00:25 »

Super!

Ja, det gør vi. Jeg skal se dig gå amok med pyro. Grin

By the way, jeg følges ind med nogle kammerater, som siger, at vi (størstedelen) følges ad fra Hovedbanegården og drager afsted med toget og derefter går march op til Betonen. Er du med der, eller hvordan kommer du dertil?

Det bliver det vildeste. Skal min. have 13 romerlys med ind, det bliver en svær opgave. Måske jeg skal benytte mig af Gherts rectum. Bliver nok svært at få 12 derop uden han bemærker det, men jeg må prøve.

Og ja, kommer med samme tog som dig. Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #15591: 20 Nov 2012, 00:25 »

Fedt. Er du også på?

Skider bjørnen i skoven?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15592: 20 Nov 2012, 00:27 »

Det bliver det vildeste. Skal min. have 13 romerlys med ind, det bliver en svær opgave. Måske jeg skal benytte mig af Gherts rectum. Bliver nok svært at få 12 derop uden han bemærker det, men jeg må prøve.

Og ja, kommer med samme tog som dig. Wink
Haha, du må jo prøve. Grin

Skider bjørnen i skoven?
Ja, gør den ikke? Fedt nok, Pestegnen skal brændes ned, og VK må også gerne brændes.

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #15593: 20 Nov 2012, 19:19 »

Derby i parken var HJERNEDØDT!!! Stemningen på S12 var aaaaalt for fucking fed, og der blev fra de flestes side givet 110% for at overdøve forstadsbøsserne Wink

Forhåbentlig kan vi tage en sejr med hjem fra pestegnen - det er Derby, ergo er kampen VIGTIG!!!

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #15594: 20 Nov 2012, 19:29 »

Jeg har diskuteret med nogen fck fans her for lidt tid siden. Der var 2 der spillede smart med hvor mange romerlys de fyrede af og sådan noget. De sagde de fyrede meget mere af end Brøndby gjorde. Jeg kan ærligt godt sige at jeg næsten aldrig ser fck, men ud fra det jeg har set, fyre de ALDRIG af på hjemmebane og kun en gang i mellem på udebane. Er det rigtigt? :-)

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #15595: 20 Nov 2012, 19:31 »

Jeg har diskuteret med nogen fck fans her for lidt tid siden. Der var 2 der spillede smart med hvor mange romerlys de fyrede af og sådan noget. De sagde de fyrede meget mere af end Brøndby gjorde. Jeg kan ærligt godt sige at jeg næsten aldrig ser fck, men ud fra det jeg har set, fyre de ALDRIG af på hjemmebane og kun en gang i mellem på udebane. Er det rigtigt? :-)

I Parken vil du aldrig nogensinde se et romerlys blive affyret - det er til dels iflg. regler mellem fans og PS&E. Det er helt korrekt at du aldrig ser noget der Smiley

På udebane derimod mener jeg helt sikkert vi er godt repræsenteret. Det er nok bare begrænset hvor meget "fokus" der er på dem, når de bliver vist i TV hvert fald.
Der var en del pyro i Aarhus, men det blev overhovedet ikke filmet af kameraerne Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15596: 20 Nov 2012, 19:39 »

Det er sjældent der man ser store pyroshows hjemme i Parken, men der bliver da fyret af indimellem. På udebane er der næsten altid garanti for et show. Om vi fyrrer mere af end Brøndby skal jeg ikke kunne sige, men der bliver fyrret af i stor stil!

FCK

Legenden
Manager

« Svar #15597: 20 Nov 2012, 19:41 »

Sidste gang der blev fyret af i Parken var i pokalfinalen mod Horsens. Ellers er der næsten altid pyro på udebane. Tror måske kun, at der har været Randers og Odense ude, hvor der ikke var pyro i ligaen. Kan godt være, at jeg husker forkert.

Aarhus away blev der i hvert fald skudt rimelig meget af.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #15598: 20 Nov 2012, 19:42 »

Sidste gang der blev fyret af i Parken var i pokalfinalen mod Horsens. Ellers er der næsten altid pyro på udebane. Tror måske kun, at der har været Randers og Odense ude, hvor der ikke var pyro i ligaen. Kan godt være, at jeg husker forkert.

Aarhus away blev der i hvert fald skudt rimelig meget af.

De billeder der, Neymar...
De er guddommelige. Intet mindre!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #15599: 20 Nov 2012, 19:44 »

Tak for jeres hurtige svar :-)
Det jeg kan sige er at Brøndby må nok fyre mere af end fck, da de ikke fyre af på hjemmebane. Kun 1 kamp indtil videre denne sæson har der ikke været fyret lys af, af Brøndby fans. Det var kampen mod Sønderjyske. Kampen før det første derby  crazy

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010