home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1037 1038 [1039] 1040 1041 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1721210 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15570: 13 Nov 2012, 08:30 »

"Hvis det ikke var fordi, at jeg skulle følge min anden hjerteklub, som desværre ofte spiller samme dag som F.C. København, så havde jeg været at finde i Parken og til forskellige aways rundt om i Danmark hver weekend."

Sammen med drengene på tribunen, hvem gider ligge hjemme under dynen...? crazy
"Når man kan ståååå og synge høøøjt for FCK'åååå!"

Jeg ville hellere end gerne bytte TV'et ud med drengene på tribunen, men hjemme under dynen, kan jeg jo som bekendt følge begge mine hold. Tunge

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #15571: 18 Nov 2012, 12:13 »

Midtjylland skulle også meget gerne blive revet rundt i aften når de gæster parken!
Dog skulle det helst ikke blive lige så spændende som sidst Wink

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

plutonium
Manager

« Svar #15572: 18 Nov 2012, 21:04 »

Meget blandet kamp må man sige!  Ubeslutsom

To fine mål, der ikke kan pilles ved og masser af chancer i første halvleg samt et bortdømt frispark/straffe i slutningen af kampen, så når det kommer til chanceskabning var kampen absolut godkendt. Problemet er bare at langt det meste lå i første halvleg, mens den anden bød på alibifodbold det meste af tiden.

Hvad angår spillerpræstationer, så synes jeg faktisk at vi overvejende havde gode enkeltmandspræstati oner, mens Kim C igen laver et lille drop. Det er ikke fordi jeg synes han står dårligt eller usikkert, men han fejlvurderer alt for mange bolde, og der er da i hvert fald 3-4 mål han burde have reddet i denne halvsæson. Det er for mange drops at lave når man står for FCK.

Til gengæld synes jeg Delaney, TK, Cornelius, Jørgensen, Jacobsen, Stadsgaard, Sigurdsson og især Gislason spiller en rigtig, rigtig god kamp. Jeg er imponeret over hvor godt TK og Claudemir spiller sammen under Jacobs taget i betragtning at de typemæssigt har ret mange lighedspunkter (slidere med godt overblik). Jeg kunne stadig godt tænke mig at se Delaney og Claudemir sammen i flere kampe, men tager stadig hatten af for TK.

Gislason gjorde at jeg på ingen måde savnede Bolanos i dag - jeg vil endda sige at Gislason imponerer mig mere end Bolanos har gjort det, i det Gislason også gør en forskel defensivt.

Jeg er overvejende godt tilfreds med kampen, men for satan hvor spiller vi langsomt og tungt i anden halvleg..!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #15573: 19 Nov 2012, 09:55 »

Anden halvleg er på ingen måde acceptabel. Vi skal blot være glade for at Midtjylland ikke tilspiller sig flere store chancer. Første halvleg blev Midtjyderne mere eller mindre spillet totalt af banen!

Hvad præststionerne angår, så synes jeg simpelthen ikke vi har kvalitet nok i Kim C. Han er simpelthen ikke god nok, og det viste han igen igår med hans deciderede drop! En skam wiland er ude resten af efteråret - Kim kan blive en dyr fornøjelse!
Gislason derimod.. Den mand imponerede mig helt ekstremt igår. Virkelig en konge-kamp han leverede. Der var stort set ikke en finger at sætte på det spil han diskede op med :-)

Dette var 3 vigtige point på vej mod endnu et mesterskab, og det skal vi være utrolig glade for!

Endnu en gang viser Nicolai Jørgensen også verdensklasse i det korte stykke tid han var på banen. Han kan vise sig at blive MEGET vigtig for os i denne sæson!

Forza FCK!

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15574: 19 Nov 2012, 23:39 »

Vi startede flot ud, og det lignede da starten på et målorgie. Generelt var vi Midtjylland overlegne i første halvleg, men vi faldt drastisk i kadence efter pausen. Det er nu ikke så meget det, at vi ikke var på bolden og fremadrettet i vores spil, men mere det, at vi simpelthen ikke var koncentreret nok derinde. Vi fik ikke presset godt nok på boldholder og vi fik ikke sat os igennem.

Jørgensen er virkelig en fremragende spiller! Hans mål var fantastisk flot.

Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg på et tidspunkt var lidt nervøs for, at de skulle score. Ikke at de kom nævneværdigt tæt på, men alligevel sad jeg med en lille usikkerhed. Dog fantastisk godt, at vi henter endnu tre, fornødne point. Stemningen var fin, men desværre døde den også lidt ud i perioder.

Jeg skal helt klart med på betonen, når vi gæster Brøndby i Pokalturneringen. I går råbte jeg næsten alt hvad den kunne trække i kampens sidste tyve minutter, men i Brøndby skal den sgu have alt, hvad den kan trække i 90 minutter. Mit stemmebånd bliver dræbt. Jeg tror, det bliver en fed kamp. Der skal nok blive gang i den på lægterne, og så må vi håbe, at keglerne kan styre sig.

KÆMP FOR HOVEDSTADEN!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 23:41 af Daniel Nordentoft » Logged

Legenden
Manager

« Svar #15575: 19 Nov 2012, 23:42 »

Det er godt at høre, Daniel.

Jeg tager romerlys med til dig, så lad være med at tage for stramme bukser på den dag. Thumbs Up

Har du fået købt billet?
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 23:46 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager

« Svar #15576: 19 Nov 2012, 23:44 »

Tør du ikke selv Neymar Wink ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager

« Svar #15577: 19 Nov 2012, 23:46 »

Giver gerne et væk til fællesskabet Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15578: 19 Nov 2012, 23:49 »

Hehe, jeg skal satme ikke have stukket sådan en pind op i røven. Grin

Jeg tror faktisk på, at vi får et fedt pyroshow op at stå. Jeg skal dog ikke selv have ét i hånden, da jeg ikke gider rode mig ud i noget lort. Dog så jeg gerne, at romerlys blev legaliseret, såfremt at man ikke brændte sæder af og kastede dem ned på banen. Egentlig gør kontrollørene heller ikke så meget ved det, så længe folk holder det i hænderne. Desværre er der bare nogle kegler i blandt os.

Og nej, jeg har ikke købt endnu. Skal lige have bestilt away-kort først, men det gør jeg formentlig i morgen. Billetten koster vist 80 kr., right? Har du købt billet?

verdenskrig
Manager

« Svar #15579: 19 Nov 2012, 23:50 »

Hehe, jeg skal satme have stukket sådan en pind op i røven. Grin

United fans  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager

« Svar #15580: 19 Nov 2012, 23:51 »

Hehe, jeg skal satme ikke have stukket sådan en pind op i røven. Grin

Jeg tror faktisk på, at vi får et fedt pyroshow op at stå. Jeg skal dog ikke selv have ét i hånden, da jeg ikke gider rode mig ud i noget lort. Dog så jeg gerne, at romerlys blev legaliseret, såfremt at man ikke brændte sæder af og kastede dem ned på banen. Egentlig gør kontrollørene heller ikke så meget ved det, så længe folk holder det i hænderne. Desværre er der bare nogle kegler i blandt os.

Og nej, jeg har ikke købt endnu. Skal lige have bestilt away-kort først, men det gør jeg formentlig i morgen. Billetten koster vist 80 kr., right? Har du købt billet?

Du skal jo heller ikke have det OPPE I RØVEN, din klump.  crazy

Og ja, jeg har købt billet. Se lige at få købt asap - afsted med dig i morgen.

PS. tudeprins  Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15581: 19 Nov 2012, 23:58 »

United fans  crazy
Haha. Grin

Ses vi til Derby? I bliver slagtet godt og grundigt. Spår en dejlig 0-5'er. Vi skal nok også overdøve Sydsiden. Tunge

Du skal jo heller ikke have det OPPE I RØVEN, din klump.  crazy

Og ja, jeg har købt billet. Se lige at få købt asap - afsted med dig i morgen.

PS. tudeprins  Wink
Ja, hvad ved jeg? Måske ikke oppe i røven, men så imellem. Ja, du ved, hvad jeg mener. crazy

Jeg har først fri 15:20 de næste tre dage, kommer jeg pludselig i tanke om. De lukker vist kl. 16, så vidt jeg ved. Så må jeg lige pjække. Eller kan man ikke bare sende en elektronisk ansøgning?

Legenden
Manager

« Svar #15582: 20 Nov 2012, 00:05 »

Nå, ja. Der er kun 8 dage til derby. Her gik jeg og troede, at der var omkring 20 dage. Hahaha, hvor er jeg kogt. Grin

Lav dit away kort nu (eller i morgen). Jeg kan ikke huske, hvor lang tid der går, før de accepterer dig i systemet. Du behøver ikke kortet for at komme ind, du skal bare være i systemet.

FCK AWAY: http://fck.dk/fanzone/fck_away/tilmelding/

Billetten er du nødt til at hente selv, og for alles skyld, så gør det asap. Smiley

Citat
Ja, hvad ved jeg? Måske ikke oppe i røven, men så imellem. Ja, du ved, hvad jeg mener.
Urinrøret? Der er altså ikke plads.  Skuffet

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15583: 20 Nov 2012, 00:12 »

Nå, ja. Der er kun 8 dage til derby. Her gik jeg og troede, at der var omkring 20 dage. Hahaha, hvor er jeg kogt. Grin

Lav dit away kort nu (eller i morgen). Jeg kan ikke huske, hvor lang tid der går, før de accepterer dig i systemet. Du behøver ikke kortet for at komme ind, du skal bare være i systemet.

FCK AWAY: http://fck.dk/fanzone/fck_away/tilmelding/

Billetten er du nødt til at hente selv, og for alles skyld, så gør det asap. Smiley
Urinrøret? Der er altså ikke plads.  Skuffet
Selvfølgelig er du helt brændt af. Du er jo også på krudt. Kys

Jeg læste godt regler osv. om FCK AWAY, men nåede aldrig at gå under tilmelding. Jeg tilmelder mig i skolen i morgen, og så henter jeg billetten så hurtigt som muligt.

Jeg ved godt, at man bare skal være i deres system. To kammerater fortalte mig også i går, at jeg ville få et nummer på min hånd eller sådan noget. Fattede ikke lige noget af det, men er det så dét, jeg skal fremvise, samt billetten?

Nej, der kan sgu nok ikke rigtig være plads i urinrøret. Opstemt

Legenden
Manager

« Svar #15584: 20 Nov 2012, 00:15 »

Ja, din hånd og din billet - så kører det.

Så ses vi jo bare! Thumbs Up

Sider: 1 ... 1037 1038 [1039] 1040 1041 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010