home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23571
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Nyeste Bruger: simka
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1034 1035 [1036] 1037 1038 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1728639 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15525: 26 Aug 2012, 16:03 »

Og husker stadig aftenen som var det i går, og så blev jeg landskendt i dk med mit søde fjæs på tv Cool.. Smuk smuk aften !

Synes i øvrigt det er decideret latterligt at vi ikke har vundet i parken siden da 95 % af opgørene har været sindsygt tætte og enten end uafgjort eller med en 1 målssejr til jer.. Fatter det simpelthen ikke, utroligt at marginalerne har kunne gå jeres vej så mange gange..

Tjo, i har da i hvertfald fået nogle point og tætte opgør derinde, især mens i har været i krise. Det er den gamle og sande historie om, at det hold i derbyet det går dårligt for, overpræsterer en smule, da de opgør er næsten den eneste chance for succes på en sæson.

Siden da
1x 4-0
1x 3-0
2x 2-0
3x 3-1
1x 1-0
3x 1-1
1x 0-0

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #15526: 26 Aug 2012, 16:12 »

Ok, det her er ikke særlig relevant lige nu, og tidspunktet er også mærkeligt, men fuck it. Nu har vi jo fået en del opmuntring allerede, siden vi ikke formåede at slå bif på hjemmebane for en uge siden, men tænker lige, at vi altid kan bruge lidt mere godt humør, så jeg har sammenfattet en lille liste! En liste der skal sætte perspektiv på hvor fucking overdrevet længe siden det egentlig er at de har slået os i superliga-sammenhæng i Parken.

Sidst Brøndby slog os i Parken i Superligaen...
- ligger snart 8 år tilbage
- havde København "blot" vundet DM 4 gange
- var Michael Laudrup midt i sin trænerkarriere i Brøndby
- havde København stadig deres store keeperproblem som senere blev løst med JC og JW, og selveste Benny Gall stod i 1-3-nederlaget til Festegnen
- havde København Ole Tobiasen, Bo Svensson og Jesper Bech på holdet
- var der hele 40k tilskuere på plads i Parken
- stod det gamle udebaneafsnit i Parken stadig
- var Andreas Cornelius 11 år gammel
- blev Johan Absalonsen målscorer for de gule og blå
- havde København ikke kvalificeret sig til et europæisk gruppespil nogensinde
- havde Brøndby IF endnu ikke vundet deres famøse 5-0-sejr, som de stadig klamrer sig til den dag i dag
- havde Grækenland lige vundet EM
- havde George Bush netop taget hul på sin anden periode som præsident i USA
- var FC Porto forsvwrende CL-mestre
- havde Barca ikke vundet det spanske mesterskab i 5 år
- var Arsenal forsvarende mestre i Premier League efter deres ubesejrede sæson
- fandtes YouTube ikke

I er velkomne til at bygge videre, nu orker jeg ikke mere. Opstemt

Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15527: 28 Aug 2012, 12:12 »

Idet vi for få dage siden udlejede Gamboa til Rosenborg, tror og håber jeg at den overdrevne respekt vi har udvist overfor hinanden er ved at falde. Nu hvor vi valgte at acceptere deres bud/forespørgsel på Gamboa, tog vi det første skridt i processen om at "slutte fred". Derfor synes jeg nemlig, at dette link kunne virke interessant iform af et Bergvold/Grindheim salg.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/norsk-profil-taet-paa-tippeliga-exit

Thaurat al Shabab

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #15528: 29 Aug 2012, 21:27 »

Dommeren er en joke! han er jo lille's bitch

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15529: 29 Aug 2012, 21:35 »

Dommeren er en joke! han er jo lille's bitch

Meget mærkelige gule kort vi har fået ja - men pt. har han jo ikke været afgørende Smiley Desværre.. vil så gerne kunne give ham skylden Peace

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15530: 29 Aug 2012, 21:38 »

Det er sguda afgørende for kampen hvis han dømmer de fleste ting til deres fordel. Det gør ikke just vores spillere sikre på dem selv, og de bliver vel i tvivl om hvad de kan gøre, uden at få en advarsel, og de vil blive bange for at tackle igennem, da dommeren kan få endnu en hjerneblødning.

Så nej, ingen afgørende kendelser, men det vil sgu altid have afgørende betydning.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #15531: 29 Aug 2012, 21:40 »

Jeg ved nu ikke om jeg vil kalde jeres gule kort for underlige.. Det eneste som ikke burde være dømt, var den til Oviedo..

TK havde lavet gentagende frispark, Kris Stadsgaards var klokkeklar, og den til Claudemir er jo efter gentagende forsøg på at trække tiden.. At det så lige bliver Claudemir i stedet for Wiland er hvad det er, men fuldt fortjent er det altså, at i får gult for de mange forsøg på at trække tiden - Hvilket virkelig ikke klæder FCK!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #15532: 29 Aug 2012, 21:41 »

Jeg ved nu ikke om jeg vil kalde jeres gule kort for underlige.. Det eneste som ikke burde være dømt, var den til Oviedo..

TK havde lavet gentagende frispark, Kris Stadsgaards var klokkeklar, og den til Claudemir er jo efter gentagende forsøg på at trække tiden.. At det så lige bliver Claudemir i stedet for Wiland er hvad det er, men fuldt fortjent er det altså, at i får gult for de mange forsøg på at trække tiden - Hvilket virkelig ikke klæder FCK!

HAHA ! Gult kort for at tørre en våd bold = trække tiden, nu har jeg aldrig hørt magen Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15533: 29 Aug 2012, 21:42 »

Claudemir trækker sku da ikke tiden? ... Så skal han jo give en masse kort i den kamp... hvis man ikke må tørre bolden.. så er den jo helt galt... lur mig om ikke Lille ikke får gult kort når de laver det samme i 2. halvleg når de fører 2-0.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #15534: 29 Aug 2012, 21:46 »

Nu er det jo ikke kun Claudemir's situation alene der er afgørende for det gule kort. Det er jo også pga. Wilands gentagende episoder hvor han lige trækker den, for ikke at snakke om de gange hvor jeres spillere har lagt sig i græsset.

I må da indrømme at det har været tydeligt at i har trukket tiden, og at det har været en bevidst strategi fra jeres side.. Så det er kun naturligt og fair at det gule kort kommer på et eller andet tidspunkt, og det faldt jo så bare til Claudemir, selvom Wiland nok i virkeligheden er den der har fortjent den mest.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15535: 29 Aug 2012, 21:51 »

Nu er det jo ikke kun Claudemir's situation alene der er afgørende for det gule kort. Det er jo også pga. Wilands gentagende episoder hvor han lige trækker den, for ikke at snakke om de gange hvor jeres spillere har lagt sig i græsset.

I må da indrømme at det har været tydeligt at i har trukket tiden, og at det har været en bevidst strategi fra jeres side.. Så det er kun naturligt og fair at det gule kort kommer på et eller andet tidspunkt, og det faldt jo så bare til Claudemir, selvom Wiland nok i virkeligheden er den der har fortjent den mest.

Så du mener seriøst det er ok Claudemir bliver straffet for Wilands forseelser ? Det er jo det samme som at TK begik en masse frispark og så får Claudemir et kort på hans første ... det holder jo ikke..

Kan godt se du siger Wiland nok havde fortjent det mere... syntes nu heller ikke han har været meget tidstrækkende.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #15536: 29 Aug 2012, 21:55 »

Det er jo meget naturligt, at når et helt hold forsøger at trække tiden, så bliver dommeren nød til at trække en linje, og få givet et gult kort, for at vise at han ikke længere acceptere det.. Desuden har dommeren flere gange haft fat i jeres spillere for at give dem en lille henstilling, hvilket ikke har virket.

Så da Claudemir begynder at tørre bolden - også lidt for længe... Så vælger dommeren jo bare at nu går den ikke længere, hvorfor han får det gule kort.

Så selvom Claudemir som sådan ikke fortjener det gule kort (medmindre han tidligere i kampen trak tiden også), så er det gule kort mere et symboliserende gult kort, til hele holdet..

I mine øjne fejler det gule kort intet, selvom Wiland naturligvis havde været mere oplagt.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15537: 29 Aug 2012, 21:58 »

Det er jo meget naturligt, at når et helt hold forsøger at trække tiden, så bliver dommeren nød til at trække en linje, og få givet et gult kort, for at vise at han ikke længere acceptere det.. Desuden har dommeren flere gange haft fat i jeres spillere for at give dem en lille henstilling, hvilket ikke har virket.

Så da Claudemir begynder at tørre bolden - også lidt for længe... Så vælger dommeren jo bare at nu går den ikke længere, hvorfor han får det gule kort.

Så selvom Claudemir som sådan ikke fortjener det gule kort (medmindre han tidligere i kampen trak tiden også), så er det gule kort mere et symboliserende gult kort, til hele holdet..

I mine øjne fejler det gule kort intet, selvom Wiland naturligvis havde været mere oplagt.

Ja - der kommer vi nok ikke videre... men det er da at straffe den forkerte!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #15538: 29 Aug 2012, 22:00 »

Eftersom at der er flere FCK spillere om at trække tiden, så er han jo nød til at udpege en syndebuk. Desuden er Claudemir heller ikke selv helt uskyldig, da han jo faktisk trak tiden da han skulle tørre bolden.

Men jeg tilkendegiver, at havde jeg været dommeren, så havde Wiland fået det gule kort tidligere i kampen, men jeg går ud fra at dommeren på det tidspunkt vurderede at det ikke var nødvendigt der, og at grænsen simpelthen blot var nået da Claudemir skulle tørre bolden.

Tash
Ynglingespiller

« Svar #15539: 29 Aug 2012, 23:20 »

Eftersom at der er flere FCK spillere om at trække tiden, så er han jo nød til at udpege en syndebuk. Desuden er Claudemir heller ikke selv helt uskyldig, da han jo faktisk trak tiden da han skulle tørre bolden.

Men jeg tilkendegiver, at havde jeg været dommeren, så havde Wiland fået det gule kort tidligere i kampen, men jeg går ud fra at dommeren på det tidspunkt vurderede at det ikke var nødvendigt der, og at grænsen simpelthen blot var nået da Claudemir skulle tørre bolden.
Hold nu op. Det skal jo ikke give gult kort! Den dommerpræstation var simpelthen så ringe, at jeg skal langt tilbage, før jeg har set noget lignende. Det var helt grotesk. Kig på Lilles to kasser. De kommer efter to klokkeklare fejl af dommeren...

Sider: 1 ... 1034 1035 [1036] 1037 1038 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010