Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
1 Bruger, 687 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1021
1022
[
1023
]
1024
1025
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1737858 gange)
David Villa
Reserveholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15330:
22 Jul 2012, 23:10 »
Bergvold god? Nej! Bergvold har så langt fra niveau til FCK, hvis ambitionsniveauet altså er det samme som de seneste par år. Absolut ingen tvivl om, at der skal forstærkes på midtbanen. TK er direkte pinlig at se på, han laver alt for mange fejlafleveringer, kan ikke ret meget frem i banen og modstanderne kan let drible forbi ham ved at trille bolden uden om ham, da hans store mangel på hurtighed er meget tydelig. Mod Club Brügge vil det blive så tydeligt, at han langt fra har niveauet, som vi så sidste år mod Plzen og i de andre europæiske kampe.
Sölvi og Ragner spiller lidt for meget med hoved under armen, når de har bolden. Deres afleveringer op i banen mangler så stor kvalitet, så derfor bør de satse på Kris Stadsgaard, der dog ikke har vist det forventede niveau endnu. Men klart er en bedre forsvarsspiller og en bedre spiller i opspillet, hvis han får den tid han skal bruge. Mos er en okay angriber, lidt a la Nordstand. Nordstrand der som bekendt er god i Superligaen, men mangler rigtigt meget kvalitet i de europæiske kampe. Det samme bliver formentligt tilfældet for Mos. Og Santin har også haft bedre dage, selvom han skal have stor ros for at være noget mere arbejdsivrig i denne sæson end vi så før sommerpausen.
Alt i alt, så er der meget at arbejde med for CV og synes egentligt det er for dårligt der ingenting er sket endnu - udover Nicolai Jørgensen, som dog spiller en position hvor vi er okay besat. Med tanke på, at der er halvanden uge til første opgør mod Club Brügge og hvor Dame N'Doye ikke er med, så mangler der så meget kvalitet, så der i min verden skal et lille mirakel til for at vi går videre til næste runde. Vores chancer kunne have været forbedret, hvis CV havde set at fået skubbet N'Doye afsted for 45-50 millioner og investeret dem i noget kvalitet på midtbanen og i offensiven.
AFC
Manager
«
Svar #15331:
22 Jul 2012, 23:22 »
Citat af: David Villa 22 Jul 2012, 23:10
Bergvold god? Nej! Bergvold har så langt fra niveau til FCK, hvis ambitionsniveauet altså er det samme som de seneste par år.
Absolut ingen tvivl om, at der skal forstærkes på midtbanen. TK er direkte pinlig at se på, han laver alt for mange fejlafleveringer, kan ikke ret meget frem i banen og modstanderne kan let drible forbi ham ved at trille bolden uden om ham, da hans store mangel på hurtighed er meget tydelig. Mod Club Brügge vil det blive så tydeligt, at han langt fra har niveauet, som vi så sidste år mod Plzen og i de andre europæiske kampe.
Sölvi og Ragner spiller lidt for meget med hoved under armen, når de har bolden. Deres afleveringer op i banen mangler så stor kvalitet, så derfor bør de satse på Kris Stadsgaard, der dog ikke har vist det forventede niveau endnu. Men klart er en bedre forsvarsspiller og en bedre spiller i opspillet, hvis han får den tid han skal bruge. Mos er en okay angriber, lidt a la Nordstand. Nordstrand der som bekendt er god i Superligaen, men mangler rigtigt meget kvalitet i de europæiske kampe. Det samme bliver formentligt tilfældet for Mos. Og Santin har også haft bedre dage, selvom han skal have stor ros for at være noget mere arbejdsivrig i denne sæson end vi så før sommerpausen.
Alt i alt, så er der meget at arbejde med for CV og synes egentligt det er for dårligt der ingenting er sket endnu - udover Nicolai Jørgensen, som dog spiller en position hvor vi er okay besat. Med tanke på, at der er halvanden uge til første opgør mod Club Brügge og hvor Dame N'Doye ikke er med, så mangler der så meget kvalitet, så der i min verden skal et lille mirakel til for at vi går videre til næste runde. Vores chancer kunne have været forbedret, hvis CV havde set at fået skubbet N'Doye afsted for 45-50 millioner og investeret dem i noget kvalitet på midtbanen og i offensiven.
Nævner heller ikke noget om, at Bergvold er god overordnet. Jeg syntes bare at han havde en fin kamp i dag med tanken om, at der ikke var flere alternativer nu når Grindheim ikke var blevet helt kampklar.
Ellers er jeg enig med dig omkring det hele. Vi mangler noget saft og kraft på den centrale del af midtbanen. En der tør at vise sig frem. Claudemir for to sæsoner siden - siden har han bare dalet ekstremt i niveau og han er ikke den playmaker, som vi kender ham, og som lå ved siden af arbejdshesten, Kvist. Det er sådan et makkerpar vi skal have igen. Hvis Claudemir kan oppe sig, og vi kan få N'Doye skudt afsted for 45-50 millioner, som du nævner og vi så får investeret i kvalitet til midtbanen/offensiven så ser det lovende ud!
En Christian Poulsen har før været nævnt her i tråden, og også rundt på diverse fodboldsites, men tror ikke på, at der kommer et comeback til København for ham. Han har jo ikke haft sine bedste år i hverken Liverpool eller Evian på det seneste, og er blevet smidt af landsholdet så det tror jeg næppe. Men det burde heller ikke være svært, at slå den tungrøvede nordmand, Grindheim af holdet!
David Villa
Reserveholdsspiller
«
Svar #15332:
22 Jul 2012, 23:26 »
Jeg tror på Claudemir, det eneste det kræver er. At han får en ordentlig makker. Claudemir var god, fordi Kvist gav ham friheden til at fokusere på det offensive som er han stærke side. TK er alt for dårlig, det giver for mange defensive opgaver til Claudemir og fjerne hans fokus fra det chanceskabende, som vi alle vil se. Grindheim har været et stort flop, har ingenting vist i forhold til forventningerne. Christian Poulsen på midtbanen ved siden af Claudemir, ville resultere i, at vi får den "gamle" Claudemir at se = en meget stærkere midtbanen, hvis det kan fungere som en helhed, som den gjorde med Kvist og Claudemir.
Dog bliver det meget svært, at finde en angriber med N'Doye klasse og kvaliteter, men mindre kan også gøre det - hvis bare han har klassen til at spille i de europæiske kampe, for det har ingen af vores angribere på nuværende tidspunkt!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15333:
23 Jul 2012, 01:10 »
Jeg vil nu aldrig stille mig tilfreds med 1-1 mod SønderjyskE, og slet ikke ovenpå vores spilovertag i dag. Jeg synes, at vi spiller godt i perioder og især i første halvleg overspiller vi dem på kanterne, hvor Oviedo nok en gang leverer varen - hold kæft, den knægt kan blive stor en dag! Han er dog lidt uheldig i nogle aktioner, hvor han lige ved og næsten får dem og så alligevel ikke, og det kunne have afgjort kampen i dag.
SønderjyskE kommer foran på baggrund af elendigt forsvarsspil og en uheldig Wiland. Vores eget mål er af høj, høj klasse. For satan, det var godt! Oviedo var naturligvis arkitekten. Jeg synes, han er en fantastisk fodboldspiller.
Vi har som sagt bolden det meste af tiden, men vi formår ikke at kreere nok i anden halvleg, og vi har også svære arbejdsbetingelser mod en så velorganiseret modstander, samtidig med at vi mangler af få bugt med vores midtbanekonstellati
on. Jeg er stor fan er Claudemir, men han har ikke været skarp det sidste års tid. Jeg håber og tror på, at han kan komme tilbage på samme niveau, og det kan sagtens være, at han blot mangler en anden makker, som du påpeger, David Villa. TK er ikke dårlig i min optik, men vi mangler en ny mand til pladsen efter min bedste overbevisning. Grindheim er ikke min favorit og har ganske enkelt ikke leveret varen.
Jeg er ret fortrøstningsfuld, især med Jacobs ved roret. Fodboldfagligt er han nok en af de stærkeste trænere, der nogensinde har været i Superligaen, og han har tilmed den rutine og erfaring, så jeg frygter egentlig ikke vores gøren i Champions League. Brügge er et rigtig godt hold, og de har, såvidt jeg er orienteret, forstærket sig henover sommeren, hvilket gør, at det bliver to meget tætte kampe, og vi får det svært, ingen tvivl. Jeg håber bare, at N'Doye handlen bliver afsluttet i de kommende dage, så vi ikke skal spekulere over det mere. Det bliver et stort tab, men det er nogle gode kroner, vi får ind den anden vej. Jeg håber, at CV og Jacobs får snakket sammen og handlet en midtbanespiller og en ny angriber ind i truppen.
Kagemexx
Ynglingespiller
«
Svar #15334:
24 Jul 2012, 12:41 »
http://www.sporten.dk/superligaen/lokomotiv-moskva-kaprer-ndoye-med-megabud
Nu ser det sku ud til, at Damen havner i Rusland. Hvad siger i til det? Jeg er selv blevet træt af alle de rygter, og har brug for en Official udmelding fra klubben.
«
Seneste Redigering: 24 Jul 2012, 12:45 af Kagemexx
»
2770-Realfan
Førsteholdsspiller
«
Svar #15335:
24 Jul 2012, 13:24 »
Det er på alle måder fantastisk, hvis FCK kan sælge N'Doye for et så højt beløb.
1. De får lidt tiltrængt kapital, når nu den direkte kval til CL glippede. (52 mio. er et sindssygt beløb for en mand, som ikke har præsteret fantastisk det sidste halve år)
2. De kommer af med en spiller som var kørt sur i FCK, og potentielt kunne skabe uro i klubben, fordi han ville prøve sig af på et højere niveau.
3. De slipper for at høre mere om al balladen omkring manglende udtagelse, osv. osv.
Så må man bare se om de vil hente en erstatning, eller om de vil prøve lykken med Mos eller Cornelius ved siden af Santín. Hvad mener FCK-tilhængerne om det?
plutonium
Manager
«
Svar #15336:
24 Jul 2012, 15:03 »
Jeg kunne ikke være meget mere enig i dine anskuelser
Dog er jeg en smule uenig i dit første punkt. PARKEN har stadig som forventning til regnskabsåret at vi går i plus, selvom CL skulle misse. Men hvor det før ville være i den trecifrede millionklasse vil det nu nærmere være omkring de 20-30 mio. Så selvom 50 mio for N'Doye vil være en forrygende kapitalindsprøjtnin
g, så mener jeg på ingen måde at det er økonomien der skal være bestemmende for salget.
Derimod er jeg træt af at høre om at N'Doye ikke leverer ordentligt til træning og det ene og det andet. Han spillede efter min mening jammerligt sidste år, hvor det eneste positive at sige er, at han scorede mål. Der var lidt Santin over det, hvor han leverer varen i form af scoringer, men ellers er så godt som nytteløs på banen ellers. Jeg ved at det er en hård vurdering, men sammenlignet med en Allbäck, der ALTID knoklede for holdet, er N'Doye virkelig en spiller med attitude problemer. Han elsker klubben og dens fans, men han udviser ikke den professionalisme og uselviskhed, som jeg mener enhver FCK-spiller bør besidde. Det er efter min mening vores varemærke, at vi er en top professionel klub fra træningsbanen og ind i direktionsgangen, blandet med et stærkt sammenhold. Så kan det godt være at det ikke er den samme lokalpatriotisme som BIF prøver at slå sig op med, men spillerne har altid været en god homogen gruppe. Dét er jeg stolt af at støtte.
Og så håber jeg for guds skyld ikke vi henter Poulsen. Han er en af de sidste fodboldspillere jeg vil se i klubben.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15337:
25 Jul 2012, 14:04 »
Nu er det blevet officielt. N'Doye's dage i F.C. København er talte, og han bytter os ud med Lokomotiv Moskva. Angiveligt skulle summen lyde på omkring 52 mio. kr., hvilket jeg personligt synes, vi bør være tilfredse med. Det er mange penge, men det har også været en stor spiller for os, de seneste år.
Han har vokset sig for stor til den danske Superliga i min optik, og derfor er det, det eneste rigtige at skille sig af med ham. Han har brug for nye udfordringer og han kommer op på et højere niveau, når han nu pakker sammen og drager til vodkaens hjemland. Han kommer nok også til at kunne hæve en del mere, end han har gjort her i København.
Der skal lyde et himmelråbende, stort tak til vores Dame. Han har spillet en mægtig rolle i klubben, og han har også været en væsentlig faktor til vores succes. Hans mange mål og karakter har vi virkelig nydt godt af. Jeg håber absolut ikke, at han bliver en stenrig bænkevarmer, men han derimod vælter sig i succes i det russiske. Tak for alt.
Jeg ved ikke hvad planen er endnu inde på direktionensgangene
. Det er selvfølgelig et økonomisk boost, sådan et salg har givet, men jeg mener, at vi bør forstærke vores mandskab med en Damen-afløser og en ny midtbanespiller. Det bliver spændende og se, hvad CV og Jacobs finder på.
David Villa
Reserveholdsspiller
«
Svar #15338:
25 Jul 2012, 14:22 »
Jacobs har klart og tydeligt udtalt, at forstærkningerne ville komme ligeså snart salget af Dame N'Doye var gået igennem. Så nu er det bare med at trække kaninerne op af hatten, for personligt forventer jeg kvalitet til midtbanen og angrebet!
Kagemexx
Ynglingespiller
«
Svar #15339:
25 Jul 2012, 14:28 »
Det menes, at vi vil bruge 10 - 20 mio. kr., på en angriber, og lidt mindre på en central midtbanespiller, der kan ligge ved siden af Claudemir.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15340:
25 Jul 2012, 14:29 »
Citat af: David Villa 25 Jul 2012, 14:22
Jacobs har klart og tydeligt udtalt, at forstærkningerne ville komme ligeså snart salget af Dame N'Doye var gået igennem. Så nu er det bare med at trække kaninerne op af hatten, for personligt forventer jeg kvalitet til midtbanen og angrebet!
Jo, men nu styrer han jo ikke økonomien, og man ved jo aldrig hvad tosserne på direktionsgangen finder på. Men jeg er da også ret sikker på, at vi erhverver os et par spillere, alt andet ville være idioti.
David Villa
Reserveholdsspiller
«
Svar #15341:
25 Jul 2012, 14:33 »
Citat af: Daniel Nordentoft 25 Jul 2012, 14:29
Jo, men nu styrer han jo ikke økonomien, og man ved jo aldrig hvad tosserne på direktionsgangen finder på. Men jeg er da også ret sikker på, at vi erhverver os et par spillere, alt andet ville være idioti.
Du kan være helt rolig, vi skal nok smide 15-20 millioner efter en eller anden tosse fra Allsvenskan eller Tippeligaen. Malmö har vist et meget godt bud i Mathias Ranégie...
Dog må man håbe, at Ariël kan få et par ord indført og måske har nogle gode bud fra hans belgiske og sydamerikanske (primært argentinske) forbindelser.
blomvikings
Manager
«
Svar #15342:
25 Jul 2012, 14:34 »
Tror også det var det helt helt rigtige.
Nu har jeg ikke set beløbet 52 mio. skrevet nogen steder, efter salget er blevet officielt. Jeg har set 36 mio + klausuler. Men de har lavet en god handel ihf. Og i har skilt jer af med en spiller der måske kunne have skabt noget "ballade" hvis ikke han blev solgt.
Good for you, desværre.
David Villa
Reserveholdsspiller
«
Svar #15343:
25 Jul 2012, 14:36 »
Citat af: blomvikings 25 Jul 2012, 14:34
Tror også det var det helt helt rigtige.
Nu har jeg ikke set beløbet 52 mio. skrevet nogen steder, efter salget er blevet officielt. Jeg har set 36 mio + klausuler. Men de har lavet en god handel ihf. Og i har skilt jer af med en spiller der måske kunne have skabt noget "ballade" hvis ikke han blev solgt.
Good for you, desværre.
De 36 millioner er den værdi, som det tilfører regnskabet i +. Det vil sige, at N'Doye er solgt for 36 millioner + hans værdi som aktiv i regnskabet, hvilket må forventes at have været 10-15 millioner kroner. Altså et salg der indbringer ca. 50 millioner kroner.
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15344:
25 Jul 2012, 17:31 »
Citat af: David Villa 25 Jul 2012, 14:36
De 36 millioner er den værdi, som det tilfører regnskabet i +. Det vil sige, at N'Doye er solgt for 36 millioner + hans værdi som aktiv i regnskabet, hvilket må forventes at have været 10-15 millioner kroner. Altså et salg der indbringer ca. 50 millioner kroner.
Du har ret i at de 36 millioner er den værdi, som er overskud fra den bogførte værdi og de penge som tilfalder FC København. Men du er ganske skæv med værdien af N'doye på 10-15 millioner. Rent regnskabsteknisk bliver en fodboldspillers værdi, indregnet som en kontraktrettighed (en immaterielt anlægsaktiv) og afskrives linært med samme beløb over hele kontraktens periode. Dvs. 4,5 år for N'doye (hans oprindelige kontrakt) det vil sige ca. 3,3 mio pr. år. Samtidig ydskydes "levetiden" ved hans forlængelse sidste sommer.
Han blev købt for ca. 15 mio (2 mio €), hvorfor hans værdi pr. 30.6.11 (hvor jeg regner forlængelsen fra (for nemhedens skyld) = ca. 6,6 mio DKK (2,5 periode af 4,5, 1 periode = 3,3 mio) disse 6 mio afskrives linært over de 3 år der er tilbage fra dette tidspunkt, svarende til 2,2 mio pr. periode. Han nåede at være i FCK i 1 periode af 3, hvorfor der afskrives disse 2,2 mio til 4,4 mio... Så det er mit bud på hans værdi i regnskabet! Da man ikke tager årets afskrivninger med ved et salg, er mit endelige og sidste bud at han står i regnskabet til ca. 5,5 mio og vores andel af købssummen er omkring 41 mio DKK.
Dette forventer jeg dog ikke er købsummen, da det forventes at der er nogle andre kontraktlige forpligtelser/Klausuler, såsom videresalgsklausul til OFI Kreta, samt en del af salgssummen til N'doye selv og nogle udviklingsomkostnin
ger til tidligere klubber. Så aftalen er nok endt på ca, de 7,5 mio euro (52 mio DKK) hvoraf vi så "får" 40 - 42 mio DKK i klubkassen.
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Sider:
1
...
1021
1022
[
1023
]
1024
1025
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »