home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1020 1021 [1022] 1023 1024 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1733113 gange)
JKJ
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15315: 16 Jul 2012, 18:40 »

Men han rammer Smiley

Ja ok, men det er nok ikke den hårdeste skalle der nogensinde er givet ud Wink

Men rødt er der og det kan og burde slet ikke blive diskuteret Wink

AFC
Manager

« Svar #15316: 16 Jul 2012, 21:29 »

Som sagt Claudemir dummede sig virkelig i går og det lader til, at der er delte meninger omkring situationen, men jeg vil også selv sige, at Claudemir fortjent blev vist ud i går. Godt nok spiller Janssen meget på det, men det vil alle fodboldspillere jo stort set gøre i sådan en situation. Det er ikke første gang vi ser det, og Claudemir gør det heller ikke bedre ved, at give Janssen en skulder inden hændelsen med skallen. Selvom Janssen filmer lidt på det så giver det stadigvæk dommeren muligheden for at dømme den, og jeg vil da mene, at enhver form for angreb med hovedet/øvre halvdel mod en modstander skal give rødt kort.

Det er torskedumt gjort af Claudemir og det betyder jo selvfølgelig, at han har karantæne til næste kamp mod SønderjyskE. En rigtig svær udebanekamp, hvor en midtbanekonstellati on bestående af TK og Grindheim virkelig skal præstere hvis vi ikke skal tabe kampen på midtbanen og til SønderjyskEs hurtige omstillinger. Der skal væsentligt mere tempo inde på den centrale midtbane nu når Claudemir er ude, som kan sætte tempo i spillet.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15317: 16 Jul 2012, 21:45 »

http://tv2sport.dk/roedt-kort-taendte-fck-i-premiere-mod-fcm

2:11

Hvis i siger han ikke rammer ham er i blinde.. Han kommer pande mod pande.. Er det vildt? Nej.. Overspiller han? ja.. Rammer han ham? Ja, det gør han bestemt..

Derfra hvor jeg stod lignede det ikke han ramte, men som jeg også skrev er det lige gyldigt, for bevægelsen havde været nok i min optik - stadig klart rødt - men på langsom gengivelse kan jeg godt se han rammer... men sjovt bevægelsen først bliver lavet med pandebrasken mod hinanden, så det kan ikke gøre ondt på Janssen ihvertfald Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15318: 16 Jul 2012, 23:32 »

Alt hvad der er foregået før episoden har intet at sige. Og selv om han ikke rammer er det ikke nok til ikke at give direkte rødt. Han laver bevægelsen og så siger fodboldloven at så er det ud og direkte rødt.

Men i skal da være glade for at det skete, det tændte jo både holdet og publikum  Wink

Hvis dommeren ikke tager i betragtning, at der er adækvans imellem handlingerne bør han ikke være dommer. §4

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #15319: 17 Jul 2012, 03:09 »

Nyt i N'Doye sagen:

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Trabzonspor-forhandler-om-NDoye

Puha, det begynder at ligne et salg mere og mere...

plutonium
Manager

« Svar #15320: 17 Jul 2012, 09:03 »

Nyt i N'Doye sagen:

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Trabzonspor-forhandler-om-NDoye

Puha, det begynder at ligne et salg mere og mere...

Godt det samme.

Sidste sæson var han ikke imponerende hvad angår team spirit, og det eneste vi reelt kunne bruge ham til var at score mål. Han er blevet for 'stor' til Danmark, og føler ikke at han skal arbejde hårdt for at vise at han er den dygtigste angriber i ligaen. Jeg har aldrig brudt mig om den form for arrogance, og jeg bifalder Ariëls valg af at sætte Damen på bænken. Det er en stærk og handlekraftig leder der tør gøre sådan noget, og det er lige præcis hvad vi har brug for.

Nu så jeg desværre ikke kampen da et mini-cruise kom i vejen, men ud fra hans ageren i pressen og de ting jeg har læst om kampen i går, så virker han som en træner lige efter mit hoved. Jeg ved godt at jeg var fortaler for at lade CV sidde, da jeg mener at han har kompetencerne der skal til, men at han skulle bruge tid for at lade dem komme til udtryk. Er dog ikke bleg for at erkende, at Ariël kan give os langt bedre resultater kortsigtet, og hvad kan det så ikke blive til langsigtet?

Så sælg endelig N'Doye og lad Ariël arbejde ud fra det. Tror absolut ikke det vil være en svækkelse af os, hvis man ser bort fra de europæiske kampe, som var de eneste N'Doye gad at tage seriøst sidste sæson.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15321: 17 Jul 2012, 10:31 »

Jeg er fuldstændig enig i dine betragtninger af Jacobs. Jeg mener, at manden er topkompetent og besidder et enormt fodboldfagligt repertoire. Han har tilmed lederinstinket og som du påpeger så fint, er han om nogen meget handlestærk.

N'Doye er en fantastisk fodboldspiller, men som jeg også påpegede i et tidligere indlæg, bør manden tage skridtet videre nu. Jeg synes dog, at du er lidt hård ved ham, når du siger, at han kun tog de europæiske kampe seriøst. Men signalværdien i det forstår jeg til fulde og er meget enig på det punkt, - han er ikke rigtig sulten længere, og derfor skal han til en større liga. Tilmed får vi formentlig et godt beløb på kontoen, som jeg så mener, vi bør investere i en ny spiller. En ny midtbanespiller og en stærk boksspiller kunne gøre underværker.

Jeg tror virkelig på det her projekt, og jeg er helt overbevist om, at Jacobs har de fornødne kvaliteter og kompetencer for at føre os tilbage. Han har så meget international klasse og det er virkelig en blåstempling som fodboldklub at kunne erhverve sådan en træner.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #15322: 17 Jul 2012, 17:04 »

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

AFC
Manager

« Svar #15323: 17 Jul 2012, 17:06 »

Jeg må ærlig indrømme, at jeg har skiftet mening omkring det med, at kæmpe for at beholde N'Doye. Hvis vi skal få en stor sum penge for ham så skal det være nu, og et udlandseventyr er vel det han sigter efter nu. Dog er jeg lidt skeptisk hvad angår tyrkisk fodbold, da det jo kan være noget værre noget, at rode sig ind med al den ballade der kan forekomme. Både på banen, men også udenfor banen.

Salget af N'Doye her ser jeg faktisk som værende en lille "fordel". Nogen vil sikkert mene, at det er for urealistisk eller for optimistisk, men vi har en Cornelius af nogenlunde samme kropsstørrelse og kan vel egentlig være vores nye, midlertidige N'Doye medmindre vi ikke henter en ny angriber i dette vindue? Det bliver svært at finde en med N'Doyes kvaliteter.

N'Doye har uden tvivl været en af vores bedste spillere gennem vores 20 år lange historie, og han vil helt sikkert ikke ryge i glemmebogen. Han er noget helt specielt. Hans attitude mod Brøndby især!

Alt mulig held og lykke til N'Doye herfra og tak for nogle fantastiske år hos F.C. København!

AFC
Manager

« Svar #15324: 17 Jul 2012, 18:17 »

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #15325: 17 Jul 2012, 21:01 »

Er enig i N'Doye skal skydes af sted, han har gjort alt for FCK. Han har været en fantastisk spiller, og vi skylder at give ham chancen for at opnå noget stort ude i en af de store ligaer. Specielt også fordi, at det virker til at vi kan godt og få hele 50 millioner for ham. Derefter mener jeg der skal hentes en erstatning, to dårligt fysiske angribere som Santin og Mos funker ikke, så hent en erstatning ind og brug Cornelius som super-sub.

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #15326: 18 Jul 2012, 16:46 »

http://onside.dk/nyheder/tippeligaen-norsk/avis-norske-storklubber-slas-om-landsholdsspiller

Kunne han ikke være ret interessant for FCK ? Har hørt meget om ham, og det siges han er en aldeles god offensiv spiller.

PSN: Guldfck

AFC
Manager

« Svar #15327: 20 Jul 2012, 17:31 »

Ja, vi trak som sagt Club Brügge. Nok den allersværeste af de modstandere der var i bowlen. Der er ingen tvivl om, at det bliver to utrolige svære kampe med hjemmebane i første kamp, hvor udgangspunktet helst skal være så godt som muligt selvfølgelig! Jeg ser både en fordel og en ulempe ved at møde Club Brügge.

Fordelen ved at møde Club Brügge må være Jacobs' store kendskab til både Club Brügge og til den belgiske liga. Han må kende til mange svagheder hos Club Brügge og vi kan drage en stor fordel af det vil jeg tro i og med, at han i sidste sæson fx førte Anderlecht til mesterskabet foran snuden på Club Brügge med én sejr ud af to mulige mod netop Club Brügge.

Ulempen ved det er selvfølgelig så, at det nok var det sværeste hold, som vi trak, som Jacobs' selv udtaler. Derudover er det også en ulempe, at Club Brügge har forstærket sig i dette vindue, og er nok ikke færdige med det, og som Jacobs siger så har de ambitionerne klar i denne sæson og er virkelig sultne efter, at få et mesterskab i denne sæson med den oprustning de har foretaget sig/er i gang med at foretage sig.

Der er ingen tvivl om, at det bliver to vanvittige svære kampe. Det kunne jo selvfølgelig være lækkert, at gå videre helt hen til gruppespillet med Jacobs som træner i første sæson ved FCK, meeeeen der er lang vej endnu og modstanden i sidste kvalifikationsrunde bliver endnu sværere end denne. Så vi får virkelig testet os selv og vores kvaliteter.

Og med det der ligner et salg af N'Doye til Trabszonspor så bliver det virkelig svært at finde en med hans kvaliteter, og den internationale klasse han har. Håber vi finder på noget!

ptrN
Manager

« Svar #15328: 20 Jul 2012, 17:43 »

http://onside.dk/nyheder/tippeligaen-norsk/avis-norske-storklubber-slas-om-landsholdsspiller

Kunne han ikke være ret interessant for FCK ? Har hørt meget om ham, og det siges han er en aldeles god offensiv spiller.
Huseklepp er en vanvittig god spiller. Han ville være et godt køb for FCK, og som fan af en anden klub i SAS-ligaen end FCK, håber jeg ikke det sker.

welbz is dat guy

AFC
Manager

« Svar #15329: 22 Jul 2012, 23:03 »

1-1 mod SønderjyskE. Tja, det er vel i sig selv OK, men chancerne var der i den grad til de tre point – især på hjørnesparkene, hvor vi var dem overlegne.

Nogle af lyspunkterne var især Bergvold. Han leverede en fin præstation på midtbanen som vikar for Claudemirs fravær og var væsentligt bedre end TK, der smed den ene bold væk efter den anden. Godt at se ham tilbage i trøjen igen. Jeg frygtede ellers, at vi ville tabe slaget på midtbanen overfor hårdtkæmpende Bødker og O’Brien, men det så rent faktisk fint ud kampen igennem.

Det der dog var mest skuffende i kampen var vores utallige gange af opspilsfejl. Gang på gang blev bolden spillet forkert op og hvad der skulle ligne en god opspillet chance blev kørt ud i sandet. Blandt andet ude i Oviedos side i første halvleg. Og selvfølgelig også nede fra bagkæden ved de to islændinge. Forsvaret var generelt åbent kampen igennem og SønderjyskEs mål var alt for nemt. En enkelt aflevering i mellem Sigurdsson og Ottesen og så blev der scoret. Der kan diskuteres, om Wiland skulle have haft den eller ej. Hovedpersonen mener selv det er et drop, men jeg synes nu

Sider: 1 ... 1020 1021 [1022] 1023 1024 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010