Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 12:23:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
0 Brugere, 697 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1019
1020
[
1021
]
1022
1023
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1733084 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15300:
15 Jul 2012, 20:57 »
Sikke en kamp! At have været bagud 0-2 og komme tilbage og vinde 4-2 over FCM er klasse! Kønt var det ikke, men vi har fået selvtillid og tro på tingene, og det må vi tage med videre til næste kamp som bliver rigtig svær, da vi skal mod SønderjyskE, som jo klarede det utroligt godt i går. Dog dumt og unødvendigt af Claudemir.
Forza FC
«
Seneste Redigering: 15 Jul 2012, 20:59 af Know112233
»
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15301:
15 Jul 2012, 21:07 »
Hvor er det vildt! Sikke et comeback!
Spillemæssigt bliver vi overmatched af Midtjylland, som virkelig var i hopla i kampens første 70-75 minutter. De spillede til tider helt forrygende fodbold, og vi kunne slet ikke følge med.
Jeg havde en følelse af, at vi ville tabe igennem hele kampen, og da vi står og koger ved 2-0 målet, river jeg mig i håret over vores manglende formåen og er sikker på, at Jacobs taber sin Superliga-debut. Så taber Claudemir hovedet og vi skal spille med 10 mand mod et så velspillende mandskab. Midtjyderne tager måske foden lidt for hurtigt fra speederen og pludselig får vores nyindskiftede spillere plads og vi får et lille spilovertag. Det giver ingen mening det her. 4 mål. Lad os glæde os over det, selvom det på mange punkter var ufortjent. Men flot genrejsning af drengene, selvom midtjyderne også overlader mange ting til os. Der er dog rigtig mange forbedringspunkter, som jeg også tror, at vores topkompetente, Jacobs, nok også skal få øje på og arbejde videre med. Der er store mangler i vores boldomgang på den centrale midtbane og mangel på det kollektive pres. Men igen, lad os feste i glædesrusen over dette meget forunderlige opgør.
København!
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15302:
15 Jul 2012, 21:46 »
Citat af: BlaZZo 15 Jul 2012, 20:41
Da noget af et comeback af jer, men fortjent er det ikke. FCM havde klart fortjent de 3 point synes jeg. Men stadigvæk 10 min igen.
EDIT: Sygt er i så ender med at vinde den, for spillemæssigt for fcm en tand bedre.
Men klasse comeback..
Den har vi 2 diskuteret... Ufortjent er et forkert ord at bruge, for FCM spillede bedst i 70 minutter, og København var bedst i de sidste 25 - Det er aldrig ufortjent at vinde 4-2, men man kan sige at FCM på de 70 minutter de spillede måske havde forjent de 3 point eller ihvertfald 1 point. Men det fik de som bekendt heldigvis ikke.
Men hold da fast en fantastisk dag på tribunen! Ikke fra start, men er du helt gal en eufori man kommer i, når man bare ser dem nappe 4 kasser på 25 minutter. Ekstatisk er ordet og ja... puha! Bare fedt.
Når det er sagt, så har AJ masser at arbejde med. Boldomgangen er for langsom og usikker, midterforsvaret mangler i den grad hurtighed og midtbanen mangler nærkampsstyrke! TK er en vatarm. Nicolai Jørgensen vidste virkelig gode takter, da han kom ind, og hvis det er niveauet så skal han bare starte hver gang og så TK på bænken og Vingaard på midten. Jeg kan kun applaudere Cornelius, den mand har vilje, kamplyst og viste virkelig hvordan en sulten angriber spiller. Han skal helt klart være starter fremadrettet! De 2 andre er bare ikke skarpe sammen og Santin vidste heldigvis også sin kampiver efter sit sløje forår, skarpheden er tilbage! FEDT!
værd at bemærker er det at Oviedo redde hans ære ved at spille fantastisk i de sidst 20 minutter, men damn han var elendig i starten... det var ikke den Oviedo vi plejer at se! TK laver stadig de samme fejlaflevering, mangler at deltage fysisk i kampene og trækker sig i tacklingerne. Claudemir... Fucking latterligt, og selvfølgelig skal man som Fan brokke sig, men den var jo klar og tydelig og intentionen var der desværre... DUMT! og FORTJENT rødt! Mos og Santin skal ikke spille sammen, for det var da helt til hest og den manglende fysisk fremme var virkelig til at få øje på idag. Sidst men ikke mindst min egen kæphest.... presspillet - For satan presspillet flød og var på aller højeste niveau .... For FCM, de var virkelig gode til det presspil på modstanderens forsvar, når der kom uskarpe afleveringer. Det vil jeg gerne have!
Vi vandt... de 3 første point er på kontoen, nu mangler vi bare 27, så er nedrykningen undgået...
SUCCES IS TEMPORARY, LOYALTY IS FOREVER!
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
AFC
Manager
«
Svar #15303:
15 Jul 2012, 23:26 »
Sikke en kamp!
Nu har jeg endelig fået armene ned for hold da op for et vildt comeback vi leverede! Vi blev fuldstændigt rundbarberet af midtjyderne i hele første halvleg samtidig med, at der var en masse personlige fejl. Afleveringerne var på podeniveau, boldomgangen alt for sløv og generelt manglede vi tempo i vores spil. Midtjylland overløb vores forsvar – især Igboun. Fantastisk spiller i øvrigt og det var tydeligt at se, at hverken Ottesen & Sigurdsson eller Santin – Mos havde et godt makkerpar sammen i dag. Det bliver spændende at se, om Jacobs vælger, at bruge Stadsgaard fremfor Sigurdsson til næste kamp.
Udvisningen af Claudemir er fortjent. Han giver dommeren muligheden for at dømme den, og det var idioti det han lavede. Nok var vi bagud 0-2, og så vælger han at gøre sådan noget. Tåbeligt.
Omkring ændringer på pladserne så må jeg virkelig indrømme, at udskiftningen af Bolanos undrede jeg mig over. Vores bedste på banen igennem hele første halvleg blev taget ud, og hvad jeg troede var en hjerneblødning fra Jacobs’ side af blev forvandlet til en væsentlig forandring i kampen. Cornelius og Jørgensen kom ind og ændrede fuldstændig på kampen og satte meget mere speed og aggressivitet i vores spil og vi fik presset Midtjylland mere og mere i bund. Jeg er meget imponeret over de tos præstationer i dag. Spændende fremtid for Cornelius i hvert fald. Han ligner en starter sammen med Santin end Mos, der skuffede lidt i dag trods en god opstartsfase. Også spændende med Jørgensen, om han kan overtage Vingaards plads. Vingaard var noget skuffende i dag og Jørgensen gjorde mere væsen af sig i de minutter han var inde end Vingaard.
Også en Oviedo gjorde en god figur i slutningen af kampen på trods af en sløj første halvleg fra hans side. Han havde flere og flere raids op ad kanten og fik smidt nogle indlæg ind i boksen, hvor Damen tydeligvis manglede i dag, og det er det jeg godt kan lide at se fra en back! Bare ærgerligt han ikke har tænkt sig, at forlænge med os, da han er en fremragende ung spiller!
Men hvilken mental styrke det må give efter sejren i dag. At være bagud 0-2 og vende det på 25 minutter til 4-2 er fuldstændig fantastisk! Om det er ufortjent kan diskuteres for som sagt så var første halvleg FC Midtjyllands, men omvendt var de sidste 25 minutter i anden halvleg vores og Midtjylland mistede pusten og troen på det.
Ellers er jeg enig i det, som Hcan især skriver med hensyn til, at Jacobs har meget at arbejde med, med henblik på den langsomme boldomgang, midterforsvarets hurtighed og nærkampsstyrken på midtbanen. Det er jeg ikke i tvivl om, at den opgave kan Jacobs sagtens løse da han lader til, at eksperimentere med vores spillestil/system, hvilket er utroligt spændende! Glæder mig til at se forandringer.
Alt i alt en vanvittig kamp, som helt sikkert er en kandidat til at være sæsonens bedste allerede nu! Jeg skal love for, at Superligaen er kommet i gang!
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15304:
15 Jul 2012, 23:41 »
Citat af: BlaZZo 15 Jul 2012, 20:41
Da noget af et comeback af jer, men fortjent er det ikke. FCM havde klart fortjent de 3 point synes jeg. Men stadigvæk 10 min igen.
EDIT: Sygt er i så ender med at vinde den, for spillemæssigt for fcm en tand bedre.
Men klasse comeback..
Har aldrig rigtigt forstået, at man kan udtale sig om noget er fortjent eller ej ud fra hvor attraktivt fodbolden udøves. I et eller andet omfang forhaster du din konklusion, idet fodbold går ud på at score flest mål og derved vinde kampen. Her tænker du vel noget i retning af, "ja, men FCM producerer jo flere chancer, arbejder hårdere i presspillet og har mere boldbesiddelse. FCK var heldige med ikke at tabe idag."
Jeg vil konstatere mig selv uenig i din tankegang, ifølge min opdigtede fantasi, at FCM spillede attraktivt, men jeg vidste også at deres energiske spillestil og hårde pres ville koste dem i sidste ende. Jeg har aldrig mindes at se et dansk fodboldhold spille så hårdt og været så arbejdende over 90 minutter +, på dansk jord. Det kronet med, at vi befinder os i 1. runde af superligaen.
Jeg kan sammenligne det med et cykelløb. Man går i udbrud og befinder sig i udbruddet fra 1-95% af etapen, men bliver indhentet kort før målstregen og må se sig slået. Er dette uheldigt eller dårligt taktisk? Man kunne jo have siddet sikkert i feltet og opnå samme resultat, idet man ikke havde konditionen, styrken eller færdighederne - mentale som tekniske - til at afgøre det selv.
«
Seneste Redigering: 15 Jul 2012, 23:54 af mfsjovhat
»
Thaurat al Shabab
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #15305:
16 Jul 2012, 00:24 »
Fantasisk dag i Parken, med en vanvittig afslutning! Kæmpe problemer i defensiven i det meste af kampen, det blev dog overskygget af den vanvittige slutning. Stor ros til Nicolai Jørgensen, fremragende debut fra hans side. Og hold kæft hvor er det dejligt at starte ud med tre point, nu skal vi bare ikke fejle i Haderslev.
FCK
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #15306:
16 Jul 2012, 10:17 »
Har skrevet med Hcan, og jeg vil igen sige at ordet ufortjent ikke er det rigtige ord.
Jeg mener bare at FCM havde fortjent at få mere med fra Parken. De spiller rigtig godt og bedre end jer i store dele af kampen. Som jeg lige kan huske kampen, så havde i ikke specielt mange chancer. Kan være jeg husker forkert. I får så scoret et flot mål af Santin, i får troen tilbage, men vil stadigvæk mene at det ligeså meget er FCM som mister overblikket end det er jer der bliver bedre. Jeres 2 efterfølgene mål er noget pingpong som ligeså godt kunne have gået 1 meter til venstre end højre så den ikke var endt hos en fck mand. Da jeres unge angriber scorer, der brænder Santin først, en blokering kunne ligeså godt have endt 2 meter væk fra jeres spiller. Oviedo får en returbold ude til venstre som han banker ind.
I havde medvind hvis vi skal blive i cykelverden, for jeg mener ikke i var specielt gode selvom i scorer 4 mål. Jeg vil igen igen rose jer for comebacket, det skal man selvfølgelig også have kvalitet i truppen til at vende et truende nederlag til en sejr. Så man kan sige i var skarpe når chancen var der og hvad der skete med FCM i de sidste 15minutter er svær at sige.
Det er ikke fordi jeg tuder over i vinder, for mit hold Brøndby er alligevel så langt bagud i forhold til jer og mange andre i sas ligaen.
Nu siger jeres sympatiske træner, ham kan jeg faktisk godt lide, at N´Doye igen er klar til at spille kampe igen, og det gøt han vel kun fordi at han var meget utilfreds med spillet og i er et andet hold uden N´Doye, selvom i vandt.
Held og lykke i Europa kvalen som snart kommer, for DK skyld håber jeg på i får bedre gang i spillet og for jeres skyld ikke sælger N´Doye, for han betyder sindsygt meget for jer. Han skaber chancer på egen hånd og modstanderen har respekt for ham. Det er noget andet med Mos og Santin, som ikke kommer frem til så meget på egen hånd og er mere "menneskelige".
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Legenden
Manager
«
Svar #15307:
16 Jul 2012, 17:46 »
http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/fck-fcm4-2-se-fcks-vanvittige-comeback
Stygt comeback. Jeg så ikke kampen, og jeg hørte, Santin var elendig i de første 70 minutter. Men det var sgu godkendt i de sidste minutter, må jeg indrømme. Cornelius fik også lige scoret og trukket et rødt kort. Måske skal jeg bare være kritisk over for dem resten af sæsonen, hvis det bliver udbyttet i hver kamp.
Kan dog slet ikke se, at der er rødt kort til Claudemir. Hvor var det tøset.
Citat af: Hcan 15 Jul 2012, 18:33
Neymar ku se du læser med, sku du ikke være i parken?
Skulle ikke derind i går, men vender snart stærkt tilbage.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15308:
16 Jul 2012, 17:56 »
Citat af: Neymar 16 Jul 2012, 17:46
http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/fck-fcm4-2-se-fcks-vanvittige-comeback
Stygt comeback. Jeg så ikke kampen, og jeg hørte, Santin var elendig i de første 70 minutter. Men det var sgu godkendt i de sidste minutter, må jeg indrømme. Cornelius fik også lige scoret og trukket et rødt kort. Måske skal jeg bare være kritisk over for dem resten af sæsonen, hvis det bliver udbyttet i hver kamp.
Hvorfor synes du ikke, at der var rødt kort? Først forsøger han lige at hugge Janssen med albuen, for så derefter at gå hen og lave en 'skalle-bevægelse'. Jovist, han bliver ikke ramt og der sker jo som sådan ikke noget, men det er jo truende adfærd og han giver jo dommeren alle muligheder for at udvise ham. Jeg synes, det var korrekt dømt og torskedumt at Claude.
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15309:
16 Jul 2012, 18:07 »
Der er så klart rødt kort som det kan blive. Jeg står lige ud for og man kan bare se han trække hovedet fremad. Jeg gider ikke se sådan noget lort fra mit hold, vi bør være arrogante nok til ikke at lade os gå på at små kommentarer fra modstanderen.
Han markere at han vil lave en skalle, det er fuldt fortjent. Nu kan jeg på stående fod ikke huske om Janssen smider sig, gør han det, så er han bare en tøs, for han bliver ikke ramt. Men det røde kort er godt nok, selvom dommeren alligevel skulle have at vide hvor dårlig han var.
Ærgeligt, for der var den fedeste stemning de sidste 20 minutter, fra det røde kort blev givet, så var der den sygeste pibekoncert efter FCM spillerne, det var ligesom en Europacup kamp - Hele NC var helt oppe at kører! Det var for vildt
FCM Spillerne var helt rådvilde og det gydede bare olie på vores vande
Håber det bliver lige så godt næste gang!
«
Seneste Redigering: 16 Jul 2012, 18:10 af Hcan
»
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Risom
Manager
«
Svar #15310:
16 Jul 2012, 18:09 »
Citat af: Hcan 16 Jul 2012, 18:07
Han markere at han vil lave en skalle, det er fuldt fortjent. Nu kan jeg på stående fod ikke huske om Janssen smider sig, gør han det, så er han bare en tøs, for han bliver ikke ramt. Men det røde kort er godt nok, selvom dommeren alligevel skulle have at vide hvor dårlig han var.
Han tager hånden op til hovedet, Janssen, hvilket jeg synes er noget pjat, men han lader sig ikke falde
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
PhilipFlink
Manager
«
Svar #15311:
16 Jul 2012, 18:15 »
http://tv2sport.dk/roedt-kort-taendte-fck-i-premiere-mod-fcm
2:11
Hvis i siger han ikke rammer ham er i blinde.. Han kommer pande mod pande.. Er det vildt? Nej.. Overspiller han? ja.. Rammer han ham? Ja, det gør han bestemt..
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15312:
16 Jul 2012, 18:19 »
Jeg synes heller ikke, at Claudemirs batalje eller forseelse om man vil, var til rødt. Nok var bevægelsen og billedet der, men selveste handlingen manglede jo! At sammenligne Claudemirs markering med en decideret skalle, får mig til at grine, da intentionen for det første ikke var at skade Pussy-Janssen, men at markere sig overfor ham. Dommeren bør også inkluderer Pussy-Janssens fesne albueslag i sin endelige dom af Claudemir, da det var fuldstændigt unødvendigt (placering på banen, FCM havde alt under kontrol) og der tydeligvist var adækvans imellem de to forseelser.
«
Seneste Redigering: 16 Jul 2012, 18:22 af mfsjovhat
»
Thaurat al Shabab
JKJ
Gæst
«
Svar #15313:
16 Jul 2012, 18:32 »
Alt hvad der er foregået før episoden har intet at sige. Og selv om han ikke rammer er det ikke nok til ikke at give direkte rødt. Han laver bevægelsen og så siger fodboldloven at så er det ud og direkte rødt.
Men i skal da være glade for at det skete, det tændte jo både holdet og publikum
PhilipFlink
Manager
«
Svar #15314:
16 Jul 2012, 18:36 »
Citat af: JKJ 16 Jul 2012, 18:32
Og selv om han ikke rammer
Men han rammer
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Sider:
1
...
1019
1020
[
1021
]
1022
1023
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »