home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1006 1007 [1008] 1009 1010 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1754522 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15105: 29 Apr 2012, 12:53 »

Er helt enig med dig, det er selvfølgelig omvendt Peace - Jeg fik lige forbyttet dem!

Derudover er jeg uenig med dig i at Claudemir ikke skal være i startelleveren! - Han er vores stærkeste midtbane, og han kommer sku kun igang ved at spille. Derfor mener jeg at han skal spille fra start. Derudover er jeg enig med din kommentar omkring TK. Han spiller kun fordi vi ikke har nogle af samme type der er bedre.

Det er selvfølgelig også lidt en smagssag, jeg elskede også Claudemir i sidste sæson, men han har sejlet fuldstændig i år, desværre. Hvis vi får en ny spiller til den rolle som TK skal udfylde pt, bare en spiller som rent faktisk har CL-klasse, så ser det hele meget bedre ud igen. Vores to bedste sæsoner har været med to helt suveræne 6'ere som anførere, først Linderoth og siden Kvist. Det er ufatteligt så meget den anførertype på midtbanen har betydet, og det er tydeligt at se på holdets struktur, at vi død og pine mangler sådan en mand. Midtbanen står dårligt på banen, og det gør at de forkerte folk skal udfylde forkerte roller, og dermed er vi hverken specielt farlige offensivt eller specielt stærke defensivt(det defensive er dog blevet godt igen her i foråret).

Samtidig er den type spiller også bare et meget godt symbol på den måde København spiller fodbold på, det powerplay vi altid har på hjemmebane når vi spiller godt. Det har vi især kunne have, fordi en type som Kvist har kunne holde presset på modstanderen og har kunne erobre en masse bolde. Så selvom det defensive ser meget bedre ud nu, på trods af at vi egentlig ikke har en 6'er-type, så synes jeg godt man kan se manglerne offensivt. Vi skaber ikke så mange chancer som vi har gjort før, og vi har ikke så meget spil på modstanderens banehalvdel. Så jeg håber virkelig at CV kan se hvor stort problemet er, for det vi har nu er sikkert nok til at hive et historisk up-for-grabs dansk mesterskab hjem, men vi får prygl i Europa med den midtbane, hvilket vi så i efteråret.

AFC
Manager

« Svar #15106: 29 Apr 2012, 18:01 »

Lige inden kampstart her.

Har planer om, at tage over og se kampen mod OB d. 6. maj sammen med nogle venner. Vi regner med at tage toget fra Odense af til Hovedbanegården i København, men hvordan vi kommer ind til parken derfra, ved vi ikke. Går der nogen busser ind til stadion fra Hovedbanegården af?

Legenden
Manager

« Svar #15107: 29 Apr 2012, 18:16 »

Tag til østerport og gå derfra eller tag en bus :-)

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

AFC
Manager

« Svar #15108: 29 Apr 2012, 18:29 »

Tag til østerport og gå derfra eller tag en bus :-)
Hvor langt er der fra østerport til stadion? Smiley

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #15109: 29 Apr 2012, 18:34 »

Hvis det er med bus skal man fra Østerport tage 1A (mod Hellerup) og stå af ved Trianglen, eller tage Linje 15 (mod Ryparken) og stå af ved Brumleby.

Ellers kan man gå, og det tager ca. 20 minutter.

www.rejseplanen.dk
« Seneste Redigering: 29 Apr 2012, 18:43 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15110: 29 Apr 2012, 18:36 »

Hvis i vil tage bussen vil jeg foreslå Hovedbanen frem for østerport, hvis i først er der en time før, fordi så er der næsten ingen busser der er plads i fra Øasterport.

Ellers hvad Caviezel siger Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #15111: 29 Apr 2012, 18:55 »

Lige inden kampstart her.

Har planer om, at tage over og se kampen mod OB d. 6. maj sammen med nogle venner. Vi regner med at tage toget fra Odense af til Hovedbanegården i København, men hvordan vi kommer ind til parken derfra, ved vi ikke. Går der nogen busser ind til stadion fra Hovedbanegården af?

Her er info fra rejseplanen, fra Odense Banegård til Parken med ankomst mindst 45 min. før kampstart.

http://alturl.com/7oyzv

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15112: 29 Apr 2012, 22:31 »

God kamp i aften.

Der kan ikke herskes nogen som helst tvivl om, at vi vinder kampen, om end vi overlader taktstokken til Aalborg, hvilket jeg egentlig finder taktisk klogt. Bolaños er bare vild, men det ved vi alle jo. Hold kæft et teknisk niveau, han er udstyret med. Han ryger også snart videre tror jeg.

København!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15113: 29 Apr 2012, 22:38 »

God kamp i aften.

Der kan ikke herskes nogen som helst tvivl om, at vi vinder kampen, om end vi overlader taktstokken til Aalborg, hvilket jeg egentlig finder taktisk klogt. Bolaños er bare vild, men det ved vi alle jo. Hold kæft et teknisk niveau, han er udstyret med. Han ryger også snart videre tror jeg.

København!

Bortset fra at det er første gang i foråret at han rammer sit niveau - i dag var det så bare helt ekstraordinært, hold kæft hvor var han en fornøjelse. Dejligt at få ham igang, især med to kasser, for han scorer sgu ikke nok. Jeg tror sagtens vi kan holde på ham, netop pga. en lidt svingende sæson fra hans side.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15114: 29 Apr 2012, 22:43 »

Bortset fra at det er første gang i foråret at han rammer sit niveau - i dag var det så bare helt ekstraordinært, hold kæft hvor var han en fornøjelse. Dejligt at få ham igang, især med to kasser, for han scorer sgu ikke nok. Jeg tror sagtens vi kan holde på ham, netop pga. en lidt svingende sæson fra hans side.
Vi har jo i lang tid ikke kunne finde vores tidligere niveau frem. Selvom vi har fået nogle fine resultater i Suppen, så har vi absolut ikke spillet særlig kønt, hvilket selvfølgelig også hæmmer alle spilleres individuelle kunnen, når tingene ikke går så godt. Han scorer ikke nok, det kan vi hurtigt blive enige om, så det er skønt at se to dejlige basser fra ham i dag. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at andre klubber kan se hans kvaliteter. Han ryger nok ikke til sommer, men hvis vi kommer ud på den store europæiske scene til næste sæson og han kan vise lidt frem der, så er der helt sikkert en del klubber, der vil stå i kø for hans underskrift.

plutonium
Manager

« Svar #15115: 29 Apr 2012, 23:06 »

Det her var en meget interessant kamp. Det er nemlig den første kamp i denne sæson hvor jeg fra start til slut sidder med en følelse af total kontrol. Vi har vundet andre kampe med lige så mange mål i denne sæson, men jeg har aldrig følt at vores forsvar (ej heller midtbane) har haft styr på modstanderen. Denne her kamp følte jeg virkelig ikke at noget kunne gå galt. Selv hvis AaB skulle have scoret, så ville jeg stadig føle mig sikker på at vi nok skulle vinde.

Det hele ligger i udstråling, og I DAG viste vi nogle af de takter som jeg gerne vil se fra holdet. En klar fornemmelse for at vi var det stærkeste hold på banen, og at det er helt fint at AaB har bolden. Vi skal nok vinde alligevel. NU går det i den rigtige retning!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15116: 29 Apr 2012, 23:31 »

Det her var en meget interessant kamp. Det er nemlig den første kamp i denne sæson hvor jeg fra start til slut sidder med en følelse af total kontrol. Vi har vundet andre kampe med lige så mange mål i denne sæson, men jeg har aldrig følt at vores forsvar (ej heller midtbane) har haft styr på modstanderen. Denne her kamp følte jeg virkelig ikke at noget kunne gå galt. Selv hvis AaB skulle have scoret, så ville jeg stadig føle mig sikker på at vi nok skulle vinde.

Det hele ligger i udstråling, og I DAG viste vi nogle af de takter som jeg gerne vil se fra holdet. En klar fornemmelse for at vi var det stærkeste hold på banen, og at det er helt fint at AaB har bolden. Vi skal nok vinde alligevel. NU går det i den rigtige retning!

Er tildels enig i det du skriver Pluto.

Vores kantspil og i særdelshed vores omstillingsspil er i særklasse. Begge kanterne er begyndt at fungere glimrende efter, at Oviedo er blevet rykket op og Bengtsson placeret på backen. Vi har en vis Dame der trumler alt og alle over og ligaens bedste keeper i Wiland.
Vi overlod meget af spillet til Aab og en periode på ca. 10-15 min. efter Bolas' første scoring kan vi ikke følge med centralt. Claudemir virker ekstramt langsom, hans vendinger med bolden er ikke hurtige nok og han er slet ikke så skarp i presspillet, som vi husker ham. Grindheims udstråling, eller mangel på samme, bekymrer mig også idet, at jeg fornemmer han bare løber hovedløst rundt. Tit og ofte er hans arbejdsraseri spild af kræfter, da det ser ud til at ingen at medspillerne ved hvad han er ude på. Forståelsen mellem Grindheim og resten af holdet er stadig ikke til at få øje på og sidst men ikke mindst, så tager han ofte nogle stupide beslutninger i både pres samt i boldkontrol.
Jeg har lidt Grindheim beskyldt for, at få vores central forsvar til at se usikkert eller ustabilt ud i mangel på kommunikation og teamwork. Ser meget hellere TK inde han virker skarpere end både Claude og Grind.

Hvis det stod til mig skulle vi sælge Claude imens kontrakten stadig er lang og efterspørgslen stor. Grindheim skal også skippes, så er det op til CV hvem der skal hentes ind. Med fremtidig CHL bør der intet problem være!

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15117: 29 Apr 2012, 23:42 »

Er tildels enig i det du skriver Pluto.

Vores kantspil og i særdelshed vores omstillingsspil er i særklasse. Begge kanterne er begyndt at fungere glimrende efter, at Oviedo er blevet rykket op og Bengtsson placeret på backen. Vi har en vis Dame der trumler alt og alle over og ligaens bedste keeper i Wiland.
Vi overlod meget af spillet til Aab og en periode på ca. 10-15 min. efter Bolas' første scoring kan vi ikke følge med centralt. Claudemir virker ekstramt langsom, hans vendinger med bolden er ikke hurtige nok og han er slet ikke så skarp i presspillet, som vi husker ham. Grindheims udstråling, eller mangel på samme, bekymrer mig også idet, at jeg fornemmer han bare løber hovedløst rundt. Tit og ofte er hans arbejdsraseri spild af kræfter, da det ser ud til at ingen at medspillerne ved hvad han er ude på. Forståelsen mellem Grindheim og resten af holdet er stadig ikke til at få øje på og sidst men ikke mindst, så tager han ofte nogle stupide beslutninger i både pres samt i boldkontrol.
Jeg har lidt Grindheim beskyldt for, at få vores central forsvar til at se usikkert eller ustabilt ud i mangel på kommunikation og teamwork. Ser meget hellere TK inde han virker skarpere end både Claude og Grind.

Hvis det stod til mig skulle vi sælge Claude imens kontrakten stadig er lang og efterspørgslen stor. Grindheim skal også skippes, så er det op til CV hvem der skal hentes ind. Med fremtidig CHL bør der intet problem være!
Jeg er fuldstændig enig med dig, med undtagelse af det sidste.

Claudemir har bestemt ikke ramt niveauet i år, men vi kender til hans potentiale. Vores midtbanekonstellati on var sidste år fremragende i Kvist og Claude. Grindheim skal skippes, som jeg ser det. Vi skal have en ny boldsikker herre, som kan noget begge veje. Jeg synes ganske enkelt ikke, at han har været god nok.

AFC
Manager

« Svar #15118: 30 Apr 2012, 23:05 »

Her er info fra rejseplanen, fra Odense Banegård til Parken med ankomst mindst 45 min. før kampstart.

http://alturl.com/7oyzv
Okay mange tak for hjælpen Smiley hvor langt er der fra Brumleby til stadion?

Legenden
Manager

« Svar #15119: 30 Apr 2012, 23:06 »

SÅ vidt jeg husker er det lige foran stadion, men jeg tager i busserne så tit.

Hvor skal I være på stadion?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 1006 1007 [1008] 1009 1010 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010