home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 919 920 [921] 922 923 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052750 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13800: 20 Mar 2011, 22:54 »

Oven på alt spektaklen, diverse diskussioner og piveri hos Brøndby-fansene så var det fantastisk dejligt med en sejr i dag! Det er altid dejligt med en sejr over rivalerne fra Brøndby. Dog var det et Brøndby hold som jeg synes gik ind til kampen med viljen og det var også fuldt fortjent de kom foran. I anden halvleg var de for flinke og lukkede os ind i kampen. Vi dominerede Brøndby fuldstændigt i anden halvleg og spillede dem ud af banen.

Ang. situationerne ved Aggers mulige straffespark og N’Doyes hovedstødssituation er mod Wass. Ved Agger situationen ligner det nu mere at Agger selv holder fast i Antonsson og falder på, at han selv tager fat ved Antonssons trøje. Ved de to andre så ser jeg det mere som om N’Doye bare er langt bedre end Wass i hovedspillet? N’Doye timer det bedre end Wass og jeg synes ikke der er noget. Det er bare min mening.

Yessir
Manager

« Svar #13801: 20 Mar 2011, 23:06 »

Oven på alt spektaklen, diverse diskussioner og piveri hos Brøndby-fansene så var det fantastisk dejligt med en sejr i dag! Det er altid dejligt med en sejr over rivalerne fra Brøndby. Dog var det et Brøndby hold som jeg synes gik ind til kampen med viljen og det var også fuldt fortjent de kom foran. I anden halvleg var de for flinke og lukkede os ind i kampen. Vi dominerede Brøndby fuldstændigt i anden halvleg og spillede dem ud af banen.

Ang. situationerne ved Aggers mulige straffespark og N’Doyes hovedstødssituation er mod Wass. Ved Agger situationen ligner det nu mere at Agger selv holder fast i Antonsson og falder på, at han selv tager fat ved Antonssons trøje. Ved de to andre så ser jeg det mere som om N’Doye bare er langt bedre end Wass i hovedspillet? N’Doye timer det bedre end Wass og jeg synes ikke der er noget. Det er bare min mening.

Hvordan er man bedre i hovedspillet hvis man ikke rammer bolden?

AFC
Manager

« Svar #13802: 20 Mar 2011, 23:08 »

Hvordan er man bedre i hovedspillet hvis man ikke rammer bolden?
Fordi N'Doye bruger sin styrke og springkraft til at nå bolden.

3.v evaB
Gæst

« Svar #13803: 20 Mar 2011, 23:10 »

Men han nåede jo ikke bolden?

Yessir
Manager

« Svar #13804: 20 Mar 2011, 23:11 »

Den bold Wass er alene om at ramme?

AFC
Manager

« Svar #13805: 20 Mar 2011, 23:12 »

Men han nåede jo ikke bolden?
Han får stadigvæk brugt sin styrke og springkraft, hvilket gør Wass presset.

Yessir
Manager

« Svar #13806: 20 Mar 2011, 23:20 »

Han får stadigvæk brugt sin styrke og springkraft, hvilket gør Wass presset.

Du er helt væk... Man kan ikke være overlegen i hovedspillet ved at presse den anden fysisk til at begå en fejl.

Edit: Når man vel og mærke ikke selv rammer bolden.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2011, 23:28 af Yessir » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13807: 20 Mar 2011, 23:39 »

Er der egentlig mange af nyderne der sidder ned på danske spil-tribunen nedre? Har nemlig selv tænkt over, om det har nogen positiv effekt på stemningen med siddepladser. F.  eks. På Sydsiden mod Sporting... bare et problem hvis folk sidder ned...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13808: 20 Mar 2011, 23:42 »

Er der egentlig mange af nyderne der sidder ned på danske spil-tribunen nedre? Har nemlig selv tænkt over, om det har nogen positiv effekt på stemningen med siddepladser. F.  eks. På Sydsiden mod Sporting... bare et problem hvis folk sidder ned...

Mod Chelsea var der ufatteligt mange der sad ned, nok fordi de slet ikke var klar over hvilken tribune det var, og det bare var turister og fans af store kampe der bare skulle have billet til kampen. Sæderne irriterer lidt, og jeg "slår mig" lidt for ofte på dem i jubel, men det er da dejligt at kunne sidde ned i pausen. Wink

Synes generelt set ikke det er et så stort problem, og jeg tænker ikke rigtig over det, men ville da egentlig også hellere have en "terrasse" hvis jeg skal være ærlig. Wink

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13809: 20 Mar 2011, 23:45 »

Det var forresten mange udlandske fck fans i Parken idag, først stødte jeg på en skoleklasse fra USA for dem var parken vel nok bare en del af deres tur til danmark, men hold kæft der var mange østeuropærer i FCK trøjer, og derudover stod der også en flok englændere bag mig som sang med på "Vi Elsker FC" HOLD KÆFT det lød sjovt, men respekt til dem!

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13810: 20 Mar 2011, 23:47 »

Mod Chelsea var der ufatteligt mange der sad ned, nok fordi de slet ikke var klar over hvilken tribune det var, og det bare var turister og fans af store kampe der bare skulle have billet til kampen. Sæderne irriterer lidt, og jeg "slår mig" lidt for ofte på dem i jubel, men det er da dejligt at kunne sidde ned i pausen. Wink

Synes generelt set ikke det er et så stort problem, og jeg tænker ikke rigtig over det, men ville da egentlig også hellere have en "terrasse" hvis jeg skal være ærlig. Wink

Præcis hold kæft nogle lorte sæder, i Farum Park har de luksus sæder hold kæft man sidder godt, og der er indbygget holder til øl/sodavand, det ville dog ikke betale sig hvis FCK skulle bruge penge på luksus sæder til en tribune hvor folk alligevel står op under hele kampen, men dem kan man ihvertfald ikke slå sig på når man jubler.

FCK

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13811: 20 Mar 2011, 23:48 »

Det var forresten mange udlandske fck fans i Parken idag, først stødte jeg på en skoleklasse fra USA for dem var parken vel nok bare en del af deres tur til danmark, men hold kæft der var mange østeuropærer i FCK trøjer, og derudover stod der også en flok englændere bag mig som sang med på "Vi Elsker FC" HOLD KÆFT det lød sjovt, men respekt til dem!

Vi havde også fint besøg på sektionen af vores svenske brødre fra Helsingborgs IF så jeg. Thumbs Up

Troede egentlig først at det røde banner der kom op var noget med Helsingborg-Copenhagen, men så var det en lille hyldest til Bjerregaard. Opstemt

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13812: 20 Mar 2011, 23:50 »

Vi havde også fint besøg på sektionen af vores svenske brødre fra Helsingborgs IF så jeg. Thumbs Up

Troede egentlig først at det røde banner der kom op var noget med Helsingborg-Copenhagen, men så var det en lille hyldest til Bjerregaard. Opstemt

Det var i hvertfald fedt at se 20 gale englænder råbe og skrige engelske gloser efter spillerne, og når de sang med på sangene med deres engelske accent, hold kæft det var fedt Opstemt

FCK

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13813: 20 Mar 2011, 23:54 »

Ang. Det med at sidde med, er det nu heller ikke det store problem på Sydsiden medmindre nogen har spildt øl Opstemt

Til gengæld er ulempen til de store kampe,  at det på ståpladser kan være svært at "komme til" fordi der er alt for mange på hver række... det optimale kunne være en form for nummerede pladser... uden siddepladser  crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Yessir
Manager

« Svar #13814: 20 Mar 2011, 23:55 »

Er der egentlig mange af nyderne der sidder ned på danske spil-tribunen nedre? Har nemlig selv tænkt over, om det har nogen positiv effekt på stemningen med siddepladser. F.  eks. På Sydsiden mod Sporting... bare et problem hvis folk sidder ned...

Det har en negativ effekt med sæder.

Ikke så meget en hyldest til Fidel Bjerregaard, som det var for at gøre grin af tidligere aktioner mod ham.

Sider: 1 ... 919 920 [921] 922 923 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010