home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 699 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 856 857 [858] 859 860 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012178 gange)
risto92
Reserveholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12855: 30 Aug 2010, 17:55 »

Jeg elsker Bolaños som spiller og har altid været begejstret for ham, men jeg har godt nok svært ved at han skal spille for FCK. Han er en spiller der absolut ikke skal tildeles nogle defensive pligter. Den rolle han bedst ville kunne udføre vil være den hængende angriber i 4-5-1 opstillingen. Det betyder samtidig også at man ikke kan have Bola, N'doye og Santin på banen samtidig. I en 4-4-2 vil han floppe det meste af tiden. Jeg har siden OB tiden håbet det bedste for Bola men jeg håber bestemt ikke at han bliver nogen succes i FCK, jeg er dog helt sikker på at han kan blive en stor profil i FCK hvis han bliver brugt rigtigt. Held og lykke med ham.
Er i 4-4-1-1 han har spilt best i Start da Smiley Men jeg tror han blir en stjerne i FCK, at Odense solgte Bola vil kanskje vise seg å være en tabbe

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12856: 30 Aug 2010, 17:56 »

Nu må du da holde op. Ja de har spillet godt ind til videre, men en etableret midterklub? Der er stadig et godt stykke vej endnu, men det er ikke noget der kan diskuteres i FCK-tråden, så vi lukker den bare her, og du kan bare åbne den igen i Lyngby-tråden, hvis der er en, ellers må du gerne oprette den, og så kan vi sagtens tage den der fra.

der er nu stor forskel på et etableret midterhold og et midterhold i sasligaen...nu er det dig som mundhugger min ven.

Thaurat al Shabab

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12857: 30 Aug 2010, 17:59 »

Risto92 - Hvad betyder kansjke? Peace

FCK

fc-hansen
Manager

« Svar #12858: 30 Aug 2010, 18:00 »

Er i 4-4-1-1 han har spilt best i Start da Smiley Men jeg tror han blir en stjerne i FCK, at Odense solgte Bola vil kanskje vise seg å være en tabbe
altså hvor han spillede som hængende angriber eller kant? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Legenden
Manager

« Svar #12859: 30 Aug 2010, 18:01 »

Risto92 - Hvad betyder kansjke? Peace
Google siger "måske" Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12860: 30 Aug 2010, 18:02 »

Syntes nu hellere ikke det er en stor overraskelse syntes bare linket skulle postes Smiley
Bare i orden, troede måske bare det kom lidt bag på dig, ud fra din kommentar.

I øvrigt lidt underligt at der ikke er noget om Christian Bolaños på vores hjemmeside, håber det er fordi man har gang i en handle mere, og derfor venter med at offentliggøre det, til når den også er i hus.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hamza_BIF
Manager

« Svar #12861: 30 Aug 2010, 18:02 »

Kanskje betyder måske.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

søgaard
Gæst

« Svar #12862: 30 Aug 2010, 18:02 »

Google siger "måske" Smiley
Præcis. Kansjke=Kan ske=Måske

Utroligt I ikke kan Norsk Tunge

Hamza_BIF
Manager

« Svar #12863: 30 Aug 2010, 18:05 »

Så er der dem der kan flydende norsk Hævet Øjenbryn

Men tror Bolaños bliver et godt køb for jer. Følger meget med i norsk fodbold (af mange gode grunde) og der har jeg set en 2-3 kampe med ham i år tror jeg hvor han har gjort det godt.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12864: 30 Aug 2010, 18:12 »

Lol norsk er så nemt at læse Opstemt Man læser bare det man siger også er det et frækt sprog såfremt en sød nordmand (læs norsk pige) snakker til dig, så går det lige et vist sted hen Opstemt hahahahahaha Opstemt

Ser ikke meget norsk fodbold men håber Bolanos er en "rigtigt" kantspiller fordi dem har vi sgu kun en af i truppen i forvejen og er en mangelvarer .. Men håber Bolanos kan tilfører os noget nyt og kan være giftig one on one nu hvor J.G. ikke kan holde hele kampe længere så kan vi tiltider godt mangle nogle der udfordrer mand-mand .. Opstemt Glæder mig til at følge ham i hvert fald . Og kom nu FCK - hent en angriber for satan! Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #12865: 30 Aug 2010, 18:22 »

Lol norsk er så nemt at læse Opstemt Man læser bare det man siger også er det et frækt sprog såfremt en sød nordmand (læs norsk pige) snakker til dig, så går det lige et vist sted hen Opstemt hahahahahaha Opstemt

Ser ikke meget norsk fodbold men håber Bolanos er en "rigtigt" kantspiller fordi dem har vi sgu kun en af i truppen i forvejen og er en mangelvarer .. Men håber Bolanos kan tilfører os noget nyt og kan være giftig one on one nu hvor J.G. ikke kan holde hele kampe længere så kan vi tiltider godt mangle nogle der udfordrer mand-mand .. Opstemt Glæder mig til at følge ham i hvert fald . Og kom nu FCK - hent en angriber for satan! Opstemt
Hvad jeg har hørt deroppe fra,skulle han være den klart giftigste 1 mod 1 spiller, de har deroppe, og ja er enig  med dig i at vi mangler sådan en type, da vi jo kun har J.G som rigtig kant. Men spændende spiller, som også er berygtet for et fantastisk godt spark! Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12866: 30 Aug 2010, 18:38 »

Har sku aldrig været skarp til hverken norsk eller svensk dog har jeg tit forstået hvis nogle færringe (staves?) snakker med hinanden Opstemt.

Syntes nu ikke ligefrem det er et frækt sprog, men lad den nu ligge Smiley

FCK

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12867: 30 Aug 2010, 18:55 »

Ifølge David drengen har Bolanos også gode defensive aspekter i sit spil.
link: http://onside.dk/nyheder/superligaen/david-n-bolanos-er-et-fantastisk-fck-kob

Thaurat al Shabab

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12868: 30 Aug 2010, 18:57 »

http://www.bold.dk/nyt/Aabech-forlaenger-i-Lyngby

Så kommer han nok ikke til os, hvilket jeg også er glad for Smiley.

FCK

Don AA
Manager

« Svar #12869: 30 Aug 2010, 19:46 »

Så er det også officielt fra vores side af: Christian Bolanõs 4 år i FCK http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10588

Ifølge norske medier kostede han 8 mio. norske kr. som hvis nok er ca. 7,5 mio. danske kr. Hvilket ikke er så meget igen, ca. det samme som vil skulle havde givet for Claudemir.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 856 857 [858] 859 860 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010