Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 21:27:54
DeBuur
Omklædning...
Hvem skal du være i di...
I dag
kl. 21:23:42
DeBuur
Omklædning...
Tips FM 26
I dag
kl. 17:58:34
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 12:18:27
Bubbles
Omklædning...
Hvad siger vi til det?
26 Okt 2025, 22:43
Sirstaal
Blogs
Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18
JG v25
Omklædning...
Job-opslag: Fix det ny...
25 Okt 2025, 13:09
JG v25
Baren
NBA
Antal Registrerede Brugere:
23172
3 Brugere, 581 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
csteff
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
788
789
[
790
]
791
792
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1992168 gange)
Cristiano-Ronaldo
Gæst
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #11835:
26 Jul 2009, 12:56 »
flot skud fra Santín
Don AA
Manager
«
Svar #11836:
28 Jul 2009, 19:39 »
Så er det i morgen det går løs i 3. kval. runde til CHL, hvilket betyder vi er sikker på mindst 4 kampe mere i europa, skulle vi ryge ud, skal vi spille 1. kval. kamp for at komme i Europa League, mens vi med en samlet sejr over Stabæk, vil være sikker på et europæiske, enten i form af Champions League eller Europa League.
Til kampen: Vi møder jo de norske mestre fra Stabæk, som ikke har fået det til at køre helt så godt i år, i det de ligger på en samlet 6. plads efter 19 kampe. Dog er de inde i en god periode for tiden de sidste 6 kampe i tippeligaen er det blevet til 3 sejrer 2 uafgjorte og 1 nederlag, alle sejrerne er kommet på deres hjemme banen hvor de er meget stærke, hvilket nok skyldes de spiller på kunstgræs.
Vi er favoritter mod Stabæk, synes dog ikke vi er kæmpe favoritter, skal jeg ligge procent på vil jeg sige omkring de 65%.
Ståle har udtaget følgende trup til den første kamp:
1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka Jørgensen
Et bud på en startopstilling:
Christiansen
Pospech - Antonsson - Zanka - Wendt
Kvist - Hutchinson - Nørregaard - Grønkjær
Ailton - Santin
Håber og tror vi kan få et godt resultat med til Norge, til deres "frygtede" hjemmebane, ser gerne vi holder Stabæk fra at scorer og selv laver 2-3.
«
Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 19:41 af Don AA
»
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #11837:
28 Jul 2009, 21:00 »
Jeg tror at Stabæk vil få alvorlige problemer i Parken, især i deres defensiv.
1. De har ingen prangende udebanestatistik for tiden.
2. Efter hvad jeg har skimmet igennem på deres officielle hjemmeside af highlights, ser deres forsvar skræmmende usikkert ud, især stikninger og bolde de skal løbe efter.
Dermed ser jeg deres store force, som stikninger i dybden til Nannskog og dengang Alanzinho som scorede et hav af mål. Jeg ser dem også lidt farligere end os på dødbolde, som hjørne- og frispark.
Thaurat al Shabab
fc-hansen
Manager
«
Svar #11838:
29 Jul 2009, 12:40 »
Citat af: mfsjovhat 28 Jul 2009, 21:00
Jeg tror at Stabæk vil få alvorlige problemer i Parken, især i deres defensiv.
1. De har ingen prangende udebanestatistik for tiden.
2. Efter hvad jeg har skimmet igennem på deres officielle hjemmeside af highlights, ser deres forsvar skræmmende usikkert ud, især stikninger og bolde de skal løbe efter.
Dermed ser jeg deres store force, som stikninger i dybden til Nannskog og dengang Alanzinho som scorede et hav af mål. Jeg ser dem også lidt farligere end os på dødbolde, som hjørne- og frispark.
de er tunge nede bagved, og derfor, skal vi have sat Ailton og Santin op, og få dem ud og løbe med dem, da det nemt kan vristre et par kasser fra sig
jeg tror Don AA rammer rigtigt mht. startopstillingen, dog håber jeg lidt at Vingaard afløser kvist i den
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
Enged
Gæst
«
Svar #11839:
29 Jul 2009, 13:39 »
Citat af: fc-hansen 29 Jul 2009, 12:40
de er tunge nede bagved, og derfor, skal vi have sat Ailton og Santin op, og få dem ud og løbe med dem, da det nemt kan vristre et par kasser fra sig
jeg tror Don AA rammer rigtigt mht. startopstillingen, dog håber jeg lidt at Vingaard afløser kvist i den
Jeg tvivler stærkt på at Vingaard starter inde i stedet for Kvist.
Kvist har vist sig som Ståles nummer 1 på den højre midtbaneplads, og jeg tror ikke at det er Vingaard der skulle slå ham af der.
Kvist har gjort det solidt på den kant, men han bliver altså aldrig en fløjspiller, derfor kunne jeg godt tænke mig, at vi hentede en ny rendyrket kantspiller og måske solgte en af vores andre midtbanespillere, selv om jeg helst ser Kvist, Nørregaard og Grønkjær er fredede.
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #11840:
29 Jul 2009, 13:42 »
Jeg så nu også helst Vingaard prøve nogle kampe på den højrekant. Men kan godt se logikken i Kvist, som løbestærk og fysiks højrekant. Jeg glæder mig utrolig meget til i aften. Lads os få en rigtig god kamp, som ender med en solid FCK sejr!
SkovGaards
Landsholdsspiller
«
Svar #11841:
29 Jul 2009, 13:50 »
Citat af: JakobHove 29 Jul 2009, 13:42
Jeg så nu også helst Vingaard prøve nogle kampe på den højrekant. Men kan godt se logikken i Kvist, som løbestærk og fysiks højrekant. Jeg glæder mig utrolig meget til i aften. Lads os få en rigtig god kamp, som ender med en solid FCK sejr!
at bytte kvist og hutch så hutch bkev kant burde egentlig give bonus, da kvist den større løbestærke og arbejdsvillige spiller, ind i midten med hjalte, og så en mindre, men mere teknisk stærk hutch på kanten
Enged
Gæst
«
Svar #11842:
29 Jul 2009, 15:16 »
Citat af: SkovGaards 29 Jul 2009, 13:50
at bytte kvist og hutch så hutch bkev kant burde egentlig give bonus, da kvist den større løbestærke og arbejdsvillige spiller, ind i midten med hjalte, og så en mindre, men mere teknisk stærk hutch på kanten
Du mener at William Kvist både er større og mere løbestærk end Hutchinson?
Har du nogensinde set en FCK kamp med de to?
Hutchinson dribler bedre, og mere end Kvist, men resten har du på ingen måde ret i.
Atiba er en smule højere end Kvist, dog er han mere fysisk stærk, og han er da nok den spiller i klubben der har størst løbepensum.
plutonium
Manager
«
Svar #11843:
29 Jul 2009, 15:43 »
Som Enged siger, så er Hutch vores mest løbestærke spiller. Uden sammenligning. Kvist er en hurtig (faktisk hurtigere end man lige tænker over) spiller med masser af fysisk råstyrke. Han har et godt løbepensum, men hvis Hutch er et 12-tal, så er Kvist altså
højest
et lille 10-tal. Jeg mener at Kvist er en langt mere stabil spiller en Hutch, men han er ikke en spiller der selvstændigt afgør kampe. Det kan Hutch gøre uden problemer på sine gode dage. Kvist har imidlertid udviklet sig til en ganske kompetent højrekant, da han faktisk laver mange assists. Han er ikke udfordrende i sit spil, men han formår at fordele spillet på højrekanten, og kan dermed løbe i nogle huller ved 1-2 afleveringer.
Det er dog ikke der hans største styrke er. Det er derimod som en Nørregaard-type i mine øjne. En fighter der arbejder for holdet. Men Nørregaard er bare suveræn i klubben, og derfor kan Kvist naturligvis ikke bruges centralt, da vi skal have en mere kreativ, udfordrende spiller til at danne makkerskab med Hjalte.
Derfor ser jeg fortsat dette som vores ideal-opstilling. Når der er nævnt to spillere på en plads, så er det fordi jeg mener de begge to kunne gøre et lige godt stykke arbejde på pladsen:
JC
Pospech - Antonsson - Larsson/Zanka - Wendt
Kvist/Sionko - Vingaard/Hutch - Nørregaard - Grønkjær
Ailton - Santin/N'Doye
Nordstrand er vores super-sub, hvilket han desværre ikke er tilfreds med at være...
Kristensen underpræsterer big-time, og har gjort det siden nytår, så han skal bare på tribunen!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Chrisflink
Lilleputspiller
«
Svar #11844:
29 Jul 2009, 16:11 »
Citat af: plutonium 29 Jul 2009, 15:43
Som Enged siger, så er Hutch vores mest løbestærke spiller. Uden sammenligning. Kvist er en hurtig (faktisk hurtigere end man lige tænker over) spiller med masser af fysisk råstyrke. Han har et godt løbepensum, men hvis Hutch er et 12-tal, så er Kvist altså
højest
et lille 10-tal. Jeg mener at Kvist er en langt mere stabil spiller en Hutch, men han er ikke en spiller der selvstændigt afgør kampe. Det kan Hutch gøre uden problemer på sine gode dage. Kvist har imidlertid udviklet sig til en ganske kompetent højrekant, da han faktisk laver mange assists. Han er ikke udfordrende i sit spil, men han formår at fordele spillet på højrekanten, og kan dermed løbe i nogle huller ved 1-2 afleveringer.
Det er dog ikke der hans største styrke er. Det er derimod som en Nørregaard-type i mine øjne. En fighter der arbejder for holdet. Men Nørregaard er bare suveræn i klubben, og derfor kan Kvist naturligvis ikke bruges centralt, da vi skal have en mere kreativ, udfordrende spiller til at danne makkerskab med Hjalte.
Derfor ser jeg fortsat dette som vores ideal-opstilling. Når der er nævnt to spillere på en plads, så er det fordi jeg mener de begge to kunne gøre et lige godt stykke arbejde på pladsen:
JC
Pospech - Antonsson - Larsson/Zanka - Wendt
Kvist/Sionko - Vingaard/Hutch - Nørregaard - Grønkjær
Ailton - Santin/N'Doye
Nordstrand er vores super-sub, hvilket han desværre ikke er tilfreds med at være...
Kristensen underpræsterer big-time, og har gjort det siden nytår, så han skal bare på tribunen!
Jeg er nogenlunde enig med hensyn til startelveren.. dog ser jeg, at ståle skal prøve en opstilling som denne:
Jesper C
Pospech - Larsson - Zanka - Wendt
Grønkjær - Vingaard - Nørregaard - Hutch
Ailton - Santin
Jeg ser så, at hjalte har de defensive pligter og ikke kommer så meget med frem, hvor vingaard har den modsatte rolle, i vingaard ser jeg også en virkelig farlig skudtrussel udefra, som jeg syntes at vi har manglet.
FCK burde også se sig om efter min. 1 eller 2 ny fløje da grønkjær + sionko er lidt oppe i alderen og nok ikke kan spille en hel sæson og evt. hutch da han sikkert bliver solgt.
Tilgengæld ser jeg frem til, at Saban bliver integreret på holdet og får nogle kampe i ny og næ, så han kan udvikle sig til en rigtig god 1. holdsspiller
Enged
Gæst
«
Svar #11845:
29 Jul 2009, 16:42 »
Citat af: Chrisflink 29 Jul 2009, 16:11
Jeg er nogenlunde enig med hensyn til startelveren.. dog ser jeg, at ståle skal prøve en opstilling som denne:
Jesper C
Pospech - Larsson - Zanka - Wendt
Grønkjær - Vingaard - Nørregaard - Hutch
Ailton - Santin
Jeg ser så, at hjalte har de defensive pligter og ikke kommer så meget med frem, hvor vingaard har den modsatte rolle, i vingaard ser jeg også en virkelig farlig skudtrussel udefra, som jeg syntes at vi har manglet.
FCK burde også se sig om efter min. 1 eller 2 ny fløje da grønkjær + sionko er lidt oppe i alderen og nok ikke kan spille en hel sæson og evt. hutch da han sikkert bliver solgt.
Tilgengæld ser jeg frem til, at Saban bliver integreret på holdet og får nogle kampe i ny og næ, så han kan udvikle sig til en rigtig god 1. holdsspiller
Undskyld, men hvor udtaler man sig om ting som man egentlig ikke har forstand på? Ikke et angreb på dig som person vel og mærke
Men også alle de andre som lukker ting og sager ud de intet aner om.
1. Hjalte er ikke en decideret defensiv midtbanespiller, du låser ham for meget hvis han skal dæmme op for de huller Vingaard efterlader, desuden er et langskud ikke alfa omega i vores spil, det er sådan set ikke noget vi har brug for.
2. For lige at køre videre på hvorfor Vingaard ikke skal være central midt, han er slet, slet ikke dygtig nok defensivt til at spille der i forhold til Atiba. Han arbejder stenhårdt, men når det tekniske halter kan det jo være godt det samme.
3. Grønkjær kan ikke holde til at spille en hel sæson fordi hans knæ ikke kan, på grund af mange skader. Ikke fordi at han er gammel, hvad så med en Luis Figo, han er 5 år ældre, og han kunne da sagtens spille en hel sæson for fem år sidden.
4. Sionko sidder ikke på bænken fordi at han er gammel, det er fordi at Ståle af uransaglige årsager mener at Kvist er mere kompetent som højrekant.
5. Det er langt fra sikkert at Hutchinson bliver solgt, han har selv udtalt at han godt kan vente en sæson med at skifte, når vi nu skal ud og spille Champions Leaugue, eller vi har jo i hvert fald chancen for det.
Saban kender jeg ikke ret meget til, og derfor stiller jeg ikke ham op i min punkstilling, men jeg tror ærlig talt ikke at du skal regne med at se ret meget til ham i denne sæson. Vi har simpelthen for mange gode midtbanespillere som står foran ham i køen til en plads på holdet. Han får sikkert lov til at spille et par pokalkampe, hvis vi møder markant dårligere modstandere.
Don AA
Manager
«
Svar #11846:
29 Jul 2009, 16:56 »
Jeg er enig med Enged og plutonium med hensyn til Atiba vs. Kvist. Hjalte og Kvist minder lidt for meget om hinanden, til at jeg synes de skal spille fast sammen på midtbanen, med Atiba bliver vi mere kreative, og Atiba kan på en god dag afgøre en kamp, derudover er han god til at spille bolden videre, og synes det er sjældent man ser ham tabe bolden, så Hjalte og Atiba på midten det kan vi lide
Citat af: Chrisflink 29 Jul 2009, 16:11
Tror ikke vi kommer til at se så meget til Saban lige nu, så har jeg mere fidus til Thomas Delaney, som Ståle virker meget begejstret for. Tror dog kun det bliver til et par indhop i et par kampe, samt et par pokal kampe.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
fc-hansen
Manager
«
Svar #11847:
29 Jul 2009, 19:28 »
11eren til i aften:
Christiansen
Pospech-Zanka-Anton-Wendt
Kvist-Hjalte-Hutch-Grønkjær
Ailton-Santin
præcis som flere af os forudsagde. Glæder mig meget til at se om Santin kan holde niveauet fra weekenden, hvor han var outstanding. Ailton spillede imo ikke dårligt, men han skal op på et højere niveau, kommer han omvendt det, så kan han jo vinde kampe for os alene, så glæder mig også til at se ham. men det ser stærk ud, og tror vi vinder 4-1. Ailton, Santin, Zanka og Hutch bliver målscorerene
Forza FC!!!!!!
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
Schjelde
Førsteholdsspiller
«
Svar #11848:
29 Jul 2009, 20:28 »
JAAAAAAAAAAAAAA! Flot mål efter 10 min med fuld knald! Hold det og det bliver en giga sejr!
SkovGaards
Landsholdsspiller
«
Svar #11849:
29 Jul 2009, 20:39 »
Citat af: Enged 29 Jul 2009, 15:16
Du mener at William Kvist både er større og mere løbestærk end Hutchinson?
Har du nogensinde set en FCK kamp med de to?
Hutchinson dribler bedre, og mere end Kvist, men resten har du på ingen måde ret i.
Atiba er en smule højere end Kvist, dog er han mere fysisk stærk, og han er da nok den spiller i klubben der har størst løbepensum.
sagde jeg ikke også at hutch driblede bedre? -.-
derfor skulle han jo være på kanten, kvist ser jeg som passende bedre ind i midten..
Sider:
1
...
788
789
[
790
]
791
792
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »