home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1768098 gange)
Gosser
Manager

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1005: 08 Jan 2007, 22:34 »

Vores midtbane ser også skræmmende ud hvis vi får tilført Rommedahl. Smiley

Ja, det tror jeg på!

Rombollen er satme skræmmende at se på! Shockeret

Mikkellas
Gæst

« Svar #1006: 08 Jan 2007, 22:39 »

Rommedahl - Linderoth - Hutchinson - Grønkjær

Den ser skræmmende ud, især med Nørregaard, Kvist, Silberbauer osv. som reserver. Det ville give os en god chance for at komme til Champions League til næste sæson også. Men nu skal mesterskabet lige hjem først og det skal Rommedahl også.

Nu når Lars Jacobsen ryger til sommer, hvem skal vi så ud og købe til at erstatte ham, der er mange muligheder, Mikael Lustig, Kasper Bøgelund, Brian Priske osv.. Hvem synes i vi skal købe til at erstatte ham? Smiley

Don AA
Manager

« Svar #1007: 08 Jan 2007, 22:43 »

Vil ikke have noget i mod at Niclas kom hjem og tror ikke på Wendt så ender med at sidde fast på bænken inden Bergdølmo blev skadet spillet de næste lige mange kampe. Komme Niclas kan vi så bruge Bergdølmo som back up for Lars og mig bekendt så er højre back også der var Bergdølmo selv helst vil spille.
Så kom bare med Niclas  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1008: 08 Jan 2007, 22:44 »

Får vi ikke lige smidt en ny afstemning op? Smiley

Don AA
Manager

« Svar #1009: 08 Jan 2007, 22:49 »

Tror ikke Rommedahl kommer med mindre Silberbauer bliver solgt synes vores midtbane er meget stærk som den er nu.
Hvem skal så erstatte Lars til den nye sæson ja Kasper "Glasknæ" Bøgelund er en super spiller men er sku ikke helt tryg ved at han hele tiden er skadet hvis han ikke var det var han fast mand på landsholdet, Jonas Troest tror jeg der er en god fremtid og på sigt kan han blive lige så god som Lars

Mikkellas
Gæst

« Svar #1010: 08 Jan 2007, 22:50 »

Tror ikke Rommedahl kommer med mindre Silberbauer bliver solgt synes vores midtbane er meget stærk som den er nu.
Hvem skal så erstatte Lars til den nye sæson ja Kasper "Glasknæ" Bøgelund er en super spiller men er sku ikke helt tryg ved at han hele tiden er skadet hvis han ikke var det var han fast mand på landsholdet, Jonas Troest tror jeg der er en god fremtid og på sigt kan han blive lige så god som Lars

Ja, Jonas Troest, ham havde jeg helt glemt. Ham kan vi selvfølgelig godt bruge! Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #1011: 09 Jan 2007, 09:06 »

Niclas kan bruges et år...og hvad så... Nej, jeg mener Wendt skal spilles 100% ind på holdet, specielt i denne tid, hvor holdet brager der ud af - så er der "overskud" til at udvikle "nye" spillere"... I hvert fald en taktik jeg bruger i FM  Grin

Ståle har været ude i pressen og fortælle, at de vil lede efter en nye højre back - uden for skandinavien... Det bliver spændende at se, hvem det kan blive... Før nytåret frygtede jeg de ville indkøre Kvist som højre back..., da man brugte ham på denne plads et par gange i efteråret...men Kvist er klart midtbanemand  Smiley

En gang FM - altid FM Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #1012: 09 Jan 2007, 10:41 »

Niclas kan bruges et år...og hvad så... Nej, jeg mener Wendt skal spilles 100% ind på holdet, specielt i denne tid, hvor holdet brager der ud af - så er der "overskud" til at udvikle "nye" spillere"... I hvert fald en taktik jeg bruger i FM  Grin

Ståle har været ude i pressen og fortælle, at de vil lede efter en nye højre back - uden for skandinavien... Det bliver spændende at se, hvem det kan blive... Før nytåret frygtede jeg de ville indkøre Kvist som højre back..., da man brugte ham på denne plads et par gange i efteråret...men Kvist er klart midtbanemand  Smiley
Bliver spændende hvem den højre back bliver..Smiley håber det bliver en udlænding, så de ikk bar henter en dansker hjem..Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #1013: 09 Jan 2007, 13:10 »

Bergvold er jo færdig i klubben, senest til sommer..., men nu er det muligt - at han sælges her i vinterpausen til en italiensk klub:

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64387

Don AA
Manager

« Svar #1014: 09 Jan 2007, 18:26 »

Bergvold er jo færdig i klubben, senest til sommer..., men nu er det muligt - at han sælges her i vinterpausen til en italiensk klub:

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64387
Ja i følge EB er det Livorno som har kig på ham men det bliver nok først til sommer indtil videre har prisen fået  superligaklubber til holde sig tilbage med at hente ham nu.

MeeLo
Gæst

« Svar #1015: 10 Jan 2007, 08:20 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64410

Hvad siger I til det? Gravgaard er en af truppens profiler, men 30 mio. er mange penge!
Jeg synes ikke vi skal sælge.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #1016: 10 Jan 2007, 08:39 »

Det må bare ikke ske  ticked off (Men det er jo nok uundgåelige...  Græder )

Det vil være et mega tab...men hvis Gravgaard ønsker det, så er der jo ikke så meget at gøre..., men jeg ved FCK gør ekstremt meget for at holde på Gravgaard så længe som muligt Thumbs Up

MeeLo
Gæst

« Svar #1017: 10 Jan 2007, 15:10 »

Bergvold til Livorno

Så kom han afsted. Det er meget sørgeligt synes jeg, da Bergvold er en meget talentfuld spiller. Jeg kan godt lide Solbakken, men jeg fatter simpelthen ikke hvordan han kan lade sådan et talent blive på bænken. Bergvolds beslutning forstår jeg fuldt ud. Held og lykke nede i varmen.

Gosser
Manager

« Svar #1018: 10 Jan 2007, 15:17 »

Jeg har heller aldrig forstået, hvorfor han ikke rigtig er blevet brugt Huh Synes han er rigtig dygtig!

søgaard
Gæst

« Svar #1019: 10 Jan 2007, 15:37 »

Problemet med Bergvold var jo at de andre spillere jo bare var bedre...Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jan 2007, 15:46 af søgaard » Logged

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010