home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Vinder af de diverse Ligaer.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vinder af de diverse Ligaer.  (Læst 3695 gange)
torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Vinder af de diverse Ligaer.
« : 09 Okt 2005, 18:13 »

Kom med et realistisk bud på hvem der vinder de forskellige ligaer rundt omkring i Europa og hvorfor! - Jeg kan jo meget passende selv starte..

SAS-Ligaen: Nu er jeg jo selv FCK fan, så derfor er jeg selvfølgelig overbevist om at de løber med guldet i år, de har spillet flot og er stadig ubesejrede. De røg desværre ud af Uefa-cuppen, men de kan nu koncentrere sig 100% om den hjemmelige liga, hvorimod BIF f.eks. stadig skal tænke på Uefa-cuppen. Jeg er helt sikkert på FCK vinder SAS-ligaen i år Smiley

Premier League: Chealsea, Chelsea og Chelsea. Jeg synes Premier League bliver mere og mere kedelig for hver runde der går. Chelsea vinder samtlige kampe med den mest kedelige defensive spillestil (Ja de vandt sidste weekend 4-1 over Liverpool, men alligevel). Jeg tror ikke der er nogle der kan stoppe Chealse i PL.

1. Bundesliga: Som mit helt store favorit hold i europa, så er jeg helt sikker på at mit hold Bayern München snupper titlen i år. De har lagt godt ud i her i starten med 7 sejre i 8 kampe, kun besejret af HSV som ligger nummer 2. Roy Makaay er i forygende form, og er helt sikker på at han er med til at sikre titlen hjem til store FC Bayern i år Smiley

Primera Division: Jeg holder personlig med Barelona, men jeg tror nu desværre Real Madrid snupper guldet i år, selvom de har haft en meget svingende start. Jeg er sikker på at de får styr på tingene inden for meget kort tid og sætter alt og alle af i PD. Jeg er ikke meget for at indrømme det, men Real vinder!

Serie A: Ligesom i England, så ser det ud som om at Juventus allerede har fundet deres plads i Ligaen, som nummer 1. Juve spiller meget sikkert, og med 6 sejre ud af 6 mulige, og med en målscore på 12-2, så kan jeg ikke se hvem der skulle hente dem? Ikke engang store mægtige AC Milan ser ud som om de kan stoppe dem (De har jo også mistet Jon Dahl WinkWink)

Det er de Ligaer, som jeg har valgt at fokusere på. Kom med jeres bud, og hvis i er uenige med mig (Som der helt sikkert er nogen der er), så fortæl hvorfor Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Vinder af de diverse Ligaer.
« Svar #1: 09 Okt 2005, 18:19 »

Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vinder af de diverse Ligaer.
« Svar #2: 09 Okt 2005, 18:21 »


Okay min fejl, er ny her, så havde ikke set dem desværre. Havde dog heller ikke undersøgt det, må jeg hellere være ærlig og sige.. Sorry Smiley
Logged

tim
Gæst
 
Sv: Vinder af de diverse Ligaer.
« Svar #3: 09 Okt 2005, 18:43 »

Okay min fejl, er ny her, så havde ikke set dem desværre. Havde dog heller ikke undersøgt det, må jeg hellere være ærlig og sige.. Sorry Smiley

Du er tilgivet. Gå med fred i sindet min søn! crazy
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vinder af de diverse Ligaer.
« Svar #4: 09 Okt 2005, 18:44 »

Du er tilgivet. Gå med fred i sindet min søn! crazy

Tak skal de have hr. 'Bukker og beder for den store TIM'
Logged

tim
Gæst
 
Sv: Vinder af de diverse Ligaer.
« Svar #5: 09 Okt 2005, 18:47 »

Tak skal de have hr. 'Bukker og beder for den store TIM'

Det er fornuftigt at vise respekt for sin herre. Men som den blomstrende lotusblomst( funny) skal man ikke overdrive! Cool
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Vinder af de diverse Ligaer.
« Svar #6: 09 Okt 2005, 18:48 »

Tråd låst.

EDIT: Den er måske ikke låst, men betragt den som låst. Ellers vil jeres meddelelser slettes Wink.
« Seneste Redigering: 10 Okt 2005, 14:31 af LosCules » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010