home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  ValenciaRegion.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: ValenciaRegion.dk  (Læst 15896 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #30: 21 Apr 2008, 20:55 »

Citat
En ting er dog godt. Debat niveauet er faktisk imo det bedste af alle spanske-danske debatside.

Har også kigget lidt igennem der, og debat nivået er faktist virkelig godt  Thumbs Up
Logged

19-18!

Djævlen
Gæst
 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #31: 21 Apr 2008, 20:59 »


Det tror jeg ikke, det er.  funny Wink

Vist ingen der ved det bedre end mig.
Det tror jeg nu nok, du roligt kan regne med :-)

@GHERTESTEAS
Hvis det er, så kan jeg altid lave en simpel side, hvor det blot er diverse scripts, der er sat sammen osv., hvis du kan lave et design Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #32: 21 Apr 2008, 21:00 »

Det tror jeg nu nok, du roligt kan regne med :-)

@GHERTESTEAS
Hvis det er, så kan jeg altid lave en simpel side, hvor det blot er diverse scripts, der er sat sammen osv., hvis du kan lave et design Smiley

Er ikke så meget inde i det med hvordan man opbygger en hjemmeside med mere.
Kan du uddybe lidt? Det ville være superfedt, og tak også Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #33: 21 Apr 2008, 21:06 »

ll-Ronaldo-ll: Nu skal du også huske på, at vi ikke har noget stort crew. Interessen for disse 6 klubber i Danmark er heller ikke stor, men der mangler en fanside til både Villarreal og Valencia, hvilket vi så har lavet. En såkaldt "ordentlig" hjemmeside kan komme på tale, hvis det viser sig at være en succes, for der er jo ingen mening i at investre i .dk domæne samt bruge en helvedes masse tid på at skrive nyheder og artikler mm. hvis der er ingen der bruger det, men det virker da som om, at de fleste kan li' det indtil videre, hvilket vi er glade for Thumbs Up.
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #34: 21 Apr 2008, 21:07 »

Er ikke så meget inde i det med hvordan man opbygger en hjemmeside med mere.
Kan du uddybe lidt? Det ville være superfedt, og tak også Thumbs Up

Altså, man kan jo tage den lette løsning, og opsætte PHP-Fusion, så den kommer til at ligne sites som laliga.dk, pcmgeeks.dk osv., hvilket betyder I kan lave artikler, nyheder og I har stadig jeres forum. Dette sætter dog nogle begrænsninger i forhold til design.

Hvis I derimod vil have mere frihed mht. eget design, så kan jeg lave siden i HTML, og smide enkelte små scripts ind, så I kan lave nyheder på hovedsiden, og så har I en seperat side, hvor I kan have et gratis forum. På den måde kommer hovedsiden til at fungere som informationsside, mens alt foregår på forummet.

Jeg kan lave det - gratis selvfølgelig :-) - i min læseferie, der starter d. 1. juni Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #35: 21 Apr 2008, 21:09 »

Altså, man kan jo tage den lette løsning, og opsætte PHP-Fusion, så den kommer til at ligne sites som laliga.dk, pcmgeeks.dk osv., hvilket betyder I kan lave artikler, nyheder og I har stadig jeres forum. Dette sætter dog nogle begrænsninger i forhold til design.

Hvis I derimod vil have mere frihed mht. eget design, så kan jeg lave siden i HTML, og smide enkelte små scripts ind, så I kan lave nyheder på hovedsiden, og så har I en seperat side, hvor I kan have et gratis forum. På den måde kommer hovedsiden til at fungere som informationsside, mens alt foregår på forummet.

Jeg kan lave det - gratis selvfølgelig :-) - i min læseferie, der starter d. 1. juni Smiley

Det lyder godt. Men er der mulighed for, at vi får importeret det gamle fra vores forum, altså de gamle tråde osv?
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #36: 21 Apr 2008, 21:11 »

Det burde vel nok kunne gøres, ja Smiley
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #37: 21 Apr 2008, 21:12 »

Men din side er jo begyndt at blive håbløs. Siden er fyldt op med brugere der sviner andre hold til, og der er ikke styr på noget som helst. På den måde er ValenciaRegion faktisk ikke dårligere.

Plus, laver i overhovet nogen nyheder selv mere?

Vi har da også artikler og guides!

Jeg ejer den ikke mere, så ikke 'kig' på mig.

Hvem har lavet designet på FMF?
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #38: 21 Apr 2008, 21:14 »

Det burde vel nok kunne gøres, ja Smiley

Fantastisk, så tror jeg at LFC og jeg har besluttet at HTML lyder rigtig godt!
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: ValenciaRegion.dk
« Svar #39: 22 Apr 2008, 15:57 »

Jeg ejer den ikke mere, så ikke 'kig' på mig.

Hvem har lavet designet på FMF?

Peter Nielsen - Acido.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010