home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Age of Conan
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Age of Conan  (Læst 19665 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Age of Conan
« Svar #75: 10 Jun 2008, 19:45 »

Jeg har det på samme måde med AoC som jeg har med WoW. Kunne ALDRIG finde på at give et fast beløb om måneden. Ligegyldigt om jeg har pengene, og hvor spændende det er, men må indrømme at det ser yderst interessant ud.

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #76: 10 Jun 2008, 19:56 »

Herre gud, 100kr om måneden big deal.

Thore
Manager

« Svar #77: 10 Jun 2008, 22:06 »

Jeg har det på samme måde med AoC som jeg har med WoW. Kunne ALDRIG finde på at give et fast beløb om måneden. Ligegyldigt om jeg har pengene, og hvor spændende det er, men må indrømme at det ser yderst interessant ud.

Tja jeg syntes nu ikke 100 kr. er noget specielt  Smiley
Der er jo altid Guild Wars hvis man vil spille et mmorpg der ikke koster noget om måneden.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #78: 11 Jun 2008, 00:40 »

Men jeg har liget købt det idag. Downloader stadig så har ikke lige testet endnu heh men ser ud til der stadig er en del fejl i hvis man skal gå ud fra deres forum. Men sådan vil det jo altid være i starten af sådan et spil.

Jeg har en aktiv subscription på WoW også som jeg kan gå tilbage til hvis det går helt galt Wink

Thore
Manager

« Svar #79: 11 Jun 2008, 00:42 »

Men jeg har liget købt det idag. Downloader stadig så har ikke lige testet endnu heh men ser ud til der stadig er en del fejl i hvis man skal gå ud fra deres forum. Men sådan vil det jo altid være i starten af sådan et spil.

Jeg har en aktiv subscription på WoW også som jeg kan gå tilbage til hvis det går helt galt Wink

Syntes nu ikke der er så mange fejl når man spiller det.. Tror kun jeg er røget af serveren en enkelt gang, hvilket jeg bestemt godt kan leve med  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #80: 11 Jun 2008, 01:33 »

De fleste fejl skulle være ved end-game raids, bosses som ikke virker, ikke har noget loot table osv. Men nu må vi se, er færdig med at downloade om 20 minutter Wink

Thore
Manager

« Svar #81: 11 Jun 2008, 11:59 »

De fleste fejl skulle være ved end-game raids, bosses som ikke virker, ikke har noget loot table osv. Men nu må vi se, er færdig med at downloade om 20 minutter Wink

Det kan jeg godt leve med, der går lang tid før jeg kommer så langt  Wink
Der var en bug for nogle dage siden, hvor man blev helt blå, det var lidt funky  Djævel

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #82: 16 Jun 2008, 04:09 »

Kan sige at det er en dårlig ide at afbryde sin konto før din første "gratis" måned er gået.

Jeg ville lige checke det ud først så ville ikke have den automatisk chargede mit kredit kort derfor afbrød jeg denne feature hvilket resulterede i at min konto blev suspenderet med det samme uden at jeg kunne nå at spille mine gratis dage jeg fik med ved køb af spillet. Rimelig ringe service må man sige heh.

Thore
Manager

« Svar #83: 16 Jun 2008, 11:36 »

Kan sige at det er en dårlig ide at afbryde sin konto før din første "gratis" måned er gået.

Jeg ville lige checke det ud først så ville ikke have den automatisk chargede mit kredit kort derfor afbrød jeg denne feature hvilket resulterede i at min konto blev suspenderet med det samme uden at jeg kunne nå at spille mine gratis dage jeg fik med ved køb af spillet. Rimelig ringe service må man sige heh.

Ja det lyder sku for dårlig, har du så klaget til dem?

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #84: 16 Jun 2008, 12:07 »

det er standard for de fleste MMO spil at gøre det på den måde..

Thore
Manager

« Svar #85: 16 Jun 2008, 12:13 »

det er standard for de fleste MMO spil at gøre det på den måde..

Det er da stadig noget der skal klages over! Man skal da kunne spille sine gratis dage, uden man skal komme med oplysninger om ens betalingskort.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 16 Jun 2008, 12:26 »

det er faktisk en måde hvor de sikrer sig at det ikke er en "rigtig"  account der bliver brugt af gold sellers og power level hjemmeside mm.
Selv everquest og everquest II gjorde det på den måde, eneste jeg ikke er sikker på er om WoW gjorde det for havde for travlt med at spille til at prøve...

og foruden kræver de fleste at hvis man ikke betaler via credit card eller game card når man laver sin account kan man ikke lave den..

det er alle de spil jeg har spillet til dato krævet.

personligt kan jeg ikke se hvorfor man stopper for med så mange dage igen, man kan da vente til dagen før de trækker hvis man ikke gider spille det alligevel, men gerne vil spille de dage man har...
« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 12:29 af Kwn2k » Logged

Thore
Manager

« Svar #87: 16 Jun 2008, 12:30 »

Jeg mener ikke jeg skulle til Lord of Rings.. men kan ikke helt huske det må jeg nok indrømme.
Det er da for dårligt, hvis du køber spillet med 30 dages spiltid betalt, ja så er det absurd at man skal betaler yderligere inden man overhovdet har prøvet spillet.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 16 Jun 2008, 12:35 »

man betaler ikke yderligere.. kun hvis man ikke har et kredit kort, men der trækkes ikke før de dage stopper man har gratis

Thore
Manager

« Svar #89: 16 Jun 2008, 12:39 »

man betaler ikke yderligere.. kun hvis man ikke har et kredit kort, men der trækkes ikke før de dage stopper man har gratis

Det skal jeg så ikke kunne sige.. Men mener stadig ikke man skal tvinges til at opgive så personlige oplysninger, før den første måned er gået. Det kan jeg godt forstå hvis nogle folk ikke er tryge ved.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010