home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1266 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Holdinstrukser til bundhold
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Holdinstrukser til bundhold  (Læst 894 gange)
Rax
Reserveholdsspiller

Holdinstrukser til bundhold
« : 15 Apr 2008, 07:55 »

Hvordan er det bedst at sætte sine holdinstrukser, når man er et bundhold? Og er det nødvendigt at sætte spillerinstilliger??
Er det egentlig bedst at have både en hjemme og ude taktik? Og er det godt at spille direkte og hurtigt som bundhold??

steeval
Reserveholdsspiller

Sv: Holdinstrukser til bundhold
« Svar #1: 15 Apr 2008, 08:13 »

Defensivt, direkte og hurtigt vil jeg anbefale til et bundhold. Sammen med en lav "skærm af" e.v.t. høj "tidspild". Du kan også e.v.t. hvis du er i besiddelse af en hurtig angriber, sætte dine midterforsvare til at sparke lange bolde i dybden, med den hurtige angriber som targetman. Der er dog masser af muligheder så prøv, at rokere lidt rundt på tingene.

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Rax
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 15 Apr 2008, 13:54 »

Defensivt, direkte og hurtigt vil jeg anbefale til et bundhold. Sammen med en lav "skærm af" e.v.t. høj "tidspild". Du kan også e.v.t. hvis du er i besiddelse af en hurtig angriber, sætte dine midterforsvare til at sparke lange bolde i dybden, med den hurtige angriber som targetman. Der er dog masser af muligheder så prøv, at rokere lidt rundt på tingene.

Mener jeg jeg har læst et sted at man skal spille langsomt som bundhold, men det er ikke rigtigt eller hva?

Hvad med at sætte spillerinstrukser, er det vigtigt??

Jesperkl
Gæst

« Svar #3: 15 Apr 2008, 16:18 »

Langsomt spil virker ikke altid godt når man skal satse på kontraen. Der er meget direkte, og rimelig hurtigt spil bedst. Hvis man er defensiv spillende hold, men hellere ville bygge noget om og ikke kontra, så er langsom spil bedst. Men hold instrukserne rimelig simple. Ikke havde for mange på "often" i nogen instrukser (helst ingen).. Du kan læse mere i den PM jeg har sendt dig :-)

Jesper.

-KNM-
Manager

« Svar #4: 18 Apr 2008, 00:56 »

En god tommelfingerregel er at man skal spille så hurtigt som muligt, men dine spillere skal stadig kunne følge med. Så hold godt øje med pass completion.

sla
Ynglingespiller

« Svar #5: 28 Apr 2008, 11:23 »

@ KNM...

Jeg har ledt lidt efter det med Pass Completion... Hvor finder jeg denne statistik henne?  Det vil jeg meget gerne følge lidt med i.. Wink Jeg tror den er voldsomt ringe hos mig... Skuffet

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010