home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1101 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Smackdown vs RAW ( kommer snart info)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Smackdown vs RAW ( kommer snart info)  (Læst 2644 gange)
Kwn2k
Reserveholdsspiller

Smackdown vs RAW ( kommer snart info)
« : 14 Apr 2008, 21:51 »

Denne tråd skal bruges til at lave kampe i Smackdown vs Raw.

der kommer lidt mere info senere enten fra mig eller Katanka Smiley

Katanka
Freelance Grafiker

Sv: Smackdown vs RAW ( kommer snart info)
« Svar #1: 14 Apr 2008, 21:57 »

Hele ideén er at vi laver vores egen federation ligesom Raw og Smackdown. Mening er så at vi mødes indbyrdes på XBOX og kæmper, samt der bliver lavet bælter og diverse ting. Der må KUN bruges en character, og XBOX nick, wrestler navn samt vægt klasse skal skrives i denne tråd. Tag Teams vil også være muligt Smiley

Thore
Manager

« Svar #2: 14 Apr 2008, 22:44 »

En skam i ikke vil bruge playstation  Smiley
Ellers en udemærket idé

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #3: 14 Apr 2008, 22:56 »

En skam i ikke vil bruge playstation  Smiley
Ellers en udemærket idé

Køb en Box Smiley Ej.. Håber der er fleres som vil join op omkring det her.

Thore
Manager

« Svar #4: 15 Apr 2008, 14:53 »

Køb en Box Smiley Ej.. Håber der er fleres som vil join op omkring det her.

Det kunne være fedt hvis det var en gammel version af spillet, for de 2 nyeste har ikke været noget og råbe hurra for. Syntes godt nok de er blevet elendige. Ser frem til TNA spillet når det udkommer, selvom WWE er klart bedst i virkeligheden, så tror jeg TNA spillet bliver så meget bedre.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hamza_BIF
Manager

« Svar #5: 15 Apr 2008, 14:55 »

skal helt klart vælge Cena

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #6: 15 Apr 2008, 15:09 »

Det kunne være fedt hvis det var en gammel version af spillet, for de 2 nyeste har ikke været noget og råbe hurra for. Syntes godt nok de er blevet elendige. Ser frem til TNA spillet når det udkommer, selvom WWE er klart bedst i virkeligheden, så tror jeg TNA spillet bliver så meget bedre.

Med TNA skal du nok regne med en masse fejl, da det er første spil de lancere i den genre. Men syntes nu at SVR08 er blevet godt, da man kan lave diverse nye fede ting til ens mand.

@Altid Brøndby
Vil det ikke være federe hvis det var en mand som man havde bygget op fra bunden, og som man spillede med istedet for en som allerede er lavet. Det var ligesom pointen med hele det her projekt.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7: 15 Apr 2008, 15:12 »

nå ok misforstod det lige  Huh

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #8: 15 Apr 2008, 15:20 »

nå ok misforstod det lige  Huh

Håber ikke jeg har skræmt dig væk Smiley Men det bliver jo somsagt med diverse bælter og det. Så der er mange muligheder for at blive champs..

RCD
Gæst

« Svar #9: 15 Apr 2008, 15:36 »

Skal man bruge Internet Kabel .. Eller hvad det nu hedder ?

Thore
Manager

« Svar #10: 15 Apr 2008, 16:44 »

Med TNA skal du nok regne med en masse fejl, da det er første spil de lancere i den genre. Men syntes nu at SVR08 er blevet godt, da man kan lave diverse nye fede ting til ens mand.

Bare fordi det er deres første spil i genren behøves der jo ikk være fejl  Smiley Det eneste andet spil det studie har lavet har været et middelmådigt Mortal Kombat spil, så det er jo ikke særlig positivt, på den anden side, spillet har været længe under udvikling, men mest af alt håber jeg på et godt alternativ til SvsR.

Jeg syntes 2008 versionen er noget nær lavpunktet, på den gode side har de fået skabt balance mellem vægtklasserne, noget der manglede i 2007 versionen. Men kampene har bare ikke samme følse som det første SvsR, og ser man på single player delen, så er den nærmest blevet forringet fra version til version, de trænger til noget konkurence

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 16 Apr 2008, 00:47 »

Bare fordi det er deres første spil i genren behøves der jo ikk være fejl  Smiley Det eneste andet spil det studie har lavet har været et middelmådigt Mortal Kombat spil, så det er jo ikke særlig positivt, på den anden side, spillet har været længe under udvikling, men mest af alt håber jeg på et godt alternativ til SvsR.

Jeg syntes 2008 versionen er noget nær lavpunktet, på den gode side har de fået skabt balance mellem vægtklasserne, noget der manglede i 2007 versionen. Men kampene har bare ikke samme følse som det første SvsR, og ser man på single player delen, så er den nærmest blevet forringet fra version til version, de trænger til noget konkurence

det der med at de kun har lavet Mortal Kombat er da noget hø..

de har lavet et spil der hedder Blitz The League som er voldfedt amerikansk fodbold spil hvor man kan dope sine spillere og bevidst gå efter skader til sin modstandere..

og så har de jo også lavet Stranglehold som jeg ser som et ganske fedt spil i Max Payne stil med en smule mere vold og blod end Max Payne..

og ikke mindst har de lavet Lord of the Rings Online.. som dog ikke rigtig har noget high level content, men var et spil der kunne have været helt oppe og drille WoW om titlen mest populære MMORPG.

Og så står de så vidt jeg ved også for Unreal Tournament 3..

så helt ringe spil vil jeg da ikke sige at de udgive..

Thore
Manager

« Svar #12: 16 Apr 2008, 08:38 »

Nu snakker jeg ikke om udgiveren, men om selve det hold der laver TNA spillet, og det hold har ikke lavet alle de spil du nævner  Smiley
Det er Midways LA studie der laver TNA, og det hold har kun lavet Mortal Kombat.
Lord of the Rings er lavet af Turbine INC, (der før det lavede Asheron's Call) som har gang i en udvidelse til Lord of the rings, så jeg vil love dig at de ikke har noget og gøre med TNA spillet  Smiley
Det ganske rigtig Midway der har udgivet begge spil, men det betyder i mine øjne ikke så meget som selve udviklingsholdet  Smiley
Men jeg er dog stadigvæk utrolig positiv overfor TNA, for det kan skabe noget konkurence til en efter min mening død serie  Smiley

For og gå lidt mere off-topic, så syntes jeg Lord of the Rings: Shadows of Angmar er meget bedre end WOW, har ikke spillet wow efter jeg fik det, selve universet i Lord of the Rings siger mig bare mere  Smiley Men det vil jo altid være en smagssag  Smiley
Jeg droppede også i sin til Guild Wars da det univers ikke sagde mig noget.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 16 Apr 2008, 12:41 »

nu tænkte jeg jo mere generelt i Midway Smiley

Thore
Manager

« Svar #14: 16 Apr 2008, 14:14 »

nu tænkte jeg jo mere generelt i Midway Smiley

Jojo men det er jo lidt genrelt  Smiley
Men anyway det er lidt meget off-topic, Jeg syntes det er en god ide, selvom jeg ikke kan lide det nyeste spil, er det stadig sjovt nok i multiplayer

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010