home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Flammen og Citronen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Flammen og Citronen  (Læst 6105 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #15: 14 Apr 2008, 15:42 »

Narh, men nu var det denne her film jeg mente  Peace
Og der har de jo undersøgt mange af likvideringerne, og om de passer.

Nu har broren til en af de medvirkende i filmen jo været ude og kritisere filmen og han mener jo ikke den er lavet rigtigt.
Logged

It's gonna be legendary

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #16: 14 Apr 2008, 15:44 »

Jeg har da også læst i Jyllandsposten, hvor der var to der var med i Holder Danske gruppen dengang, og de siger at den minder utrolig meget om hvordan det var, og han syntes at rollerne er godt spillet og at det næsten var som at se Flammen og Citronen igen.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #17: 14 Apr 2008, 15:55 »

Nu har broren til en af de medvirkende i filmen jo været ude og kritisere filmen og han mener jo ikke den er lavet rigtigt.
Broderen til den medvirkende? Det er ikke en særlig troværdig kilde..
Lavet rigtig eller ej, jeg tror den rør ved enhver dansker med bare lidt nationalitetsfornem melse, og har iøvrigt hørt fra en del venner, at det skulle være en pisse fed film.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #18: 14 Apr 2008, 17:32 »

Broderen til den medvirkende? Det er ikke en særlig troværdig kilde..
Lavet rigtig eller ej, jeg tror den rør ved enhver dansker med bare lidt nationalitetsfornem melse, og har iøvrigt hørt fra en del venner, at det skulle være en pisse fed film.

Man kender da vel sin egen bror rimeligt godt? Det vil jeg da kalde en troværdig kilde

ModstanskampTja den kom vel, men det var jo ellers ikke fordi vi gjorde voldsom modstand de første år.

EDIT:
Formulerede mig måske lidt tvetydigt. Altså en bror til en af dem fra modstandsbevægelsen .
« Seneste Redigering: 14 Apr 2008, 17:35 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

Dj-Kromann
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #19: 14 Apr 2008, 17:38 »

Flammen og Citronen, er en god historie, men den måde filmen har valgt at fortælle historien er ikke specielt god, syntes filmen går meget i stå, når Flammen er sammen med damen ( Kan ikke lige huske hendes navn), det eneste som er godt i filmen er når de er ude på deres missioner, men endnu et problem i filmen er hvis man har set traileren, har man set alt hvad der sker i filmen, syntes den afslører det hele. alt i alt syntes jeg ikke filmen er værd at give 95 kr for at se, den er alt for langtrækende og der sker bare ikke nok i den, men sådan er danske film.
Logged

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #20: 14 Apr 2008, 17:47 »

Man kender da vel sin egen bror rimeligt godt? Det vil jeg da kalde en troværdig kilde

ModstanskampTja den kom vel, men det var jo ellers ikke fordi vi gjorde voldsom modstand de første år.

EDIT:
Formulerede mig måske lidt tvetydigt. Altså en bror til en af dem fra modstandsbevægelsen .

Den foregår (så vidt jeg har forstået) i 1944 og fra det sene 1943 kom der rigtig godt styr på den danske modstandskamp..
Logged

Build Me Up Buttercup!

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #21: 14 Apr 2008, 19:13 »

Den foregår (så vidt jeg har forstået) i 1944 og fra det sene 1943 kom der rigtig godt styr på den danske modstandskamp..

Ja. Siger jeg heller ikk. man skal bare huske at nationalfølelsen åbenbart tog noget tid for at komme frem,  når man snakker modstandkamp. Men især de sidste 2 år gjorde vi forholdsvis meget
Logged

It's gonna be legendary

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #22: 14 Apr 2008, 19:19 »

Hvad handler den om?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #23: 14 Apr 2008, 19:21 »

Hvad handler den om?
2 modstandsfolk under besættelsen.

Disse to modstandsfolk's dæknavn var Flammen & Citronen.
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flammen og Citroen
« Svar #24: 14 Apr 2008, 20:59 »

Jeg har set den, og jeg synes sku den er meget god .

Den får min anbefaling  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010