home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer  (Læst 16493 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #15: 12 Apr 2008, 17:12 »

Flot iniatativ Cesc.

Efter at have læst din første idé-klumme bliver jeg nød til at spørge; Skal folk selv ordne resten? Her mener jeg, at du har gjort folk opmærksomme på hvordan man anvender offensive backs - Men hvem skal sørge for, at lukke hullerne når de to backs er med fremme? Ligesom man ser Christian Poulsen tit smutter over på højre back pladsen, når Dani er med fremme. Synes ikke, at det er lige sådan til at gå til og der skal IMO spilles flere kampe, hvor man prøver at løse dette problem.

Det kan så være, at du bare vil komme med bud på hvordan man kan få offensive backs, mens man selv må regne resten ud. Det kan jeg ikke udtale mig om, men nu ville jeg da lige høre.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #16: 12 Apr 2008, 17:15 »

Det er ikke særlig nemt at skabe chancer hvis du spiller med langsomme afleveringer. Det er i hvert fald min erfaring.
Det er vi så vidt forskellige.  Smiley

Flot iniatativ Cesc.

Efter at have læst din første idé-klumme bliver jeg nød til at spørge; Skal folk selv ordne resten? Her mener jeg, at du har gjort folk opmærksomme på hvordan man anvender offensive backs - Men hvem skal sørge for, at lukke hullerne når de to backs er med fremme? Ligesom man ser Christian Poulsen tit smutter over på højre back pladsen, når Dani er med fremme. Synes ikke, at det er lige sådan til at gå til og der skal IMO spilles flere kampe, hvor man prøver at løse dette problem.

Det  kan så være, at du bare vil komme med bud på hvordan man kan få offensive backs, mens man selv må regne resten ud. Det kan jeg ikke udtale mig om, men nu ville jeg da lige høre.

Jeg laver jo ingen taktikker for jer. Jeg giver jer idéer til taktikker. Hvilket vil sige, at jeg fortæller hvordan man anvender en taktik med wingbacks fx. Den med libero, vil jeg også kun forklare, hvordan man får det bedste ud af sin libero og intet andet.

Det er ikke hvor jeg fortæller om diverse mentalitets indstillinger og sådan, men hvor jeg sætter folks tanker i gang og hjælper omkring en bestemt position.

I øvrigt, tak for at du kan lide mit projekt, det betyder meget for en, når en af de bedste brugere på siden giver roser. (:
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #17: 12 Apr 2008, 17:15 »

Syntes det med brasilien lyder som en rigtig god idé Smiley
Har selv et spil igang med Brasilien, hvor jeg kører en 4-1-5 (4-1-4-1) taktik.

Mit forslag : Den boldbesiddene og offensive 4-3-3 ( eller 4-1-2-2-1) som Barca spiller Smiley
Logged

Lasseee
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #18: 12 Apr 2008, 17:17 »

 kunne det også være godt med en taktik til de tyske hold, da de er sværre at spille med Opstemt
« Seneste Redigering: 12 Apr 2008, 17:23 af Lasseee » Logged

Glory of United .

vondracek
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #19: 12 Apr 2008, 17:23 »

Jeg laver jo ingen taktikker for jer. Jeg giver jer idéer til taktikker. Hvilket vil sige, at jeg fortæller hvordan man anvender en taktik med wingbacks fx. Den med libero, vil jeg også kun forklare, hvordan man får det bedste ud af sin libero og intet andet.

Det er ikke hvor jeg fortæller om diverse mentalitets indstillinger og sådan, men hvor jeg sætter folks tanker i gang og hjælper omkring en bestemt position.

I øvrigt, tak for at du kan lide mit projekt, det betyder meget for en, når en af de bedste brugere på siden giver roser. (:

Ah okey så har jeg måske misforstået konceptet en lille smule. Stadig er det dog en fantastisk mulighed for, at nye FM managere kan komme herind og finde lidt inspiration. Glæder mig til, at du for ordnet det med Arsenal taktikken. Arbejder selv på, at få smidt en taktik op med angribende wings, men du har jo også haft stor succes med dem, så bliver spændende at se hvad du ender op med.

Glæder mig til at høre mere om dine taktiske teorier - Der mangler trods alt meget af dette herinde, så lad os få noget mere Cesc.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #20: 12 Apr 2008, 17:25 »

spændende taktik og flot skrevet
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #21: 12 Apr 2008, 17:26 »

Nogen der kan finde på et bedre navn? Jeg er ikke selv tilfreds med det. Da nogen sikkert tror, at det er en 4-4-2 taktik, jeg har lagt op. (:
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #22: 12 Apr 2008, 17:29 »

Nogen der kan finde på et bedre navn? Jeg er ikke selv tilfreds med det. Da nogen sikkert tror, at det er en 4-4-2 taktik, jeg har lagt op. (:

'Cesc' Tactical Theorems', hvilket i øvrigt er et udtryk man ofte ser inde på FM-Britain.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #23: 12 Apr 2008, 17:33 »

'Cesc' Tactical Theorems', hvilket i øvrigt er et udtryk man ofte ser inde på FM-Britain.

Fint forslag - håber på et par stykker til.  Smiley
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #24: 12 Apr 2008, 17:33 »

Nogen der kan finde på et bedre navn? Jeg er ikke selv tilfreds med det. Da nogen sikkert tror, at det er en 4-4-2 taktik, jeg har lagt op. (:

cec's taktiske geni streger Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #25: 12 Apr 2008, 17:34 »

Hvad med noget så simpelt, som Cesc' Teorier? Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #26: 12 Apr 2008, 17:34 »

Jeg synes - uden at ville lege ekstrem sur gammel moster - at dette projekt er mere eller mindre ubrugeligt. Der er dog bestemt muligheder i det!

På nuværende tidspunkt befinder du dig jo kun på det beskrivende plan, Cesc. Med alt respekt for det, så er det altså en kunst, de fleste mestrer. Jeg kunne SNILDT have skrevet, hvordan man i teorien bør indstille taktikken, hvis man ønsker at spille som Brasilien i 2002... Eller som United i 99 eller som Barcelona i Dream-team-dagene. Det er alt, alt for let - og det kan jo bruges til ca. ingenting.

I mine øjne er du nødt til at forsøge dig med en specifik taktik. Teste den igennem - hvad virker, hvad virker ikke? Derigennem kan du så måske skabe en 3-5-2, som til dels minder om Brasilien i 2002, men som samtidig også fungerer i FM... og det er jo der kunsten er! Det er jo netop det, der er så fandens svært, og netop derfor er det noget, man kan bruge til noget... og endda til rigtig, rigtig meget!

Keep working, boy.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Andreas93
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #27: 12 Apr 2008, 17:35 »

Hvad med noget så simpelt, som Cesc' Teorier? Smiley

det lyder godt Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #28: 12 Apr 2008, 17:38 »

Jeg synes - uden at ville lege ekstrem sur gammel moster - at dette projekt er mere eller mindre ubrugeligt. Der er dog bestemt muligheder i det!

På nuværende tidspunkt befinder du dig jo kun på det beskrivende plan, Cesc. Med alt respekt for det, så er det altså en kunst, de fleste mestrer. Jeg kunne SNILDT have skrevet, hvordan man i teorien bør indstille taktikken, hvis man ønsker at spille som Brasilien i 2002... Eller som United i 99 eller som Barcelona i Dream-team-dagene. Det er alt, alt for let - og det kan jo bruges til ca. ingenting.

I mine øjne er du nødt til at forsøge dig med en specifik taktik. Teste den igennem - hvad virker, hvad virker ikke? Derigennem kan du så måske skabe en 3-5-2, som til dels minder om Brasilien i 2002, men som samtidig også fungerer i FM... og det er jo der kunsten er! Det er jo netop det, der er så fandens svært, og netop derfor er det noget, man kan bruge til noget... og endda til rigtig, rigtig meget!

Keep working, boy.

Du har uden tvivl ret i det med at de fleste mestrer dette. Men det kommer jo også an på, hvilken målgruppe jeg søger efter. Folk som dig, der sikkert kan finde ud af det, er ikke noget jeg stræber efter at hjælpe. Det er de uerfarne managere, som egentlig ikke nogle idéer har eller noget.

Jeg vil ikke lave taktikker for jer, jeg vil komme med idéer til jer. Men jeg tager dine ord til overvejelse, da de helt sikkert kan bruges.
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc' 4-4-2, taktiske idéer
« Svar #29: 12 Apr 2008, 17:53 »

Er min 4-2-4 taktik helt blevet overset?
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010