home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1002 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165845 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #540: 03 Jun 2008, 16:52 »

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #541: 03 Jun 2008, 21:07 »

Det er kanon, LFC! Det ser godt ud, men kan vi eventuelt få et screenshot af 'Flest mål scoret på hjørne'? :-)
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #542: 03 Jun 2008, 21:35 »

Mål scoret på hjørnespark efter 14 kampe i SAS-Ligaen:


Hålands mål på hjørnespark (Jeg er 100% på det kun er på hjørne):
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #543: 03 Jun 2008, 21:43 »

Det ser da meget fornuftigt ud, Krellz. Lur mig ikke om der nok skal blive scoret flere mål, når du er nået til runde 33 ;-)
Fortsæt endelig med at komme med screenshots og give små updates.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #544: 03 Jun 2008, 22:05 »

Det kører rigtig godt for mig med denne taktik, kommer med oplysninger senere da jeg først skal have skrevet en update Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #545: 04 Jun 2008, 15:22 »

i min fiorentina 1 sæson scorede Coloccini mål Opstemt kunne ikk forstå hvorfor han ikk gjorde mere, så kiggede jeg lige ind i taktikken og så at den var slettet xD fedt..

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/MEu85637.jpg
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #546: 04 Jun 2008, 17:04 »

Vil lige komme med en lille opdatering. Jeg har ikke før haft så stor succes med denne taktik før, jeg har dog før scoret mange mål ved hjørnespark.
Jeg spiller med Brøndby, har rundet de 18 kampe. Jeg manglede en midterforsvar der kunne danne par med Max Von Schlebrügge, det fandt jeg så i Tore Reginiussen. Han gør det rigtig godt, han har det højeste gennemsnit over alle spillere i SAS ligaen, han er lige blevet kåret til 'Årets spiller'.
Hver gang jeg har hjørnespark er det ham som først får headet til bolden, han løber mod nærmeste stolpe og scorer tit. Har oplevet to gange at han har scoret to mål i en kamp, og han har tit afgjort vigtige kampe for mig. Så jeg leder efter en ligeså god midterforsvar som Reginiussen, da Max Von Schlebrügge 'kun' har scoret to gange.

Mål ved hjørnespark
Tore Reginiussen


Genial taktik vondracek!
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #547: 04 Jun 2008, 17:06 »

Vil lige komme med en lille opdatering. Jeg har ikke før haft så stor succes med denne taktik før, jeg har dog før scoret mange mål ved hjørnespark.
Jeg spiller med Brøndby, har rundet de 18 kampe. Jeg manglede en midterforsvar der kunne danne par med Max Von Schlebrügge, det fandt jeg så i Tore Reginiussen. Han gør det rigtig godt, han har det højeste gennemsnit over alle spillere i SAS ligaen, han er lige blevet kåret til 'Årets spiller'.
Hver gang jeg har hjørnespark er det ham som først får headet til bolden, han løber mod nærmeste stolpe og scorer tit. Har oplevet to gange at han har scoret to mål i en kamp, og han har tit afgjort vigtige kampe for mig. Så jeg leder efter en ligeså god midterforsvar som Reginiussen, da Max Von Schlebrügge 'kun' har scoret to gange.

Mål ved hjørnespark
Tore Reginiussen



Genial taktik vondracek!

Køb Håvard Nordtveit, han bombede for mig i min BIF.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #548: 04 Jun 2008, 17:16 »

Køb Håvard Nordtveit, han bombede for mig i min BIF.
Okay. Prøver lige og se om han gider Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #549: 04 Jun 2008, 19:03 »

Det ser da rigtig godt ud, Benja. Jeg vil helt klart mene, at tolv mål på hjørne er acceptabelt efter atten runder i SAS ligaen. Du må endelig fortsætte med at komme med sådan nogle updates, så vi kan smide yderligere screenshots op på forsiden :-)

naitsirhc: Fantastisk godt klaret af Coloccini - og tak for dit screenshot!
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #550: 04 Jun 2008, 19:05 »

Vondracek, jeg kommer med et SS efter sæsonen fra min Real Madrid, dog kan jeg fortælle at Pepe er topscorer i La Liga, så kan du vel selv regne resten ud  Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #551: 04 Jun 2008, 19:21 »

Vondracek, jeg kommer med et SS efter sæsonen fra min Real Madrid, dog kan jeg fortælle at Pepe er topscorer i La Liga, så kan du vel selv regne resten ud  Thumbs Up

Dét lyder godt, Philli! Jeg er glad for, at du stadigvæk benytter dig af denne taktik og det lyder til, at den stadigvæk gør underværker ;-)
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #552: 04 Jun 2008, 19:24 »

Dét lyder godt, Philli! Jeg er glad for, at du stadigvæk benytter dig af denne taktik og det lyder til, at den stadigvæk gør underværker ;-)
Kan simpelthen ikke lade være med at bruge den.
Og det gør den helt sikkert.
Logged

jrstuart
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #553: 05 Jun 2008, 02:58 »

jeg kan simpelthen ikke få den til at virke. jeg har endda det samme hold :/ kan du ikke lige skrive et link så man kan downloade taktikken for jeg tror jeg gør et eller andet helt galt. men det lyder ellers som nogle gode resultater Smiley

EDIT: dur den også på andre taktikker? Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #554: 05 Jun 2008, 21:23 »

jeg kan simpelthen ikke få den til at virke. jeg har endda det samme hold :/ kan du ikke lige skrive et link så man kan downloade taktikken for jeg tror jeg gør et eller andet helt galt. men det lyder ellers som nogle gode resultater Smiley

EDIT: dur den også på andre taktikker? Smiley

Denne taktik er ikke afhængig af hvilket mandskab du står i spidsen for eller hvilken formation du benytter dig af. Dette er en hjørnesparkskombina tion, der skal indstilles i din nuværende taktik. Du kan desværre ikke downloade taktikken, men hvis du går ind i 'Taktik (Ctrl + T)' og trykker på 'Vis', så kan du gå ned og trykke på 'Offensive/Defensive hjørnespark', hvor du dernæst kan indstille hvad spillerne skal gøre på hjørnespark.
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010