home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1236 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165561 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #105: 24 Apr 2008, 08:13 »

Den skal sparkes til det lille målfelt, som der også står under spillerindstillinge rne i det første indlæg Wink
« Seneste Redigering: 24 Apr 2008, 08:15 af vondracek » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #106: 24 Apr 2008, 08:15 »

I mit seneste spil med Barcelona, havde jeg overraskende meget succes, ved at sætte Puyol til 'Flick On' og Milito til 'Attack Near Post'. Det fungerede virkelig godt. Nu er det spil væk, så nu vil jeg prøve noget nyt, og dermed også denne dødboldstaktik! Smiley Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #107: 24 Apr 2008, 08:38 »

Det skal du, som alle andre, være meget velkommen til Wink
Med hvilket hold skal du prøve den med?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #108: 24 Apr 2008, 08:39 »

Jeg havde stor succes med denne taktik Vondracek, jeg spillede i to sæsoner i Zaragoza. I første sæson scorede Francisco Pavon otte sæsonscoringer, det synes jeg er ret godt. Jeg har aldrig selv kunne formå at score på hjørnespark, så det er dejligt at du har fundet en taktik som dur. I anden sæson, scorede indkøbet Artur Vidal fem sæsonscoringer, så jeg er meget tilfreds med denne taktik. Jeg bruger denne taktik, hver gang jeg starter et nyt spil. Da jeg havde stor succes med i den i Zaragoza, tænker jeg hvorfor ikke prøve den i andre klubber. Kunne du ikke ligge den op til download, da det er lidt irreterende at man skal ind og ændre det selv, da det er lidt irri at man skal ind og kigge her på siden og så ind i spillet igen, er ikke så god til at huske sådan noget.
Men super arbejde Vondracek Thumbs Up
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #109: 24 Apr 2008, 08:45 »

Den skal sparkes til det lille målfelt, som der også står under spillerindstillinge rne i det første indlæg Wink

Mange tak, synes ellers jeg havde læst indlægget grundigt Smiley

EDIT: Det står sku da lige til, at starte med  crazy Jeg må have mig nogle briller..
« Seneste Redigering: 24 Apr 2008, 08:52 af steeval » Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #110: 24 Apr 2008, 08:47 »

Mange tak Benja! - Dejligt at du endelig begynder at score på hjørnespark, selvom jeg tror, at Pavón kan gøre bedre. Derfor er det jo stadig fantastisk, at han scorede hele otte mål. Jeg har også tænkt på hvordan man kunne smide den op til download, men det kan man vist ikke medmindre man oploader en taktik, hvor hjørnesparkstaktikk en er i. Synes også selv, at det er lidt irriter når man skal gøre det 'manuelt', så hvis der er en nemmere måde, så skriv da lige.

EDIT: Steeval; Jeg gør lige den sætning lidt mere synlig. Kan godt se, at den er en smule svær at få øje på.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #111: 24 Apr 2008, 08:50 »

Mange tak Benja! - Dejligt at du endelig begynder at score på hjørnespark, selvom jeg tror, at Pavón kan gøre bedre. Derfor er det jo stadig fantastisk, at han scorede hele otte mål. Jeg har også tænkt på hvordan man kunne smide den op til download, men det kan man vist ikke medmindre man oploader en taktik, hvor hjørnesparkstaktikk en er i. Synes også selv, at det er lidt irriter når man skal gøre det 'manuelt', så hvis der er en nemmere måde, så skriv da lige.

EDIT: Steeval; Jeg gør lige den sætning lidt mere synlig. Kan godt se, at den er en smule svær at få øje på.
Ja det er fantastisk at jeg er begyndt at score på hjørnespark Wink Men du har da lavet en 4-4-2 taktik, kan du ikke ligge den ind i den taktik? Det kunne da være rigtigt smart, meget nemmere Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #112: 24 Apr 2008, 08:56 »

Ja det er fantastisk at jeg er begyndt at score på hjørnespark Wink Men du har da lavet en 4-4-2 taktik, kan du ikke ligge den ind i den taktik? Det kunne da være rigtigt smart, meget nemmere Smiley

Jeg har lagt den ind i den taktik.
Det kan jo stadig være, at folk ikke vil bruge den, så derfor vil den måde stadig ikke hjælpe specielt meget. Tror desværre ikke, at der er andre alternativer Wink
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #113: 24 Apr 2008, 11:35 »

Det virker ikke rigtig for mig. Har ikke scoret nogle mål i 10 kampe. Måske er mine headere bare for ringe.
Men de defensive hjørnespark er jeg heller ikke tilfreds med overhovedet: en af spillerne kommer ofte til at stå med to mænd som fx.





Her scorer man city også på mig.

Edit: En af mine spillere skal dække både nummer 23 og nummer 2 op, hvorefter nr. 23 scorer
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #114: 24 Apr 2008, 11:39 »

Det virker ikke rigtig for mig. Har ikke scoret nogle mål i 10 kampe. Måske er mine headere bare for ringe.
Men de defensive hjørnespark er jeg heller ikke tilfreds med overhovedet: en af spillerne kommer ofte til at stå med to mænd som fx.





Her scorer man city også på mig.

Edit: En af mine spillere skal dække både nummer 23 og nummer 2 op, hvorefter nr. 23 scorer

Eventuelt prøv, at hiv en af dine angribere tilbage Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #115: 24 Apr 2008, 11:47 »

Eventuelt prøv, at hiv en af dine angribere tilbage Smiley

en af mine angribere er jo tilbage. Det er min ene angriber og min venstre wing som står fremme fordi de absolut IKKE kan heade. Så det hjælper ikke at trække en af dem tilbage
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #116: 24 Apr 2008, 11:59 »

Ja det ser meget besynderligt ud Mernild. Jeg vil lige kigge på det, når jeg engang kommer hjem fra skole og finder FM CD'en frem igen.
Logged

simonxarsenal
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #117: 24 Apr 2008, 15:06 »

Hvor mange mål scorede du ca, på en sæson med den taktik ?? (;
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #118: 24 Apr 2008, 18:11 »

Hvor mange mål scorede du ca, på en sæson med den taktik ?? (;

Har desværre ikke testet på på en hel sæson, men højst sytten kampe. Her er der screenshot af fantastiske Barzagli med masser af scoringer. Hvis jeg skulle være optimist, så vil jeg nok tro, at i den sæson vil Barzagli have scoret mellem 15-20 mål.

Mernild: Jeg kan ikke helt finde ud af hvad problemet er, men jeg vil prøve at kigge lidt mere på det. Indtil videre vil min umiddelbare løsning være, at fjerne din wing fra 'Luk ned' og få ham ind i feltet.
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #119: 24 Apr 2008, 18:47 »

Har desværre ikke testet på på en hel sæson, men højst sytten kampe. Her er der screenshot af fantastiske Barzagli med masser af scoringer. Hvis jeg skulle være optimist, så vil jeg nok tro, at i den sæson vil Barzagli have scoret mellem 15-20 mål.

Mernild: Jeg kan ikke helt finde ud af hvad problemet er, men jeg vil prøve at kigge lidt mere på det. Indtil videre vil min umiddelbare løsning være, at fjerne din wing fra 'Luk ned' og få ham ind i feltet.

tjah, det var også det jeg selv tænkte, men det lader til at det kun var Man city som absolut skulle have en extra mand med op. de fleste andre har ham til at lure udenfor feltet, hvor han desværre også scorer alt for mange mål
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010