home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1068 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165430 gange)
mts
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #45: 11 Apr 2008, 15:52 »

Jeg fatter simpelhen ikek hvor man skal gå hen og ændre dette henne? nogle der lige hurtig kan hjælpe?
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #46: 11 Apr 2008, 16:27 »

Hvorfor har du ikke max med fremme?

Af to grunde. Max har ikke mere end 14 i hovedspil, og han ville derfor ikke udgøre den store trussel på hjørnesparkene. Og som jeg har forstået denne taktik, satses der i bund og grund kun på 2 spillere, og der er Duncan og Michalik mine bedste headers..
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #47: 11 Apr 2008, 16:43 »

Efter yderligere 10 kampe ser det ud til, taktikken fungerer. Michalik har scoret 3 mål efter hjørne, mens Duncan har scoret 1 enkelt.. Efter lidt startvanskeligheder ser det ud til taktikken fungerer ..Smiley
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #48: 11 Apr 2008, 17:16 »

Det lyder rigtig fornuftigt Fynbo. Kender desværre ikke til Hull's mandskab. Har de nogle stærke hovedstødsspillere?

Dette virker desværre ikk for mig ... efter 15 kampe uden held  ticked off
Logged

mts
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #49: 11 Apr 2008, 19:28 »

nu når i alle kommer svar ang. denne taktik, ved i nok også hvor man kan indstille taktikken til hjørne spark? jeg kan nemlig ikke finde det.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #50: 11 Apr 2008, 19:34 »

nu når i alle kommer svar ang. denne taktik, ved i nok også hvor man kan indstille taktikken til hjørne spark? jeg kan nemlig ikke finde det.

Når du er på en spillers spillerinstruktione r kan du ændre på denne spillers rolle ved hjørnespark
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #51: 11 Apr 2008, 19:35 »

Efter yderligere 10 kampe ser det ud til, taktikken fungerer. Michalik har scoret 3 mål efter hjørne, mens Duncan har scoret 1 enkelt.. Efter lidt startvanskeligheder ser det ud til taktikken fungerer ..Smiley

Så har den lille justering være med til at hjælpe en smule. Det er dog stadig ikke meget du for scoret, trods Michalik's solide stats. Jeg håber, at du vil benytte den i en længere periode og se om du kan få scoret et par kasser mere.

Dette virker desværre ikk for mig ... efter 15 kampe uden held  ticked off

Som sagt kender jeg ikke Hull mandskabet. Vil du eventuelt sende mig et screenshot af din trup, så vil jeg tage et nærmere kig på det og vende tilbage til dig.

nu når i alle kommer svar ang. denne taktik, ved i nok også hvor man kan indstille taktikken til hjørne spark? jeg kan nemlig ikke finde det.

Under 'Holdinstruktioner' skal du nederst på side angive 'Lille småfelt' i både Højre og Venstre side. Dernæst skal du gå ind under 'Spillerinstrktioner' og vælge hver position, hvor du skal fokusere på dødbolde og de to felter der hedder 'Hjørnepsark'. Du følger simpelhen bare skemaet og først tager du din højre back (FH) og udfylder det han skal gøre i både forsvar og angreb.

Sværere er det ikke Wink
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #52: 11 Apr 2008, 20:30 »

Så har den lille justering være med til at hjælpe en smule. Det er dog stadig ikke meget du for scoret, trods Michalik's solide stats. Jeg håber, at du vil benytte den i en længere periode og se om du kan få scoret et par kasser mere.


Michalik er allerede oppe på 6 sæsontræffere nu ved vinterpausen, så det går fremad. Er godt tilfreds med taktikken, så den kan anbefales Thumbs Up
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #53: 12 Apr 2008, 02:01 »

Super taktik Smiley 2. hjørnespark efter jeg har ændret den til dit forslag sender Sergio Ramos kuglen i kassen.. tak for det Peace
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #54: 12 Apr 2008, 12:26 »

Michalik er allerede oppe på 6 sæsontræffere nu ved vinterpausen, så det går fremad. Er godt tilfreds med taktikken, så den kan anbefales Thumbs Up

Det lyder rigtig godt. Så kan den lille justering godt gøre underværker. Det var selvfølgelig min fejl, at jeg glemte at skrive hvor hjørnesparket skulle sendes hen, men det er rettet nu og ser ud til at hjælpe. Hvor mange mål plejer dine forsvarsspillere normalt at scorer på en sæson? - Hvis du kan huske det.

Super taktik Smiley 2. hjørnespark efter jeg har ændret den til dit forslag sender Sergio Ramos kuglen i kassen.. tak for det Peace

Det glæder mig, at du kan bruge den. Hvem har du sat til at udfordre keeperen og hvem angriber nærmeste stolpe?
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #55: 12 Apr 2008, 12:38 »

Det lyder rigtig godt. Så kan den lille justering godt gøre underværker. Det var selvfølgelig min fejl, at jeg glemte at skrive hvor hjørnesparket skulle sendes hen, men det er rettet nu og ser ud til at hjælpe. Hvor mange mål plejer dine forsvarsspillere normalt at scorer på en sæson? - Hvis du kan huske det.

Det glæder mig, at du kan bruge den. Hvem har du sat til at udfordre keeperen og hvem angriber nærmeste stolpe?

I de sidste par sæsoner scorede de ikke meget mere end 1-2 stykker hver, så noget må taktikken da gøre  Wink
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #56: 12 Apr 2008, 16:01 »

I de sidste par sæsoner scorede de ikke meget mere end 1-2 stykker hver, så noget må taktikken da gøre  Wink

Ja så har taktikken da gjort en smule forskel indtil videre. Skriv endelig når du er færdig med sæsonen og smid nogle resultater op.
Logged

NMadsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #57: 12 Apr 2008, 18:00 »

Det skal helt klart prøves (:
Logged

Lasseee
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #58: 12 Apr 2008, 18:11 »

Godt lavet . (:
Logged

Glory of United .

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #59: 12 Apr 2008, 18:24 »

Det skal helt klart prøves (:

Lyder godt. Hvilket hold skal den prøves af med?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010