home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 771 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165579 gange)
Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #165: 28 Apr 2008, 21:16 »

Jeg bruger en taktik som virkelig giver mål.

Sæt din bedste spiller i hovedspil og springkræft til "nærmeste stolpe videresnitning". Så sætter du en spiller på målmanden (med høje tal i MOD). Til sidst sætter du et par andre gode spillere til bagerste stolpe. Herefter sparker du alle boldene mod forreste stolpe. Jeg ved at denne taktik er diskuteret før, men jeg synes det er den bedste. Beviset: I et Arsenal spil scorede Micah Richards 27 mål på hjørnespark på en sæson. I et andet spil med Real Madrid scorede Sergio Ramos også omkring de 30 mål på hjørnespark (SS haves).

Hvis endelig frem Smiley
Logged


zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #166: 28 Apr 2008, 21:18 »

Jeg har ikke lige spillet åbnet, men du får et her af Richards:

http://img383.imageshack.us/my.php?image=richardsmj6.jpg

Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #167: 28 Apr 2008, 21:20 »

Jeg bruger en taktik som virkelig giver mål.

Sæt din bedste spiller i hovedspil og springkræft til "nærmeste stolpe videresnitning". Så sætter du en spiller på målmanden (med høje tal i MOD). Til sidst sætter du et par andre gode spillere til bagerste stolpe. Herefter sparker du alle boldene mod forreste stolpe. Jeg ved at denne taktik er diskuteret før, men jeg synes det er den bedste. Beviset: I et Arsenal spil scorede Micah Richards 27 mål på hjørnespark på en sæson. I et andet spil med Real Madrid scorede Sergio Ramos også omkring de 30 mål på hjørnespark (SS haves).

Nu er denne her tråd jo om en der har lavet en hjørnesparkstaktik han gerne vil vise, og ik om at andre kan fortælle om deres.
Til din taktik vil jeg lige sige at det var præcis det samme jeg gjorde med mit Real-spil, hvor Ramos ogs bare bombede som sindsygt. Jeg gav taktikken i denne trår chancen og har vist sig at være bedre endnu.
Logged

Vuelve la ilusión

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #168: 28 Apr 2008, 21:24 »

zafirsimon jeg vil gerne be' dig om, at diskutere din taktik et andet sted. Mange tak for dine oplysninger, men tråden her er ikke oprettet til dig.
Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #169: 28 Apr 2008, 21:27 »

Ingen problem, men tanken er vel at hjælpe oplyse folk om succesrige taktikker, så jeg så ingen mening i hvis jeg skulle oprette tråde hver gang. (Ikke et opråb om en diskussion, bare en konstatering)
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #170: 28 Apr 2008, 21:28 »

Ingen problem, men tanken er vel at hjælpe oplyse folk om succesrige taktikker, så jeg så ingen mening i hvis jeg skulle oprette tråde hver gang. (Ikke et opråb om en diskussion, bare en konstatering)

Du kunne eventuelt oprette end tråd, hvor folk man oplyse andre om succesrige taktikker Wink
Det behøves nemlig ikke at diskuteres herinde, selvom jeg godt forstår at du trods alt bare vil hjælpe andre.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #171: 01 Maj 2008, 16:03 »

Den hjørnesparkskombina tion der er på side 1 er vanvittig.. Jeg er Manchester United, og har spillet 5 kampe, 4 venskabskampe og 1 charity Shield finale. Vidic har scoret 7 kasser, og ja. Allesammen på hjørnespark, hvoraf de 3 var i Charity Shield finalen.




Vidic fortsætter sin fremmarch. Han er lige p.t. oppe på 19 mål ud af 35 kampe spillet i alt. Jeg poster lige et ss af hans endelige resultat når sæsonen er overstået.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #172: 02 Maj 2008, 13:21 »

Den er helt fantastisk.
Carragher scorede 4 mål i første kamp i ligaen og efter 4 kampe er han topscorer med 8 mål.
7 på hjørnespark og et på frispark.

Kan modstanderne læse ens hjørnesparkstaktik?

De kan jo godt læse den normale hvis man bruger den for længe
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #173: 02 Maj 2008, 13:25 »

Sejt nok, jeg har lige prøvet den i min Fulham karriere, hvor Leon Andreasen scorede 5 mål på 6 hjørnespark mod Reading Opstemt !
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #174: 02 Maj 2008, 21:22 »

Vidic fortsætter sin fremmarch. Han er lige p.t. oppe på 19 mål ud af 35 kampe spillet i alt. Jeg poster lige et ss af hans endelige resultat når sæsonen er overstået.

Det er jo klart. Han er jo fra Balkan Wink
Ej spøg til side. Det lyder rigtig godt og du må endelig vende tilbage, når sæsonen er færdig.

Den er helt fantastisk.
Carragher scorede 4 mål i første kamp i ligaen og efter 4 kampe er han topscorer med 8 mål.
7 på hjørnespark og et på frispark.

Kan modstanderne læse ens hjørnesparkstaktik?

De kan jo godt læse den normale hvis man bruger den for længe

Det lyder også rigtig godt med Carragher. Og til dit spørgsmål, så ved jeg blot, at det ikke giver mening at sende mere end tre spillere tæt på målet. Hvis man gør det, så vil man bare fremkalde flere af modstandernes spillere ind i feltet og det vil reducere den mængde af rum du har til at udforske.

Sejt nok, jeg har lige prøvet den i min Fulham karriere, hvor Leon Andreasen scorede 5 mål på 6 hjørnespark mod Reading Opstemt !

Fantastisk. Hvis du fortsætter med det save, så smid endelig screenshot op senere hen.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #175: 02 Maj 2008, 21:35 »

Jeg har selv en fin hjørnesparkstaktik, hvor Zigic gerne laver en basse pr. kamp, men 5 mål pr. kamp har jeg ikke set før så jeg tror jeg prøver den. Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #176: 02 Maj 2008, 21:42 »

Nogen der kan forklare mig hvilke spillere der skal sparke hjørnesparks i hvilken side Smiley? Altså alt efter hvilket ben de er bedst med, så man kan få indadskruede hjørnespark Peace?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #177: 02 Maj 2008, 21:44 »

Nogen der kan forklare mig hvilke spillere der skal sparke hjørnesparks i hvilken side Smiley? Altså alt efter hvilket ben de er bedst med, så man kan få indadskruede hjørnespark Peace?

En højrebenet skal naturligvis sparke i venstre side, så han kan sparke indad.. Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #178: 02 Maj 2008, 21:46 »

En højrebenet skal naturligvis sparke i venstre side, så han kan sparke indad.. Smiley

Mente jeg nok, tak  Thumbs Up
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #179: 02 Maj 2008, 21:47 »

Jeg har selv en fin hjørnesparkstaktik, hvor Zigic gerne laver en basse pr. kamp, men 5 mål pr. kamp har jeg ikke set før så jeg tror jeg prøver den. Thumbs Up

Mange tak LFC. Du ved hvad du skal gøre, når du er nået så langt Wink
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010