Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1264 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
#7# Atletico Madrid - Bienvenida acomodado ciudad
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvad for en plads ender Atletico Madrid på ved vinterpausen? (Afstemning slut: 11 Apr 2008, 20:37)
1-3
12 (60%)
3-6
7 (35%)
6-9
0 (0%)
9-12
0 (0%)
12-15
0 (0%)
15-18
1 (5%)
Antal Stemmer: 20
Sider:
1
2
[
3
]
4
Forfatter
Emne: #7# Atletico Madrid - Bienvenida acomodado ciudad (Læst 12424 gange)
vondracek
Gæst
Sv: Atletico Madrid - Bienvenida acomodado ciudad
«
Svar #30:
09 Apr 2008, 20:45 »
Hey FMManutd.
Rigtig gode updates du har fået smidt op og resultaterne er jo med dig. Jeg tager nok mit ord tilbage angående det med for mange effekter på billederne. De sidste to updates har billederne været meget flotte og tilføjer lidt ekstra stemning i dine updates.
Jeg har stemt, at du stemmer 1-3. Real og Barca må kommer til at kæmpe om hvem der skal sættes sig på tronen, mens du nupper en 3. plads. Forsæt endelig - Det ser lovende ud.
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #31:
09 Apr 2008, 22:22 »
Citat af: vondracek 09 Apr 2008, 20:45
Hey FMManutd.
Rigtig gode updates du har fået smidt op og resultaterne er jo med dig. Jeg tager nok mit ord tilbage angående det med for mange effekter på billederne. De sidste to updates har billederne været meget flotte og tilføjer lidt ekstra stemning i dine updates.
Jeg har stemt, at du stemmer 1-3. Real og Barca må kommer til at kæmpe om hvem der skal sættes sig på tronen, mens du nupper en 3. plads. Forsæt endelig - Det ser lovende ud.
Tak for det
og jeg synes det er meget godt at du kommer emd så mange komentare
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #32:
10 Apr 2008, 14:24 »
Gennemgang af spillerne
MM: Leo Franco
FH: Giourkas Seitaridis
FV: Antonio Lopez
FC: Leo Franco
FC: Ze Castro
DMC: Thiago Motta
MH: Maxi Rodrguez
MV: Raul Garcia/Simao
OMC: Luis Garcia
AC: Sergio Aguero
AC: Diego Forlan
Målmænd
På bænken kan man altid se, Falcon hvis Leo Franco eller Christian Abbiati er skadet, og han er den målmand der ikke burde være fast målmand, i en så god klub som Atletico Madrid, men det er han så heller ikke, og han er heller ikke, en gang tæt på at være andenmålmand. Fordi andenmålmanden er Christian Abbiati, som er på leje fra AC Milan, han er i tæt kamp mod Leo Franco, om hvem der skal starte inde, men det er ikke den 30 årige Christian Abbiati, der vinder kampen. Fordi det er Leo Franco, som på nuværende tidspunkt er, fast Argentinsk Landsholdsmålmand. Franco har stået helt, fantastisk i denne sæson og i ligaen er der gået 15 mål, ind på ham i 11 kampe. I alle konkurrencer er der kun, gået 20 mål ind på ham, i 18 kampe. Han har allereda tiltrukket sig interesse fra Lazio, som åbenbart også synes at han, har stået godt i denne sæson.
Forsvar
Det er ikke I forsvaret, at vi er stærkest, men det betyder ikke at de slet ikke er stærke. For i centerforsvaret har vi Ze Castro og Pablo, den sidstnævnte har en meget vigtig rolle, i forsvaret. Men Ze Castro, havde en meget vigtig rolle i forsvaret, i starten af sæsonen. Men da han er begyndt at spille meget svingende, er han begyndt at være i et rotationssystem, med Luis Perea. I det rotationssystem prøver jeg for det meste at skifte fra kamp, til kamp. Men det kommer an på hvem modstanderen er, Real Madrid, Barcelona og Valencia osv. mod de modstandere starter Ze Castro, for det meste inde. Men hvis det hele går galt, så Pablo og Ze Castro bliver skadet, så er jeg dækket, fordi i baggrunden har jeg Fabiano Eller, som ikke er i nærheden af at starte inde, men hvis det hele går galt så er han klar.
Der er kun to spillere i hele Atletico Madrid, der kan spille højre back. Det er Mariano Pernia, og Giourkas Seitaridis, og den sidstnævnte starter altid inde, men hvis Seitaridis bliver skadet, så er Pernia altid klar, og hvis de to bliver skadet, så har jeg en plan klar. I den anden side, har vi også kun to der kan spille den position. Antonio Lopez plejer at starte inde, men Mariano Pernia får også nogengange spilletid, men for det meste er det Lopez. Pernia har været ude i pressen og sige, at han bør være fast spiller på førsteholdet, men det er han langt fra.
Midtbane
Atletico Madrid, har en af de bedste offensiver i Europa, og det er i angrebet og på midtbanen. På den defensive midtbane, har vi Thiago Motta, som har en fortid i Barcelona. Han er den eneste på førsteholdstruppen, der kan spille defensiv midtbane. Så han er med i alle kampe, men hvis han bliver skadet, har jeg en nødplan. Han har spillet en meget god sæson, i år og har været med i alle kampe, hvor jeg har benyttet diamant systemet. På højre midtbane, kan der spille en hel masse gode spillere, men ham der bliver brugt mest på den, er Maxi Rodriguez der, skifter lidt med Simao. Maxi er ikke den eneste spiller, i Atletico Madrid, som har en fast plads på det argentinske hold. På det argentiske landshold, spiller han MC men i Atletico Madrid spiller han MH. På venstre midtbane, spiller jeg med et, meget effektivt rotationssystem imellem Simao og Raul Garcia, der begge er meget gode spillere. De blev begge hentet i sommers fra Osasuna og Benfica. Simao er en portugiser, der i hele sin karriere har spillet i Portugal, men i år forlod han Benfica i fordel for Atletico Madrid. Raul Garcia har det samme efternavn, som ham der bliver brugt på den offensivemidtbane. På den plads er det virkelig svært, at vælge hvem der skal starte inde. Fordi de har Reyes, Luis Garcia og Sergio Aguero, men den sidstnævnte bliver kun brugt i angrebet. Så han er ikke med i konkurrencen om den plads, men Reyes og Luis Garcia, er begge spillere der kom til, Atletico Madrid fra en engelsk klub. Garcia kom fra Liverpool efter en skuffende sæson, og Reyes kom fra Arsenal. Reyes valgte at spille for Atletico Madrid, istedet for ærkerivalen Atletico Madrid. Luis Garcia har spillet flest kampe i denne sæson, men Reyes har også fået mange kampe, hvor han er kommet ind som udskifter. Reyes kan også godt spille i Angrebet, så der kan han også blive brugt.
Angriber
I angrebet har vi to, meget gode angribere, den bedste må være supertalentet Sergio Aguero, som vi håber vil spille hele sin karriere i Atletico Madrid. Men hans kammerat i angrebet, er Diego Forlan, som kom fra en rigtig god tid i Villareal, hvor han blev Villareals topscorer to år i træk. Sergio Aguero har hele tiden, været lidt i baggrunden imens Torres, var i klubben. Men efter Torres gik til Liverpool, har Aguero givet sig selv, titlen som klubbens bedste spiller, og klubbens bedste angriber. Den spiller der er tættest på at starte inde, hvis man ikke tænker på Forlan, og Aguero. Må være Sergio Aguero og efter ham Mista, som kun har fået lov til, at starte inde en gang. Det var da Aguero, var skadet i to uger. Målene er fordelt meget lige i klubben, da Aguero har scoret 9 mål, i alle konkurrencer og Forlan har scoret 8. Efter dem ligger Luis Garcia på en tredjeplads, med 6 mål. Som også har spillet angriber i et par kampe. Da Aguero var skadet.
The Captain
Reserveholdsspiller
«
Svar #33:
10 Apr 2008, 14:59 »
Klasse gennemgang af truppen.. Jeg har også stemt på at du kommer på en tredje plads.. Da Barca og Real er meget stærke..
Hedder Fcchili på Vman så tror godt du kender mig
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #34:
10 Apr 2008, 15:00 »
Citat af: The Captain 10 Apr 2008, 14:59
Klasse gennemgang af truppen.. Jeg har også stemt på at du kommer på en tredje plads.. Da Barca og Real er meget stærke..
Hedder Fcchili på Vman så tror godt du kender mig
Tak
Det er også den mest oplagte position at ende på. Men lige nu er jeg i tæt kamp med Sevilla
Kender dig
JimmyGP
Manager
«
Svar #35:
11 Apr 2008, 10:06 »
En flot update og rigtig grund gennemgang af truppen.. KIU
- Veni, vidi, vici -
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #36:
11 Apr 2008, 14:21 »
Tak
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #37:
11 Apr 2008, 14:57 »
Kampe
Malaga 1-2 Atletico Madrid
Spanske Cup
Atletico Madrid 2-1 Sevilla
Ligaen
Atletico Madrid 2-0 Leiria
Uefa Cup
Real Madrid 2-0 Atletico Madrid
Ligaen
FC Sochaux 1-3 Atletico Madrid
Uefa Cup
Espanyol 1-2 Atletico Madrid
Ligaen
Zaragoza 0-1 Atletico Madrid
Ligaen
Atletico Madrid 1-1 Sampdoria
Uefa Cup
Vi havde allerede, startet Ligaen og Uefa Cuppen. Men endelig blev det tid til den Spanske Pokalturniering. Vi skulle spille mod Malaga, der til daglig spiller i Liga BBVA. De første 80 minutter af kampen, var virkelig kedelige, men de sidste var nogen, meget nervepirrende minutter. Fordi efter 80 min, scorer Maxi Rodriguez til 1-0 på straffe. Men kun 2 min efter scorer Malage til 1-1. Men heldigvis havde jeg skiftet Reyes ind, som redder Atletico Madrid, i sidste minut. Det gjorde så resultat, blev 2-1 og vi slap for en stor skuffelse.
Vi skulle tilbage til Vicente Calderon, i næste kamp. Hvor vi skulle møde, den største konkurrent i ligaen. Nemlig Sevilla, de kommer bedst fra start, ved at Kanoute scorer til 1-0. Efter det mål, begyndte holdet at tage sig sammen, og det beviser vi også, fordi i første halvleg. Er det kun os der har spillet. Efter 40 min, scorer Forlan til 1-1, og efter 64 min, lukker og slukker Maxi Rodriguez kampen ved, at score til 2-1. 5 dage efter, at vi havde vundet mod rivalerne fra Sevilla, skulle vi spille Uefa Cup, mod portugisiske Leiria. Vi styrer hele kampen, men vi kunne bare ikke score, men heldigvis har vi Sergio Aguero, som scorer til 1-0 efter 58 min, og efter 70 min, scorer Maxi Rodriguez, som virkelig er i scorinshumør, lige nu.
De to Madrid klubber skulle møde, hinanden i næste runde af, ligaen. Det udviklede sig til en meget spændende kamp, men det var kun en Madrid klub, der kunne score. Det var uheldigvis ikke os, og Guti scorer først, efter 22 min, og efter 89 min. Lukker Pepe helt kampen. Ved at score til 2-0. Vi skulle rejse til Frankrig, for at møde den næste modstander. Det var FC Sochaux, som vi skulle spille mod i Uefa Cuppen, hvis vi ville vinde den kamp, så var vi automatisk videre, og så kunne vi slappe af, mod Sampdoria. Vi vinder kampen 3-1 med nogen sene scoringer til 2-1, og 3-1, faktisk var de begge efter 80 min. Derfor kunne vi spare et par spillere i kampen mod Sampdoria. Men før vi skulle spille mod Sampdoria, ventede der to svære kampe, mod Espanyol og Zaragoza. I kampen mod Espanyol, vinder vi 2-1 over et hold, der ikke kunne følge med. I kampen mod Zaragoza, var det en meget spændende kamp. Hvor sejren kunne have gået til hvert hold, men Forlan er en genial mand. Han scorede kampens eneste mål efter 65 min.
Det var endelig blevet tid, til kampen mod Sampdoria. Som vi var favoritter til at vinde. Op til kampen, blev Aguero, Forlan og Rodriguez sparet. I stedet for dem startede Mista, Reyes og Cleber Santana inde. Allerede efter 2 min scorer Cleber Santana til 1-0, men sådan blev det ikke ved, fordi efter 43 min, scorer Sergio Volpi til 1-1. Men kampen var stadig ikke slut. Fordi der blev begået et straffespark mod Atletico Madrid. Det var Reyes der tog det, han skudte lige på målmanden, så kampen endte 1-1. Derfor skulle vi nu videre til Uefa Cup 1. Knockout runde. med 8 point.
Stade Reinnais FC bliver vores modstander i Uefa Cup 1. Knockout runde.
|
Stillingen
|
Truppen
|
Kampprogram
|
vejlefan1
Lilleputspiller
Sv: #7# Atletico Madrid - Bienvenida acomodado ciudad
«
Svar #38:
11 Apr 2008, 20:33 »
Rigtig god blog .. Selvom der er mange kommafejl
Men det er småting.
Keep up the good work
vondracek
Gæst
«
Svar #39:
11 Apr 2008, 20:36 »
Hey FMManutd.
Det går jo strålende for dig og dit Madrid mandskab. Lækkert med en placering så langt oppe og hvad satan laver Valencia nede på en tiende plads. Stade Rennias burde være en overskuelig modstander og dit mandskab har spillet forryngende, hvilket nok giver dig en billet videre i UEFA Cuppen.
Stadig finder jeg nogle enkelte grammatiske fejl, men det er jo heller ikke dit bedste punkt, som du selv siger. Du kunne også eventuelt markere lidt i teksten med fed, eller nogle farver, for at gøre den lidt mere interessant at læse.
Ellers ser det jo lovende ud - Især i ligaen. Det var en skam med nederlaget mod Real, men dem og Barca er jo, som altid, næsten uovervindelige. Du napper dog en Champions League plads og er med i Europas mest prestigefyldte turnering næste sæson.
RCD
Gæst
«
Svar #40:
11 Apr 2008, 20:38 »
FMManutd er blevet bannet pga dårlig opførelse
vejlefan1
Lilleputspiller
«
Svar #41:
11 Apr 2008, 20:42 »
Citat af: RCD 11 Apr 2008, 20:38
FMManutd er blevet bannet pga dårlig opførelse
Tager du gas på mig :S ? FMManutd og dårlig opførsel hænger ikke sammen..
RCD
Gæst
«
Svar #42:
11 Apr 2008, 21:19 »
Citat af: vejlefan1 11 Apr 2008, 20:42
Tager du gas på mig :S ? FMManutd og dårlig opførsel hænger ikke sammen..
Nej jeg tager ikk gas på dig ..
.. Han sender mig en PB hvor der står DU ER BØSSE ... Godt nok fra en bruger der hedder FMelsker men har samme IP som FMManutd
EDIT:
Citat af: FMelsker
DU ER EN BØSSE!
Alt dette fordi jeg ikk havde tid til at lave et banner
vondracek
Gæst
«
Svar #43:
11 Apr 2008, 21:23 »
Ja det er så forståeligt RCD. Der er blevet gjort det helt rigtigt, men han lyder ikke som sådan en gut.
RCD
Gæst
«
Svar #44:
11 Apr 2008, 21:23 »
Citat af: vondracek 11 Apr 2008, 21:23
Ja det er så forståeligt RCD. Der er blevet gjort det helt rigtigt, men han lyder ikke som sådan en gut.
Troede jeg heller ikk
Men jeg fatter ikk så meget bare for et banner
Sider:
1
2
[
3
]
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »