home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Fulham Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: FC Fulham Tråden  (Læst 23569 gange)
simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #30: 26 Apr 2008, 18:05 »

Stærk stærk sejr over City idag ! Troede ikk på det efter 2-0... Hvor er det fedt !! Nu SKAL vi slå Birmingham næste gang...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Randeris
Gæst
 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #31: 26 Apr 2008, 18:16 »

hvordan klarer min favorit Leon Andreasen sig?
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #32: 11 Maj 2008, 18:04 »

HVOR ER DET STÆRKT DRENGE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FFC TIL JEG DØR !!!
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #33: 29 Okt 2008, 22:10 »

Det ser godt ud idag, må jeg sige... Dejligt at Johnson kom igang, (og nu med 2 kasser !)... Dejligt... Håber lidt på at Leon kommer ind... Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #34: 02 Jan 2009, 13:46 »

- Hvor er alle FFC'erne egentlig henne ? Alle de 2-3 stykker vi da forhåbentlig er herinde.. Opstemt
Nu kan i godt komme frem, nu går det endelig godt.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #35: 02 Jan 2009, 13:54 »

De gemmer sig sgu.. kan man være andet end flov over, at være fan er Fullham..
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fc Fulham Tråden
« Svar #36: 02 Jan 2009, 13:57 »

De gemmer sig sgu.. kan man være andet end flov over, at være fan er Fullham..

Yep... Når man ligger nummer 9, er en kamp bagud, og faktisk er ligaens 3. bedste hjemmehold, kun overgået af Man U og L'Pool, så kan man.. Wink
Hverken Chelsea eller Arsenal fik noget med hjem fra Craven Cottage (2-2 og 1-0), så nu mangler vi kun L'Pool og Man U af de helt store...

- Man altså... Du er da EFB'er, kan jeg se, og du snakker om at være flov ?  Rullende Øjne Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Fulham Tråden
« Svar #37: 02 Jan 2009, 14:11 »

jeg er mere fan af Jess Thorup end efb..
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fulham Tråden
« Svar #38: 18 Jan 2009, 15:30 »

1-1 ved pausen, ude mod West Ham.. Acceptabelt... Smiley
- Er dog meget imponeret over at vi, IGEN, kan have en bænk, uden 2 fra samme nation.. Haha.. En rekord i sig selv.. Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Fulham Tråden
« Svar #39: 16 Aug 2009, 23:38 »

Nu skal der lige pustes lidt liv i den her tråd Smiley Formidabel sæsonåbning vi fik igår. En vigtig udebanesejr og 3 dejlige point at starte sæsonen med, det bliver bare ikke bedre Smiley Zamora har vidst stor styrke i træningskampene og i Uefakvalen, dejligt at se han fortsætter. Glæder mig til at se hvor langt vi kan gå i Uefacuppen i år Smiley Håber der er andre der deler samme lidenskab for denne dejlige klub som jeg gør Peace
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fulham Tråden
« Svar #40: 17 Aug 2009, 00:56 »

vil lige sprøge om i Fulham fans stadig syns at Hangeland er et fejlkøb Smiley?
Logged

Kolo Abib Touré

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Fulham Tråden
« Svar #41: 17 Aug 2009, 11:07 »

Jeg har personlig aldrig ment at han ville blive et fejlkøb, men man må da sige at han for længst har modbevist kritikerne. Håber virkelig ikke at han ryger til Arsenal, han er utrolig vigtig for holdet og hele forsvaret er bundet op på ham. Selvom 100 mio er mange penge.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fulham Tråden
« Svar #42: 20 Jun 2011, 13:40 »

Så skal I møde NSÍ fra Færøerne! Opstemt
Glæder mig personligt meget at se den kamp! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

FulhamFC
Gæst
 
Sv: FC Fulham Tråden
« Svar #43: 25 Feb 2015, 13:42 »

Fulham er nok gået hen og blevet glemt, men vi er da nogen som holder med dem. Og jeg vil gerne prøve at lave en update, når jeg har tid så folk kan læse lidt om Londons ældste klub.

Jeg vil nødig starte fra det sidste indlæg her i tråden, da der er sket så meget i klubben. Man har fået en ny ejer, man er rykket ned, man har skiftet træner, spillere osv. Vil prøve at dække dette i mit indlæg om klubben og se om klubben kan forbedre sig, hvilket ikke burde være svært pt.

Al-Fayed solgte klubben i juli 2013 efter at have været ejer i 16 år, den nye ejer købte klubben for 2 milliarder kroner. Folk som følger NFL vil sikkert kende den nye ejer som hedder Shahid Khan, han er også ejer af Jacksonville Jaguars. Med sig kom der løfter om at klubben ville få mange penge at handle ind for, de løfter blev også holdt. Problemet har de sidste år ikke været pengemangel, men derimod en ledelse som har fejlet totalt. Især må ansættelsen af Meulensteen og Magath vise hvor slemt det kan blive, 13 års arbejde i PL blev smidt på gulvet og man rykkede ned fra PL.

Den nye sæson startede som sagt sidste sommer, og helt utroligt fik Magath lov at blive, 9 første kampe inde i sæsonen blev Magath da også fyret. Fulham havde kun 1 point, og tabte 8 kampe! En sæson hvor klubben satsede hårdt på at rykke op med det samme, var allerede ødelagt og ind kom klubmanden Kit Symons som har klaret sig nogenlunde i 32 kampe, har han en 34.38 win %.

Sommeren kommer tættere på og selvom klubben stadig får penge fra PL, så skal der skæres ned. Fulham har flere spillere som får en alt for høj løn, og som intet tilføjer til truppen. Flere Engelske fans håber at man bringer de unge folk op, som er en del af et af de bedste academys i England.

Spillere som skal væk til sommer :

Rodallega
Ruiz
Parker
Voser
Amorebieta
Stekelenburg
Chihi

Måske :
Mitroglou

Grunden til Mitroglou står under måske, er at han ret beset aldrig har fået chancen i klubben, 4 kampe er ikke nok at vende sig til Engelsk fodbold. Og med en pris på £ 12 millioner pund burde man se ham an. Han har også scoret 13 mål i 18 kampe for Olympiacos.

Hvis disse spillere bliver solgt, eller forlader klubben vil man kunne spare ca. 25-40% i løn budget.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010