home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 655 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mest undervurderede spiller
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Mest undervurderede spiller  (Læst 4446 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Mest undervurderede spiller
« : 06 Apr 2008, 21:51 »

Ja, så kom den tråd alligevel Peace

Hvem er FM's mest undervurderede spiller?

I mit FM er det UDEN TVIVL Theo Walcott, som totalt falder igennem, og spiller det meste af sin karriere som middelmådigspiller i Portsmouth.. Enhver kan se at den mand bliver en af de bedste på det engelske landshold og i verden i det hele taget, i fremtiden.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #1: 06 Apr 2008, 21:55 »

Nej, det kan enhver da overhovedet ikke! Mener at Walcott spiller som en middelmådig spiller i virkeligheden, og ville da ikke blive overrasket hvis han endte i Bolton .. Han er dog blevet bedre, men stadig ikke et talent der imo rækker til noget.

Men mht. emnet skal jeg lige tænke lidt mere før mit bud kommer .. Shockeret
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #2: 06 Apr 2008, 21:55 »

Ja, så kom den tråd alligevel Peace

Hvem er FM's mest undervurderede spiller?

I mit FM er det UDEN TVIVL Theo Walcott, som totalt falder igennem, og spiller det meste af sin karriere som middelmådigspiller i Portsmouth.. Enhver kan se at den mand bliver en af de bedste på det engelske landshold og i verden i det hele taget, i fremtiden.


Fuldstændig enig.

Som United-fan bliver jeg nødt til at sige C. Ronaldo! Sidder ikke lige med hans stats nu, men hvor er det dog åndsvagt at Leon A. er en bedre frisparksskytte end Ronaldo.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #3: 06 Apr 2008, 21:57 »

Jeg har ikke lige selv set Ronaldo's stats, men ja, han sparker jo nogle pivgiftige frispark, så den burde da være oppe omkring 19-20 stykker...

Mht Walcott har han jo i løbet af den sidste måned vist at han er utrolig farlig når han kommer ind, med hans hurtighed, små vævre driblinger, og så afslutter han også godt. Knægten er kun 18 år, og selvfølgelig driver han det vidt. Tror du at Wenger tager fejl når han giver så mange millioner pund for en 16 årig?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #4: 06 Apr 2008, 22:00 »

Mht Walcott har han jo i løbet af den sidste måned vist at han er utrolig farlig når han kommer ind, med hans hurtighed, små vævre driblinger, og så afslutter han også godt. Knægten er kun 18 år, og selvfølgelig driver han det vidt. Tror du at Wenger tager fejl når han giver så mange millioner pund for en 16 årig?

Nej, selvfølgelig gør han ikke det. Men jeg har ikke set Walcott så meget på det seneste, men det han har leveret har været flot. Men det jeg tænker på, når jeg tænker Walcott, er ikke et godt syn. Han har simpelthen spillet for dårligt tidligere. Smiley
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #5: 06 Apr 2008, 22:02 »

Jeg har ikke lige selv set Ronaldo's stats, men ja, han sparker jo nogle pivgiftige frispark, så den burde da være oppe omkring 19-20 stykker...

Mht Walcott har han jo i løbet af den sidste måned vist at han er utrolig farlig når han kommer ind, med hans hurtighed, små vævre driblinger, og så afslutter han også godt. Knægten er kun 18 år, og selvfølgelig driver han det vidt. Tror du at Wenger tager fejl når han giver så mange millioner pund for en 16 årig?

Dog losser han også tit i muren. Det var egentlig også bare et eksempel og Ronaldo er heller ikke imponerende i hovedspillet, uden bold og i rolighed som han er blevet i virkeligheden. Han har også kun 10 i beslutninger kan jeg huske, og under 15 i indlæg.

Theo bliver grande! Jeg græder hver aften fordi han ikke er United-spiller. Theo-Rooney ville være den giftige duo. Synes bestemt også han er undervurdet, men mht. driblinger skal du tænke på at hurtighed og acceleration tæller med. Derfor er 20 i accelration og hurtighed og 12 i dribling i mine øjne bedre end det modsatte.
Logged


Hallas
Gæst
 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #6: 06 Apr 2008, 22:05 »

Fuldstændig enig.

Som United-fan bliver jeg nødt til at sige C. Ronaldo! Sidder ikke lige med hans stats nu, men hvor er det dog åndsvagt at Leon A. er en bedre frisparksskytte end Ronaldo.

Vil lige beskytte SIGames ved at sige, at Ronaldo, på trods af undervurderede stats, i mine spil præsterer toppræstationer gang på gang! Det må vel have noget med de "usynlige" stats at gøre.
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #7: 06 Apr 2008, 22:07 »

Vil lige beskytte SIGames ved at sige, at Ronaldo, på trods af undervurderede stats, i mine spil præsterer toppræstationer gang på gang! Det må vel have noget med de "usynlige" stats at gøre.

Og at han nok er blevet vurderet udfra sidste sæson  Peace
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #8: 06 Apr 2008, 22:09 »

Og at han nok er blevet vurderet udfra sidste sæson  Peace

Der er altså kommet 2 patches som er lavet i indeværende sæson, og han har jo været flyvende.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #9: 06 Apr 2008, 22:11 »

Nej, selvfølgelig gør han ikke det. Men jeg har ikke set Walcott så meget på det seneste, men det han har leveret har været flot. Men det jeg tænker på, når jeg tænker Walcott, er ikke et godt syn. Han har simpelthen spillet for dårligt tidligere. Smiley


Ja, Walcott har været ude af form i de tidligere sæsoner, men man må også tænke på at han har haft et enormt pres, og forventningerne har været skruet alt alt for højt op. Han var 16 da han kom til Arsenal, og han led også meget af skader i sidste sæson. Wenger har endda været ude og sige at han ikke levede op til hans forventninger endnu, og det er jo også klart! Nu er han endelig ved at komme i kampform, og begynder så småt at få spilletid, og allerede nu kan vi se hvor stor en forskel han gør på banen, bare han kommer ind. Og han er stadig kun 18 år! Selvfølgelig får han en stor karriere, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Han bliver meget større end Bendtner, for lige at tage en sammenligning.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #10: 06 Apr 2008, 22:11 »

Der er altså kommet 2 patches som er lavet i indeværende sæson, og han har jo været flyvende.

er helt enig Smiley
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #11: 06 Apr 2008, 22:12 »

Der er altså kommet 2 patches som er lavet i indeværende sæson, og han har jo været flyvende.
Den tænkte jeg ikke lige over  ticked off
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #12: 06 Apr 2008, 22:14 »

Mikkel Beckmann for at snakke DK. Han er meget undervuderet og tror han har 9 og 8 i teknik og Dribling, hvor jeg jo syntes han er en fantastisk spiller
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Gagge
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #13: 06 Apr 2008, 22:48 »

Må sige ja til Walcott.. Hans stats ligner noget fra en middelmådig spiller i 2. division.. :S
På trods af det har han altså været meget giftig på mit arsenal hold med 12 kasser i 10 kampe i ligaen Smiley
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mest undervurderede spiller
« Svar #14: 06 Apr 2008, 22:51 »

Synes egentlig også Mark Howard godt kunne havde været bedre, men ikke mest undervurderet Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010