home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tour de France blad 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tour de France blad 2008  (Læst 1999 gange)
Shaft
Manager

Tour de France blad 2008
« : 02 Apr 2008, 17:23 »

Hej alle. Jeg ved der er nogle gode og dygtige skribenter herinde. Hvis nogle af dem også kan lide cykling så læs videre.

Jeg udgiver i starten af juli et blad omhandlende Tour de France, ligesom Tv2 og Tips bladet altid gør. Mit bliver så "udgivet" på en unavngivet cykelside.

Jeg kunne godt bruge nogle flere skribenter, så derfor beder jeg dig om at kontakte mig over PM eller MSN larsaanaes@hotmail.com for at høre mere hvis du skulle have interesse.

Bemærk MIN. alder er 15 år. Og det er selvfølgelig et ulønnet job, da vi ingen indtægter får.

Hilsen
Lars

Shaft
Manager

Sv: Tour de France blad 2008
« Svar #1: 02 Apr 2008, 20:59 »

Spørgsmål er selvf også velkommene til at blive stilt her (:

AMRDK
Gæst

« Svar #2: 02 Apr 2008, 21:03 »

Skal man være 15 ?

Har fødselsdag om 3 måneder og fylder dèr 15...

Ellers vakte det da min interresse Smiley

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 02 Apr 2008, 21:09 »

Jeg kunne godt være interesseret, hvor tidskrævende er det?

Er det noget der skal laves under Touren og/eller inden touren?

Hvorfor er der aldersbegrænsning på? Jeg er 18 så det er ikke noget problem for mig, men er det afgørende ikke om man skriver godt?

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Shaft
Manager

« Svar #4: 02 Apr 2008, 21:09 »

I starten var aldersgrænsen 16, så det er ikke muligt at sætte den udligere ned.

Jeg vil lige slå fast det ikke er min beslutning alene, men noget jeg og mine "kollegaer" har valgt.

Shaft
Manager

« Svar #5: 02 Apr 2008, 21:12 »

Jeg kunne godt være interesseret, hvor tidskrævende er det?

Er det noget der skal laves under Touren og/eller inden touren?

Hvorfor er der aldersbegrænsning på? Jeg er 18 så det er ikke noget problem for mig, men er det afgørende ikke om man skriver godt?

Det skal laves inden Tourens start, da det udkommer 2 dage før selve prologen.

Om det er tidskrævende. Hvis man har 3 måneder til at lave eks. 2 artikler, så vil jeg ikke sige det er tidskrævende. Vi snakker selvfølgelig sammen om hvor meget man vil lave til bladet.

Der er aldersbegrænsning på fordi jeg og en af mine "kollegaer" har prøvet at lave lig. projekter før. Der har vi haft folk på 13-14 år med. Men det har simpelthen vist sig at være for umodne. Derfor vælger vi i år at sætte den på 15.

Du er velkommen til at kontakte mig over msn, hvis det stadig skulle have din interesse.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 02 Apr 2008, 21:14 »

Men det er et netblad om touren? Som ikke bliver opdateret løbende, med resultater osv?

Er der et "marked" for det?

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Shaft
Manager

« Svar #7: 02 Apr 2008, 21:17 »

Men det er et netblad om touren? Som ikke bliver opdateret løbende, med resultater osv?

Er der et "marked" for det?

Kender du Tv2 Tour de France blad og Tips bladet om det samme ?

Det er ligesom sådan et vi laver, hvor det så bliver "udgivet" på en internet side som jeg har kontakt med.

Som jeg også skrev i det første indlæg. Det er ulønnet da der ingen intægter får på det. Det kan bruges til at din fritid at lave lidt ekstra skrivearbejdet.

AMRDK
Gæst

« Svar #8: 02 Apr 2008, 21:20 »

Kontakter dig via MSN.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 02 Apr 2008, 21:20 »

Kender du Tv2 Tour de France blad og Tips bladet om det samme ?

Det er ligesom sådan et vi laver, hvor det så bliver "udgivet" på en internet side som jeg har kontakt med.

Som jeg også skrev i det første indlæg. Det er ulønnet da der ingen intægter får på det. Det kan bruges til at din fritid at lave lidt ekstra skrivearbejdet.

Ja ja, det har eg forstået... Det var også bare for at få det på det rene, ja jeg kender udemærket de blad, køber dem selv... Smiley

Men det er mere det med at have en tour de France side som ikke bliver opdateret løbende... Synes jeg virker lidt som at skyde sig selv i foden...

Men hvis i har prøvet det før er det jo fint... Jeg vender lige tilbage til dig... Jeg skal lige have kigget på skolen osv. Smiley

Men skriv mig som interesseret... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Shaft
Manager

« Svar #10: 02 Apr 2008, 21:29 »

Ja ja, det har eg forstået... Det var også bare for at få det på det rene, ja jeg kender udemærket de blad, køber dem selv... Smiley

Men det er mere det med at have en tour de France side som ikke bliver opdateret løbende... Synes jeg virker lidt som at skyde sig selv i foden...

Men hvis i har prøvet det før er det jo fint... Jeg vender lige tilbage til dig... Jeg skal lige have kigget på skolen osv. Smiley

Men skriv mig som interesseret... Smiley

Nu er det jo et blad hvor vi skriver om etaper, favoritter osv. osv. kommer med artikler historisk.
Men da det jo er en cykelside det "udkommer" på så bliver der nok skrevet noget under touren alligevel også.

Ok. Du vender bare tilbage hvis du har interesse Wink

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 02 Apr 2008, 21:31 »

Nu er det jo et blad hvor vi skriver om etaper, favoritter osv. osv. kommer med artikler historisk.
Men da det jo er en cykelside det "udkommer" på så bliver der nok skrevet noget under touren alligevel også.

Ok. Du vender bare tilbage hvis du har interesse Wink

Interessen er der, det er tiden der kan være et problem... Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

njandersen
Gæst

« Svar #12: 02 Apr 2008, 21:34 »

Det skal laves inden Tourens start, da det udkommer 2 dage før selve prologen.

Om det er tidskrævende. Hvis man har 3 måneder til at lave eks. 2 artikler, så vil jeg ikke sige det er tidskrævende. Vi snakker selvfølgelig sammen om hvor meget man vil lave til bladet.

Der er aldersbegrænsning på fordi jeg og en af mine "kollegaer" har prøvet at lave lig. projekter før. Der har vi haft folk på 13-14 år med. Men det har simpelthen vist sig at være for umodne. Derfor vælger vi i år at sætte den på 15.

Du er velkommen til at kontakte mig over msn, hvis det stadig skulle have din interesse.

Måske i skulle få lidt info først - der er ingen prolog i år Wink   crazy

Shaft
Manager

« Svar #13: 02 Apr 2008, 21:55 »

Måske i skulle få lidt info først - der er ingen prolog i år Wink   crazy

Jaja Thomas  crazy

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010