home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 936 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colo Colo - Talenternes klub
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Colo Colo - Talenternes klub  (Læst 24654 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #60: 06 Apr 2008, 12:36 »

Udemærket interview.

Kunne man evt få et ss af Nicolas Morales
Om man kan få et ss af mig? Shockeret sikker på du ikke mener Millar? Peace

TAkker begge to Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #61: 06 Apr 2008, 12:40 »

Jo selvfølgelig man blander sgu rundt i de navne hehe
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #62: 06 Apr 2008, 12:44 »

Jo selvfølgelig man blander sgu rundt i de navne hehe
oki..  ss af Rodrigo Millar
« Seneste Redigering: 06 Apr 2008, 12:50 af BenMusalho » Logged

jjerfild
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #63: 06 Apr 2008, 15:13 »

glæder mig, til der kommer mere
Logged

Manolo Jiménez er sej!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #64: 07 Apr 2008, 14:41 »

Hej freaks Peace

Har desværre glemt mit spil hos min far og skal først derhen igen om nogle dage Skuffet Så kan desværre ikke skrive videre på bloggen før om et par dage Græder
Bare så I ikke tror den er stoppet Peace Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #65: 08 Apr 2008, 17:11 »

Så har jeg fået spillet igen.. Lidt før forventet, men havde lige præcis tid til at tage ud til min far og hente det Peace Der kommer MÅSKE en i aften ellers kommer den i morgen Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #66: 09 Apr 2008, 16:55 »

Hej alle Thumbs Up

Jeg LOVER der kommer en update i aften..! Skal lige til fodbold først, men har sq haft pænt mange lektier for de seneste dage og så glemte jeg mit spil hjemme hos min far....
Men helt sikkert at der kommer en i aften Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #67: 09 Apr 2008, 16:57 »

Hej alle Thumbs Up

Jeg LOVER der kommer en update i aften..! Skal lige til fodbold først, men har sq haft pænt mange lektier for de seneste dage og så glemte jeg mit spil hjemme hos min far....
Men helt sikkert at der kommer en i aften Smiley
Det er sgu helt forståeligt ! Lektier og fodbold kommer i første række, det er jeg enig med dig i! Jeg vil forsøge at få læst dine updates i gennem Wink
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #68: 09 Apr 2008, 16:58 »

Det er sgu helt forståeligt ! Lektier og fodbold kommer i første række, det er jeg enig med dig i! Jeg vil forsøge at få læst dine updates i gennem Wink
Okay.. Takker Smiley Lektier er sgu meget vigtige.. lidt for vigtigt Skuffet
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #69: 09 Apr 2008, 22:16 »


Flot marts måned
01/03/08 - 31/03/08



Efter et fantastisk februar måned skulle Colo Colo forsøge at fortsætte den gode form. I den første kamp mod Melipilla
startede Colo Colo friskt med fremadrettet spil, og flot pasningspil. På trods af en masse chancer var det først i det 27. minut at Eduardo Rubio kunne bringe Colo Colo i front. Det var Rodrigo Millar der lagde hjørnesparket ind i panden på Biscayzacu, som headede bolden på overliggeren. Bolden røg ud til Rubio, som lå på kanten af feltet, og han sparkede følt bolden ind i målkrogen.

Blot 7 minutter senere var det Millar der kunne heade bolden i mål efter et hjørnespark af Salcedo. I anden halvleg fortsatte Colo Colo med at holde Melipilla fra chancer, mens de selv kom til massere af dem, men flere mål kom der ikke i marts måneds første kamp. Kampen endte dermed 2-0.


Næste kamp var mod Rangers (CHI) i Copa Libertadores. Inden kampen var Colo Colo kæmpe favoritter, men imponerende var deres spil bestemt ikke. På trods af det hev de en 0-2 sejr hjem. Det første mål scorede Gonzalo Jara efter et kvarters spil. Kampen var startet meget rodet og det var derfor en solotur der skulle til. Jara snød 3 mand inden han sikkert sparkede bolden i kassen til 0-1.

20 minutter efter lagde målscoreren til 1-0 Gonzalo Jara bolden ind til en helt fri Rodrigo Millar, som iskoldt udnyttede den chance. Den rodede affære fortsatte dog, og da dommeren satte fløjten i munden for sidste gang i kampen lød skudstatistikken 6-5 i Rangers (CHI) favør! Så imponerende spil var det bestemt ikke de 4336 tilskuere fik at se den onsdag eftermiddag.

3 dage senere gjaldt det Cobresal i ligaen. Ligesom i sidste kamp var det en kedelig affære. Der skete ikke en skid før Eduardo Rubio 3 minutter inde i anden halvleg bragte Colo Colo foran efter et flot langskud.
Derefter kom der lidt mere styr på kampen, men der kom ikke flere mål før Pedro Muñoz i overtiden headede bolden med fuld hammer mod mål. Colo Colo's målmand Cristian Munoz havde ingen chance for at nå ud til den, og Cobresal fik dermed lidt heldigt 1 point mere ind på kontoen.

4 dage efter var det Arsenal de Sarandí, som gæstede Colo Colo's hjemmebane David Arellano i Santiago. I denne kamp var Biscayzacu ude efter en skade i sidste kamp så det var derfor Rodolfo Moya, som startede inde alene på toppen. Det gjorde han også fint da han i overtiden af kampen scorede til slutresultatet 1-0 til Colo Colo. Et kvarter inden havde Gonzalo Fierro fået vist det røde kort efter en kynisk tackling. Skudstatistikken sagde efter kampen kun 6-2 i Colo Colo's favør!

Efter de mange kedelige kampe skulle Colo Colo forsøge at rette op på skudstatistikken. Det lykkedes ikke, men til gengæld kom der massere af mål. Allerede efter 5 minutter udnyttede Moya sikkert en chance, som Rodrigo Millar havde givet ham. Et kvarter efter var det Salcedo, som kunne øge føringen til 2-0. Flere mål kom der ikke i den halvleg, men det gjorde der i den næste!


Efter 6 min. kunne Salcedo for anden gang i kampen få netmaskerne til at blafre.
Det kunne han også for tredje gang i kampen 20 minutter før tid, da han blev spillet flot fri af Luis Mena. I overtiden kunne Moya sætte prikken over i'et ved at gøre det til hele 5-0 over Lota Schwager! Colo Colo fik dermed scoret imponerende 5 mål ud af ni skud!

Sidste kamp i marts måned var mod Unión Española på udebane. Der var lidt flere chancer i denne kamp, men det første mål kom til gengæld først 2 minutter inde i anden halvleg. Det var Rodrigo Millar der vandt en hovedstødsduel med Calderon, og flot headede bolden op i nettaget.
2-0 blev det da Moya fik en lang aflevering af Moises Villarroel, som havde fået lov til at starte inde. Moya tog den flot ned med brystet, vendte om og flugtede bolden i mål til slutresultatet 2-0 til Colo Colo.

                                                                                                                                               

Det sluttede dermed okay for Colo Colo, som ligger nr. 1 i ligaen med en bedre målscorer med en bedre målscorer.

Colo Colo 2-0 Mellipilla
Liga

Rangers (CHI) 0-2 Colo Colo
Copa Libertadores

Cobresal 1-1 Colo Colo
Liga

Colo Colo 1-0 Arsenal de Sarandí
Copa Libertadores

Colo Colo 5-0 Lota Schwager
Liga

Union Española 0-2 Colo Colo
Liga
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 22:51 af BenMusalho » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #70: 09 Apr 2008, 22:18 »

Hehe, så kom den!! Kommer med en liga- og Copa Libertadores stilling om lidt Thumbs Up
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #71: 09 Apr 2008, 22:31 »

Underligt valg af hold, men spændende. Ska prøve at følge lidt mere med her Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #72: 09 Apr 2008, 22:35 »

Underligt valg af hold, men spændende. Ska prøve at følge lidt mere med her Smiley

Fairdensquar! Opstemt Grin Lyder godt Thumbs Up


LIGASTILLING
COPA LIBERTADORES

undskyld for musen i vejen på ligaen Thumbs Up
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #73: 12 Apr 2008, 12:37 »

Update på vej. Thumbs Up Har ikke spillet april færdig endnu så det er ikke april kan jeg sige Rullende Øjne Tunge
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #74: 12 Apr 2008, 13:29 »


Rygter


Selvom transfervinduet ikke er åbent, er der alligevel måske et par spillere på vej til Colo Colo. Der er også enkelte spillere, som bliver rygtet væk fra Colo Colo.


Eduardo til Colo Colo fra Botafogo
Sandsynlighed: ****** Lille
Note: Den unge venstreback har sandsynligvis
ingen interesse i at komme til Colo Colo.

Eduardo Vargas fra Cobreloa til Colo Colo
Sandsynlighed: ****** Middel
Note: Den 19 årige 190 cm høje angriber vil gerne til
Colo Colo, men spørgsmålet er om Nicolas Morales
dropper ham.

Velázquez (bill.) fra Lanus til Colo Colo
Sandsynlighed: ****** Stor
Note: Morales mener argentineren kunne blive en
stor forstærkning.

Der er også flere spillere på vej til Colo Colo, men disse er dem vi ser for at være mest sandsynlige.

                                                                                                                     




                                                                                                                     

                                                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                

Det var en lidt kort update. Thumbs Up Håber I der følger med kan leve med det Smiley
« Seneste Redigering: 13 Apr 2008, 11:16 af BenMusalho » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010