|
Gosser
|
|
ARH!! Riders On The Storm af The Doors! hvordan kunne jeg ikke se den!  Det er rigtigt, btw kanon sang!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Det er rigtigt, btw kanon sang!
Ja den er SUPER fed! Oh my ex says I'm lacking in depth
I will do my best
You say you want to stay by my side
Darling your head's not right
You see alone we stand together we fall apart
Yea I think I'll be all right
I'm working so I wont have to try so hard
Tables they turn sometimes, oh someday
I ain't wasting no more time
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Mart
|
|
The Strokes-Someday
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
The Strokes-Someday
Correcto mundo
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Mart
|
|
Denne er nok lidt ukendt...men ikke umulig! Jeg hedder Hans og jeg er en rigtig svans Jeg tager på pan med en fyr når jeg skal danse Jeg har aldrig prøvet at have en pige Aner ikke hvad jeg skal sige Når der står en pige foran mig Og spørger mig vil du med mig hjem. . Men jeg er godt tilfreds alligevel For min kæreste hedder Keld. Jeg hedder Hans jeg er født til at være svans For jeg elsker brune huller Når jeg får stang synger jeg jo denne sang For jeg elsker brune huller Ja det føles godt når den er op Og Keld han siger du må ikke stoppe For jeg hedder Hans og jeg er svans For jeg elsker Brune Huller Når jeg går en lille tur på Vesterbro Så kigger jeg efter en der hedder Bo Han er bare den lækreste i byen Han kan kneppe som et lyn Og han har dem største kæp som jeg I mit liv endnu har set. Men jeg er godt tilfreds alligevel For min kæreste hedder Keld. Jeg hedder Hans jeg er født til at være svans For jeg elsker brune huller Når jeg får stang synger jeg jo denne sang For jeg elsker brune huller Ja det føles godt når den er op Og Keld han siger du må ikke stoppe For jeg hedder Hans og jeg er svans For jeg elsker Brune Huller Jeg elsker at sutte Keld i hans prut Det vil jeg ikke bytte for noget Når jeg har den oppe Oppe i hans stjerne Og skriger Who's Your Daddy!! For jeg elsker Brune Huller Ja jeg elsker Brune Huller Jeg hedder Hans jeg er født til at være svans For jeg elsker brune huller Når jeg får stang synger jeg jo denne sang For jeg elsker brune huller Ja det føles godt når den er op Og Keld han siger du må ikke stoppe For jeg hedder Hans og jeg er svans For jeg elsker Brune Huller Jeg hedder Hans jeg er født til at være svans For jeg elsker brune huller Når jeg får stang synger jeg jo denne sang For jeg elsker brune huller Ja det føles godt når den er op Og Keld han siger du må ikke stoppe For jeg hedder Hans og jeg er svans For jeg elsker Brune Huller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mart
|
|
nej desværre. Han er som sagt meget ukendt.Men ifølge andre gud inden for fildelingstjenester .Hvis man da kan være det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mart
|
|
Vi tager en anden....Det var T-BOY-Lortesangen
Men som sagt en ny og nemmere..
I tried so hard just to get through to you But your head's so far from the realness of truth Was it just a come on in the dark Wasn't meant to last long I think you've worn your welcome honey I'll just see you along as I sing you this song
Time can pass slowly, things always change You day's been numbered And I've read your last page You was just a temporary lover Honey you ain't the first Lots of others came before you woman Said but you been the worst Sa' you been the worst
So goodbye to you girl So long, farewell I can't hear you cryin' Your jivin's been hell So look for me walkin' Down your street at night I'll be in with another Deep down inside DEEP DOWN INSIDE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
Guns N Roses - You Ain´t the first
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
ok et favoritnummer muligvis svært:
Your lips shine like Paris Mon amour A toi toujours Ma chérie But your tears bring a little London for me Berlin can never be so cold as you reach
Et vers må vel være nok..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saviola