home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  3 Brugere, 659 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: [1] 2 3 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73300 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« : 31 Mar 2008, 21:59 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Real Club Deportivo Mallorca
#1#



Spilinformation
Patch: 8.0.2 Update
Database: Stor

Valgte ligaer:
Danmark: SAS + Viasat Division
England: Premier League + The Championship
Frankrig: Ligue 1
Holland: Eredivisionen
Italien: Serie A
Portugal: Bwin Liga
Skotland: Scottish Premier League
Spanien: Primera División + Liga BBVA
Tyskland: 1. Bundesliga



Real Club Deportivo Mallorca
I 1916 etablerede man på ferieøen et fodboldhold ved navn Alfonso XIII FC efter den daværende konge. 15 år senere blev klubbens navn ændret til Club Deportivo Mallorca af politiske grunde. I 1949 bød tilføjede man et "Real" og så fik klubben sit nuværende navn Real Club Deportivo Mallorca eller bare RCD Mallorca.

Klubben skal igang med sin 22. sæson i La Liga, hvor deres bedste placering er bronze i sæsonen 1998/1999 & igen i 2000/2001. Klubbens hidtidige eneste trofæ kom i hus i 2003, da man besejrede Recreativo Huelva i Copa del Rey-finalen med 3-0 efter mål af Walter Pandiani & en af klubbens største stjerner gennem tiden; tiderne Samuel Eto'o.

I Copa del Rey er det også blevet til 2 tabte finaler til henholdsvis FC Barcelona i 1998 & Atlético Madrid i 1991.


Klubben hører hjemme på ferieøen Mallorca, som er på størrelse med Fyn. Holdet spiller sine hjemmekampe i hovedbyen Palma på ONO Estadi, som har plads til 23.142 siddende gæster, hvilket er det 14. største stadion i La lIga. Mallorca har et samlet areal på ca. 3.640 km2 og der bor ca. 630.000 indbyggere på øen. Af dem bor omkring 350.000 i hovedbyen Palma.


Holdet er spået til en 14. plads i den kommende sæson og holdet har en gennemsnitsalder på 25 år. Holdets største stjerner er Juan Arango fra Venezuela og de 2 argentinere Jonás Gutiérrez og Ariel Ibagaza. Holdets kaptajn er den 31-årige spanske midterforsvarer Ballesteros, som har spillet 87 La Liga kampe for ferieøens hold.




Trænerfyring
Mallorco's manager Gregorio Manzano har til vane at være meget kort tid i de klubber, hvor han er ansat i og det blev også kun til 1 år i spidsen for Mallorca. Manzano blev smidt på porten af bestyrelsesformande n  Vicenc Grande efter at det er kommet frem han at har haft fingrene i klubbens pengekasse. Sammen med flere unavngivne personer i administrationen har Manzono fået sparket og Mallorca leder med lys og lygte efter den rigtige afløser.


Bookmakerne tror på flere navne som ny Mallorca-træner


Odds: 2.80

Miguel Ángel Nadal, 40 år.
"Den tidligere Mallorcaspiller har spillet over 460 kampe i La Liga for Mallorca & Barcelona og den tidligere spanske landsholdsspiller er et godt bud på en ny træner.
Den lokalfødte spiller er legende på øen, men hans største problem er han aldrig har stået i spidsen for et fodboldhold".


Odds: 5.50
Luis Aragonés, 69 år.
"Den spanske landstræner forlod i 2004 Mallorca for at træne nationalmandskabet. Han er stadig et stort navn i Mallorca og han er træneren man drømmer om på Mallorca.
Det er forventes dog at det spanske fodboldforbund ikke er interesseret i at slippe deres træner med 5 kampe tilbage i EM Kvalifikatioen. Derudover regner man med at Aragonés snart går på pension".


Odds: 1.90
Gonzalo Hurtado, 62 år.
"Mallorcas assistenttræner er det hotteste navn til overtage efter Manzano. Hurtado har været i klubben siden 2006 og han kender truppen. "


Odds: 3.20
Andre

Odds: 15.00
José Mourinho, 44 år.
"Den tidligere Chelsea & Porto-træner er ledig på markedet, men om Mallorcas omdømme og økonomi er nok til at tiltrække et stort trænernavn, som Mourinho".
« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 13:27 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1# R.C.D. Mallorca
« Svar #1: 31 Mar 2008, 22:01 »

Så kom der sgu en ny blog! Skide fedt, Jimmy! Eftersom du laver nogle lækre blogs er jeg klar på at følge! Så skal vi have topfodbold på ferieøen Thumbs Up
Logged


smb
Gæst
 
Sv: #1# R.C.D. Mallorca
« Svar #2: 31 Mar 2008, 22:03 »

Spændene indledning Smiley synes det er ekstremt godt fundet på at han blev fyret på grund af at have fingerene i kassen  Grin og dejligt med nogle rygter.

Jeg læser fortsat med Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# R.C.D. Mallorca
« Svar #3: 31 Mar 2008, 22:09 »

Så kom der sgu en ny blog! Skide fedt, Jimmy! Eftersom du laver nogle lækre blogs er jeg klar på at følge! Så skal vi have topfodbold på ferieøen Thumbs Up

Tak for rosen Søren & Stort tak for banneret Thumbs Up

Spændene indledning Smiley synes det er ekstremt godt fundet på at han blev fyret på grund af at have fingerene i kassen Grin og dejligt med nogle rygter.

Jeg læser fortsat med Thumbs Up

Ja det gælder om at være kreativ.. Wink takker for rosen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# R.C.D. Mallorca
« Svar #4: 31 Mar 2008, 22:11 »

Jep fedt du er begyndt endnu en blog Peace

Dog er det ikke særlig fedt man kan oddse på en Ukendt xD Burde det i det mindste ikke hede "Andre" eller noget i den dur.. Skal dog nok følge med Wink
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: #1# R.C.D. Mallorca
« Svar #5: 31 Mar 2008, 22:15 »

Så kom du endelig tilbage. Flot indledning Jimmy, men ved ikke helt om jeg følger med, da der ingen kroatere er at finde i din nye klub.
- Ej haha spøg til side. Jeg glæder mig til at hører meget mere fra Mallorca, som er et yderst farligt mandskab, især med Güiza i front!

Held og lykke. Jeg er med hele vejen igennem dit eventyr - Igen Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# R.C.D. Mallorca
« Svar #6: 31 Mar 2008, 22:19 »

Tak for det begge 2..

@ Shaft: Ukendt er ændret til andre og jeg giver dig ret.. lyder godt Thumbs Up

@ vondracek: Jeg kigger altid efter kroatiske spillere Wink Guiza er en giftig spiller og jeg kalder det for et røverkøb at Mallorca kun har betalt 37 millioner for ham.. Mange tak.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#2# R.C.D. Mallorca
« Svar #7: 31 Mar 2008, 22:37 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Den nye træner
#2#



28.06.2007: 12.02

"Jeg tog en dyb indånding, da Vincenc Grande sagde mit navn i mikrofonen. Jeg trådte frem i rampelyset og jeg mærkede min nervøsitet. Sveden trængte sig på og jeg satte mig ved siden af Grande. Han kiggede på mig og snakkede videre til journalisterne. Fotograferne knispede om kamp og jeg følte blizerne skære i øjnene. Grande sagde stikordet og jeg fik stukket en mikrofon i hånden.

Jeg præstenterede mig og fortalte lidt om mig selv, mens journalisterne var ved at falde over hinanden for at komme forest i køen for at få lov til at til stille spørgsmål.

Efter en række spørgsmål tog Grande over igen og fortalte lidt om klubbens forventinger for indeværende sæson og lidt mere om mig.

Jeg har fået en 2-årig konktrakt med Mallorca og bestyrelsen forventer at vi i løbet af mine 2 år stabiliserer os i Primera División samt at vi som minimum kommer i 5. runde af Copa del Rey.

Vi rykkede væk fra presselokalet og ud på plænen på Ono Estadio, hvor jeg blev fotografet med en Mallorcatrøje, et halstørklæde og med et fast håndtryk fra min nye chef. Billedet blev taget med en god følelse i maven og et eller andet inde i mig sagde mig, at det her var det rigtige valg".

J. Poulsen, RCD Mallorca



De første par dage.

Sammen med min tolk har jeg instrueret spillere i hvordan der skal trænes og hvilken formation jeg regner med at vi skal spille. Jeg har sammen med Gozalo Hurtado gennemgået truppen og vi haft en del spillere på vægtskålen for at vurdere om de er gode nok til at blive i klubben. Indtil videre har vi smidt Marcos, José Luis Prieto & José på porten, men der er måske flere på vej.


              Mallorca nye nr. 5


Salg                      klub            beløb
Nacho Casanova      Ejido          450.000 kroner
Fonseca                Espinho        90.000 kroner
Tuni                   Recreativo      34.000.000 kroner
Javier Dorado          Celta          9.000.000 kroner
Iván Ramis         Recreativo      23.000.000 kroner


Køb
Omar Esparza       Chivas          22.000.000 kroner


Leje ind
Kévin Mirallas         Lille     
Badara Séne        Sochaux
T. Barnetta         Leverkusen
J.P. Francia         Bordeaux
« Seneste Redigering: 31 Mar 2008, 22:49 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# R.C.D. Mallorca
« Svar #8: 31 Mar 2008, 22:40 »

Endnu engang Omar .. Glæder mig til at se om du kan præstere endnu engang Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# R.C.D. Mallorca
« Svar #9: 31 Mar 2008, 22:42 »

Endnu engang Omar .. Glæder mig til at se om du kan præstere endnu engang Wink

Det er jo min ynglingsmexikaner.. Thumbs Up Det glæder jeg mig faktisk også til at se.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# R.C.D. Mallorca
« Svar #10: 31 Mar 2008, 22:45 »

Btw. Under leje.. Kan du ikke skrive om det er ind/ud. Og evt. fra/til hvilken klub ? Peace
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# R.C.D. Mallorca
« Svar #11: 31 Mar 2008, 22:46 »

Så er vi da tilbage. Smiley Hvis der kommer lige så mange kommentarer som i din seneste blog, så tror jeg, at jeg vil være "stille læser", altså ikke lægge så mange kommentarer. Nogle gange vil jeg selvfølgelig minde dig om at jeg stadig er med, men bare så du skal vide det, så er jeg altså med.Smiley

Held og lykke.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# R.C.D. Mallorca
« Svar #12: 31 Mar 2008, 22:47 »

Hovsa forkert citat Jimmy Peace
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# R.C.D. Mallorca
« Svar #13: 31 Mar 2008, 22:51 »

Btw. Under leje.. Kan du ikke skrive om det er ind/ud. Og evt. fra/til hvilken klub ? Peace

SÅ er det rettet

Hovsa forkert citat Jimmy Peace

Og nu også med det rigtige Citat.. Thumbs Up

Så er vi da tilbage. Smiley Hvis der kommer lige så mange kommentarer som i din seneste blog, så tror jeg, at jeg vil være "stille læser", altså ikke lægge så mange kommentarer. Nogle gange vil jeg selvfølgelig minde dig om at jeg stadig er med, men bare så du skal vide det, så er jeg altså med.Smiley

Held og lykke.

Mange tak Zulue.. Der må nu gerne komme en kommentar fra dig engang i mellem alligevel selv hvis der kommer mange kommentare.. Wink



@ ALLE: Det er sgu dejligt at vide at man har fast læsere allerede nu Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2# R.C.D. Mallorca
« Svar #14: 31 Mar 2008, 22:57 »

Spændende, glæder mig til at se hvad du kan på den dejlige ø Opstemt
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: [1] 2 3 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010