home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Saint's Alive
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: The Saint's Alive  (Læst 101267 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Nu med afstemning]
« Svar #135: 10 Maj 2008, 19:25 »

Sæsonafslutning

Med en 3-0 sejr på hjemmebane mod Airbus, sluttede sæsonen på et højdepunkt. Og når sæsonen slutter, er det også tid til at opsummere. Det vil jeg gøre ganske kort lige nu, med et blik på de priser der blev uddelt.

Og igen blev Ian Daly den store vinder. Med titlerne som Årets Spiller og Årets Topscorer, satte Daly en tyk streg under, at han er ligaens absolutte profil. At han undervejs samtidigt satte klubrekorder med flest scorede mål, flest scorede ligamål, samt flest MoMs som han lige hentede hjem i den sidste ligakamp.

Hans manager, formåede samtidig at hive prisen som Årets Manager hjem, endda for femte gang på seks sæsoner. For ligesom at understrege sæsonens karakter, kunne vi præsentere otte spillere på Årets Hold:
- David Martin
- James Wilson
- Scott Kay
- Adrian Pettigrew
- Andros Townsend
- Nathanial Wedderburn
- Ian Daly
- Gary Livingstone

Det er jo svært at klage over sådan en sæson. Selvom det er længe siden jeg har måtte acceptere tre nederlag i de hjemlige turneringer, og Ian Daly og James Wilson ind i mellem havde problemer med disciplinen, hev vi alligevel tre trofæer hjem. Kun i Premier Cup gik det galt, efter en uheldig dommerpræstation.

Nu drejer det sig i al sin enkelthed om at gøre holdet klar til næste sæson Smiley
« Seneste Redigering: 10 Maj 2008, 19:40 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #136: 10 Maj 2008, 19:29 »

Manageren er eftertragtet
Efter seks år i sædet som manager for TNS, er der nu andre klubber der er blevet opmærksomme på mit talent. Det må stå klart, efter at Man City står klar med et tilbud, blot tre dage efter sæsonens sidste kamp.

Og det er jo et tilbud der normalt ville være svært at sige nej til, med et tilbud om et transferbudget på £21M, lønbudget på £1,2M samt en løn til undertegnede på hele £25k om ugen, hvilket er en 25-dobling af min nuværende løn.

Der skal dog mere til, før jeg forlader denne herlige klub, så det var ikke svært at sige nej til tilbuddet Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #137: 10 Maj 2008, 19:32 »

Stjernen forlænger
Dagen efter, at Man City var ude efter manageren, kan klubben i dag fortælle, at man har forlænget kontrakten med Ian Dale med et enkelt år til 2016.

Samtidigt bliver vi sat i forbindelse med den 18-årige højre back Darren Todd fra Coventry. Det kan bestemt ikke udelukkes, at vi ender med at skrive kontrakt med det unge talent. Problemet bliver dog nok transfersummen, da han bestemt ikke er en billig herre.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2008, 19:45 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #138: 10 Maj 2008, 19:49 »

Yderligere forlængelser
Efter at Daly skrev under på en 1-årig kontraktforlængelse, er det blevet tid til at forlænge kontrakterne med andre af klubbens vigtige spillere. Derfor er det nu en realitet at følgende spillere har forlænget deres kontrakter:

David Martin - GK
Kontraktudløb: 30.6.2018

Wayne Gary - D/DM C

Adrian Pettigrew - D C

Martin Johnson - ST

Jimmy Robinson - AM/F C

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Nyt stadion]
« Svar #139: 10 Maj 2008, 20:00 »

En stor dag

Søndag den 19. maj 2013 vil for evigt stå som en fantastisk dato, i min nu seks år lange manager karriere. for dagen i dag, er dagen hvor klubbens ledelse, virkeligt sendte et signal om hvor glade de er for mine præstationer med klubben.

Ikke nok med at man annoncerede planer om nyt stadion der skal stå færdig til næste sommer, til en pris af £4,7M og med en kapacitet på 6.625. Man har også valgt at opkalde det nye stadion efter den nuværende manager: Hjort Park.

Det var dog ikke den eneste gode nyhed på dagen, omend klart den største. For for sjette sæson i streg, var vi i stand til at hive et hovedsponsorat hjem, med højere gevinst end sidste år, så det nu lyder på £300k årligt.

En dårlig, eller halvskidt, nyhed var der dog også plads til på denne legendariske dag. For årets komet, Gary Livingstone, sagde nej tak til en kontraktforlængelse på yderligere tre år til 2018. Vi tilbyder ham nu en to-årig forlængelse, og håber han kan acceptere det.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2008, 20:38 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #140: 10 Maj 2008, 20:53 »

Et par løse nyheder
Her hvor det står lidt stille før den formodede store aktivitet i sommerens transfervindue, er her et par løse nyheder.

Gary Livingstone gik omsider med til at forlænge sin kontrakt. Kun med et år, men det er ikke desto mere bedre end ingenting. Hans kontrakt løber nu til sommeren 2016.

Desværre ønskede Nathaniel Hedderburn ikke at forlænge sin kontrakt ud over de to år der er tilbage af hans nuværende. Det er naturligvis skuffende, men vi har en afløser klar i Wayne Gray, og vi har stadig en chance for at skyde ham af for en rimelig sum.

Sidst men ikke mindst, var der en opmuntring for en af de unge spillere. 18-årige Bernard Holland viste gode takter med to mål og en assist, samt titlen som MoM, for det irske U19-landshold i deres 3-1 sejr over Sverige.

Cencur
Manager

« Svar #141: 10 Maj 2008, 21:03 »

Har åbnet bloggen mange gange, men har aldrig taget mig sammen og læst den... Nu har jeg læst ti sider og blev skuffet da jeg kom til bunden og så at det var den sidste side.

Høj høj klasse, og lækkert navn på stadium! Forsæt den gode stil, det er virkelig godt, det her!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Transferrygter]
« Svar #142: 10 Maj 2008, 21:09 »

Transferrygter
Når datoen er passeret 1. juni, åbner transfervinduet i Wales igen, og nu lister der sig så småt diverse transferrygter ind. Visse klubber sniger sig endda til at spørge på visse spillere. En af disse "visse spillere", er Gary Livingstone. Og det er forholdsvis store klubber, der byder ind på Årets Komet i TNS.

Birmingham og Leeds er foreløbigt de bejlere der har "turde" spørge på Livingstone. Og mit svar et kontant: £1M + 50% og salg effektueret efter den kommende sæson. Dels har jeg ingen intentioner om at skaffe mig af med en af holdets største profiler, før det næste forsøg i Europa er overstået Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #143: 10 Maj 2008, 21:10 »

Har åbnet bloggen mange gange, men har aldrig taget mig sammen og læst den... Nu har jeg læst ti sider og blev skuffet da jeg kom til bunden og så at det var den sidste side.

Høj høj klasse, og lækkert navn på stadium! Forsæt den gode stil, det er virkelig godt, det her!

Tak, tak, det glæder mig at der er endnu en der læser den Smiley

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #144: 10 Maj 2008, 21:50 »

Som jeg har fortalt dig på MSN, så er det jo super det her Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #145: 10 Maj 2008, 23:24 »

Hjort Park? Hvor fesent! Opstemt

Skal der så også være en Hjort på selve stadionet ligesom man har ovenpå sin hoveddør!? Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #146: 11 Maj 2008, 08:33 »

Hjort Park? Hvor fesent! Opstemt

Skal der så også være en Hjort på selve stadionet ligesom man har ovenpå sin hoveddør!? Wink

Det synes jeg da kun vil være fair Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #147: 11 Maj 2008, 09:15 »

Sæsonopdatering
Som det sig hører og bør i FM, i hvert fald når man spiller i lande der spiller efterår/forår, er der opdatering engang i løbet af sommeren. Det betyder også en del nyheder omkring ting der sker i klubben og her de i vilkårlig rækkefølge:

Nye parant-club
Da klubben efterhånden har udviklet sig så kraftigt, at den kan sammenlignes med den hidtidige parent-club Swindon, er aftalen blevet annulleret. Det giver til gengæld plads til en ny aftale og der har ledelsen virkeligt været ude og kigge efter store klubber. For det blev den gamle storklub Wolverhampton Wanderes der skal agere som ny parent-club for The New Saints. Et signal om, at vi for alvor har bevæget os op på et niveau, hvor resten af den walisiske liga har svært ved at følge med. Desværre er der ikke penge involveret, hvilket gør at vi taber omkring £14k årligt, og det har fået mig til at overveje at annullere aftalen og i stedet gå efter en anden klub, især hvis ikke Wolves kan tilbyde mig gode nok spillere jeg evt. kan låne.

Årets Spiller
Så er kåringen som Årets Spiller kåret af klubbens fans annonceret. Ikke overraskende blev det Ian Daly, der satte en del klubrekorder henover sæsonen, så som flest mål, flest ligamål, flest MoM og nu også den med det højeste karaktersnit i alle kampe.

Nye spillere på TNS Overall Best Eleven
Ian Daly er allerede at finde på det bedste hold gennem tiderne i klubben. Der var dog alligevel fire nye fra Årets Hold, der kunne finde plads på det bedste hold gennem tiderne i TNS: Nathanial Wedderburn, Gary Livingstone, Adrian Pettigrew og James Wilson har fået æren af at dele plads med klublegender som Michael Wilde, Steven Beck og Tommy Holmes.

Økonomisk
Vi må sige, at sidste års forbrug på over £200k på spillerindkøb, har effekt på dette års budget, sammen med den dårlige indsats i Champions League. For lønbudgettet er ikke hævet gevaldigt og det transferbudget vi havde opbygget, dels ved at justere lønbudgettet ned og dels ved at sælge et par spillere, er nu helt fjernet. Derfor kan det også i år, blive aktuelt at låne os til forstærkninger og vi er allerede på sagen.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #148: 11 Maj 2008, 11:49 »

Lodtrækning til Champions League kvalifikation
I dag blev der trukket lod til de to første runder af dette års kvalifikation til Champions League. Og vi ser ud til at have fået en ganske fornuftig lodtrækning.

I første runde står den på et møde med de ungarske mestre MTK Budapest. Alt andet lige, bør vi gå videre og det vil være en gigantisk skuffelse hvis ikke vi gør.

Oveerlever vi første runde, står den på et heftigt slag mod israelske Beitar Jerusalem. Det er svært at vurdere vores chancer mod dem, men umiddelbart vil jeg sige at israelerne er svage favoritter. Det passer os ganske fint, og vi tror bestemt på, at vi kan komme igennem her også Smiley

Det bliver under alle omstændigheder ekstremt spændende i år. Lodtrækningen ser fornuftig ud, og holdet er virkeligt spillet sammen. Det er efterhånden lykkedes os at tiltrække bedre spillere på permanente kontrakter, og selvom vi stadig venter spændt på at alle udvikler sig som vi forventer, vil der stadig være plads til spillere på lån der kan forbedre standarden Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive
« Svar #149: 11 Maj 2008, 13:10 »

Afstemningsresultat
Så er afstemningen slut og jeg er glad for, at flertallet er for den lidt mere konservative spillestil, og at de færreste tror på, at det kan lade sig gøre med den flotte pasningsstil. Jeg er dog i tvivl om det skal være den klassiske 4-4-2 eller Chelsea/Bolton stilen 4-1-2-2-1. Den primære årsag hertil er, at med kun en decideret angriber, vil der kun være plads til en af enten Daly eller Livingstone, og talentet Martin Johnson, der er statur passer godt som target man, vil primært være tredjevalg.

Afstemningsresultat:
Solid organisation i fokus i f.eks. en klassisk 4-4-2 eller en 4-1-2-2-1
- 14 (46,7%)
Offensiv spillestil a la Barcelona, med pasningsspil i en 4-1-2-2-1
- 4 (13,3%)
Et godt mix i en 4-4-2 med diamant på midtbanen
- 12 (40%)

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010