home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Saint's Alive
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: The Saint's Alive  (Læst 101310 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Afstemning: Kan TNS gå hele vejen?]
« Svar #210: 20 Maj 2008, 12:41 »

Hvorfor kommer der ikke update??

Slap nu af! Folk skal have lov til at lave blogs i deres eget tempo, og skal ikke presses fordi VI andre ikke kan vente. Det er jo frivilligt.

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #211: 20 Maj 2008, 12:44 »

sorry denne blog er bar så kanon jeg ikke kan vente

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #212: 21 Maj 2008, 11:10 »

Jeg har lige læst hele bloggen og det er fantastiskt. Jeg kan godt huske TNS fra FMGround og at du noget hurtigere fik succes. Det er måske lidt mere realistisk i FM08 at det tager lidt længere tid at udvikle holdet, for jeg mener at du ret hurtigt kom i CL i 07eren.
Men med det nye stadium og de mange penge kan du måske ogsa snart gå i ihvertfald UEFA-gruppen. Hvad med faciliteterne? dem vil bestyrelsen ikke udvikle? Det er ellers også en meget vigtig del, især for de små hold.

hvad med Wilde er han der stadig? Kan huske fra mit spil med dem at han var den bedste goalgetter.

Ja, det er nok meget realistisk, det må man sige. Det virker i hvert fald til, at de modstandere man får i kvalen til Champions League, er noget bedre indstillet på hvem de møder, end de var i FM07, og at der MÅSKE har været noget galt med udregningen af UEFA Coefficients i '07, så man lettere blev seedet og derved undgik de sværeste modstandere. Synes i hvert fald, at jeg trækker nogle ret hårde modstandere allerede i 2. kvalrune ind i mellem Smiley

Mht. udvikling af faciliteter, så skal der jo være penge til det. Det er der så småt ved at komme. Op til den nye sæson solgte jeg bl.a. flere sæsonkort end der var pladser på det gamle stadion, jeg får konstant en forbedret trøje-sponsor, og så har jeg i år, været i stand til at finde en masse spillere, der havde et større potentiale end dem jeg allerede havde som backups til de enkelte pladser. Derved har jeg kunnet sælge ud af backups, og samtidigt forstærke mig. Det har givet en rigtig fornuftig økonomi, som forhåbentligt også snart, giver bedre faciliteter Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #213: 21 Maj 2008, 11:12 »

Hvorfor kommer der ikke update??

Har lige været på ferie siden lørdag, derfor. Tager det dog som et kompliment, at du er så utålmodig hehe Wink Har fået spil lidt, så der kommer måske snart en update...

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #214: 21 Maj 2008, 13:17 »

Tag det endelig som et kompliment...
for det er det, har været inde på bloggen 3-4 gange om dagen, mindst, bar for a se om der var kommet update....
glæder mig til den næste

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #215: 21 Maj 2008, 15:38 »

3rd October 2014
Uha det kan blive en lang update. Ferie har givet mig tid til at spille en smule, men uden internet er der ikke meget mulighed for at opdatere folket herinde Wink Lad os starte ud med transferupdate:

I N D :
SpillerPositionFraBeløb
Neil O'KeefeGKCrystal Palace£5k
Murray ThomsonD RL/AM LAyr£35k
Rob GrahamM CGreenock MortonFree
Marcus LundAM/F CDundee UtdFree
Luke PowellGKAberystwythFree
Nicky HartleyD/WB RCoventryFree
Paul GlassD CSt. Johnstone£3k
Andy PatersonAM RC/F CScunthorpe£30k
Danny MellorD/WB RDag & Red£4k
I alt:£72k

U D :
SpillerPositionTilBeløb
Nathanial WedderburnDMGretna£300k
Ross AtkinsGKCobh Ramblers£250k
John KamaraD RFarsley£75k
Jonathan GroundsD LAldershot£150k
Mitchell FraserAM RLColchester£130k
Neil O'KeefeGKAFC Telford£100k
Dave MorleyM CCoventry£150k
Dale GordonSTFree TransferFree
Matthew SampsonD/WB LFarsley£60k
John RichardsonM CFarsley£50k
Graham SmithD C, DMFarsley£40k
Jimmy RobinsonAM/F CAFC Telford£100k
Ken DohertyDMMaidenhead£70k
I alt:£1,5M

Som man kan se, har vi haft en rigtig god sommer transfermæssigt. En enkelt spiller er både kommet til og røget ud igen, mens overskuddet har været enormt. Især indkøbene af Rob Graham og Paul Glass er jeg stolt af. Dels fordi talentet er stort, men også fordi de signalerer, at vores omdømme som klub, har nået nye højder.

Resultatmæssigt, var det en blandet Champions League kvalifikation. Efter en sikker samlet sejr over georgiske Dinamo Tbilisi på 5-1, var der dømt møde med de græske mestre Panathinaikos. og her fik vi en lektion, specielt i den første kamp som vi tabte 1-4 på hjemmebane. I returkampen formåede vi at få 1-1, hvilket et eller andet sted irriterer os en smule, for hvis det ikke havde været for katastrofale fem minutter midt i første halvleg, hvor grækerne først kom foran i det 22. minut, derefter brændte vi straffe i det 26. minut og i det 27. minut røg Nicky Hartley ud på et fjollet rødt kort for en vanvittig tackling.

Inden pausen udbyggede de føringen til 2-0 og i det første kvarter af 2. halvleg blev det til 3- og 4-0, inden Gary Livingstone reducerede på et langskudsdrøn 13 minutter før tid. Katastrofalt resultat som selvfølgelig blev umuligt at indhente i Athen, men vi leverede trods alt en mere end godkendt præstation med 1-1.

I ligaen er vi startet stille og roligt. Det kniber ind i mellem med scoringerne, hvilket har givet to uafgjorte i syv kampe indtil videre. Det giver os kun en placering som nr. 2, et point efter Llanelli, der på trods af et nederlag, ligger nr. 1.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 01:01 af KongFjong » Logged

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #216: 22 Maj 2008, 00:08 »

dejlig med endnu en klasseupdate....

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #217: 22 Maj 2008, 01:02 »

Hehe tak, du er min egen personlige cheerleader crazy Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #218: 22 Maj 2008, 01:04 »

Jubii, du har én fan Martin! Opstemt

(Jeg er skabs-fan.)

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #219: 22 Maj 2008, 10:51 »

Jubii, du har én fan Martin! Opstemt

(Jeg er skabs-fan.)

Så se at komme ud af det skab Jeppe. vi ved jo alle hvorfor du er derinde crazy

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #220: 22 Maj 2008, 11:20 »

Forbedring af ungdomsfaciliteter
Som følge af den gode økonomi, hvor klubbens kiste nu er fyldt med godt £1,7M, dristede jeg mig til at komme med en forespørgsel til klubbens ledelse. Kort og godt, ønskede jeg bedre faciliteter til klubbens unge spillere. Heldigvis vr ledelsen ikke sen til at indrømme, at det er et af de områder, der trænger til forbedring.

Derfor er der nu arbejde i gang med at forbedre ungdomsfacilitetern e, og dermed ligge yderligere mursten til opbygningen af vores TNS-emperie. Eneste der nu kan forhindre os i at forsætte, er problemer med at holde overskuddet hvor det er nu. Jeg må indrømme, at det ind i mellem ser bekymrende ud, at vi mister mange penge hver måned. På trods af et tliskuersnit over 5.100 pr. kamp, er vi forsat meget afhængige af præmiepenge fra de tre cup-turneringer, samt evt. entre-indtægter fra finaler i disse plus diverse transfers.

Sidste måned, oktober, smed vi knap £150k pga. kun en liga-hjemmekamp, plus en enkelt hjemmekamp i League Cup, hvor tilskuerne dog er betragteligt sværere at lokke til. Sølle 526 tilskuere var der til den kamp, og dermed ikke ligefrem nogen entre-mæssig superkamp. Vi har do et rigtig godt transfervindue at se frem til i januar. Vi er foreløbigt garanteret £750k i indtægter, hvilket helt givet vil dække en del af det løbende underskud vi har hver måned.

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #221: 22 Maj 2008, 11:39 »

Super fed blog Peace

Har læst at du også havde sådan et spil i gang i FM2007 Smiley

Hvordan gik det der?

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #222: 22 Maj 2008, 11:55 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=8537.0

Du kan læse om det i min blog Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #223: 22 Maj 2008, 13:14 »

Nå, jeg fjerner afstemningen og siger tak for deltagelsen. Og tak for troen på, at det blot er et spørgsmål om tid, det tror og håber jeg også på Smiley

I stedet vil jeg stille et lidt mere nørdet spørgsmål vedr. chancerne for at klubben reputation kan stige yderligere. Kan sige, at i Fm07 kom mit reputation aldrig ret meget over 3.600, til trods for stor succes i CL og UEFA Cupen, med bl.a. en semifinale i CL, tabt snævert til West Ham. I denne udgave, er mit rep allerede på over 4.100 hvilket skyldes det nye stadion, hvor det i 07 var det gamle stadion der konstant blev udbygget.

Som en hjælp, er der den her liste over ting i spillet, der er med til at hæve klubbens reputation:

1. Winning Competitions
2. Promotion
3. Qualifying for Europe for first time (depends on competition)
4. Beating Higher rep teams
5. Signing very high rep players
6. Consortium takeover
7. Moving to brand new stadium
8. Finishing position in league relative to reputation (see media prediction) (same as 3 really)

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #224: 22 Maj 2008, 13:14 »

Afstemningsresultat
Spørgsmål: Tror I på, at TNS kan gå hele vejen i Champions League en dag?
Ja, tålmodighed er en dyd.
- 17 (35,4%)
Ja, hvis de rammer sæsonen hvor alt går op i en højere enhed og modstanderne konstant undervurderer dem.
- 10 (20,8%)
Ja, den dag himlen falder ned.
- 6 (12,5%)
Nej, de spiller i en for svag liga, til nogensinde at kunne tiltrække de rigtige spillere.
- 11 (22,9%)
Nej. Aldrig nogensinde, kan du så forstå det Marianne?
- 4 (8,3%)

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010