home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause!)FCN #20# - Mission: Dansk Mester!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Pause!)FCN #20# - Mission: Dansk Mester!  (Læst 18925 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #3# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #30: 27 Mar 2008, 14:23 »

Tak skal i have Smiley

Jeg satsede på en update efter fodbolden igår, men det gik ikke. Men er ved, at lægge sidste hånd på en nu Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

mymh
Lilleputspiller
*

« Svar #31: 27 Mar 2008, 14:24 »

Tak skal i have Smiley

Jeg satsede på en update efter fodbolden igår, men det gik ikke. Men er ved, at lægge sidste hånd på en nu Wink

Lyder godt  Thumbs Up

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #32: 27 Mar 2008, 14:29 »

Tak skal i have Smiley

super  Smiley

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 27 Mar 2008, 16:53 »

Mission - Dansk Mester!

Dato. 1. Juli 2007

Taktikbrættet

Denne del giver næsten sig selv, da det er her, at jeg vil fortælle om mine taktikker undervejs.
Jeg håber, at det bliver en del, der ikke bliver så meget brug for… da jeg så har valgt den rigtige fremgangsmåde.

Jeg er stor fan af en 4-4-2 formation, men pga. spillermaterialet, har jeg valgt at gå på kompromis og stiller op i disse formationer.

Min plan er, at vi skal spille offensivt og underholdende fodbold hjemme på Farum Park, hvor vi derimod på udebane vil gå lidt mere forsigtigt til værks med henholdende fodbold og satse mere på at spille et resultat hjem.

Holdindstruktioner Hjemmebane

Holdinstruktioner Udebane

Der vil højst sandsynligt blive foretaget justeringer undervejs og dem skal jeg nok følge op på, når de måtte forekomme.

Transfercenteret

Transfercenteret er jo stedet, hvor jeg kommer til at informere om handler både ind og ud. Samtidig vil jeg også bringe rygter undervejs i spillet, om mulige transfers.
Ved enden af hvert transfervindue vil jeg bringe en oversigt over handler i hele SAS-ligaen, så i kan danne jer et overblik over, hvad der sker i de andre klubber.

Med en ansættelse af en ny manager i en klub, bringer straks rygter på banen og i mit tilfælde er det ikke anderledes. Der går bl.a. rygter på, at jeg vil skifte målmand og er i den sammenhæng sat i forbindelse med et par af slagsen.
Samtidigt, så mener pressen, at jeg vil bruge dele af mit transferbudget på at hente en eller to forsvarsspillere mere til klubben, og her gætter de også på nogle navne. De mener også at have fundet ud af, at jeg vil styrke mig offensivt.
De har også gættet på sandsynligheden for om, hvem der er på vej væk og på vej ind og det kan ses med markering af stjernerne efter spillerne.

Rygter ud

Kim Christensen *****
Bo Storm *****
Thomas Kristensen *****

Rygter ind

Lars Winde *****
Jan Kjell Larsen *****
Alo Bärengrub *****
Glen Holgersson *****
Mikael Lüstig *****
Jon Anders Rise *****
Peter Gravesen *****
Martin Husár *****
Adigun Salami *****
Tidiane Sane *****
Jesper Lange *****
Mikael Dahlberg *****
David Williams *****

Jeg har ikke selv tænkt mig at kommentere på rygterne, da de kun er rygter. Skulle der derimod ske noget officielt, så skal jeg nok kommentere på det.

Det varme sæde

Ja tiden, står stadig stille, men vi har jo heller ikke været hele vejen rundt endnu…

Angående taktikken, så er jeg spændt på, om jeg kan få det til at lykkes. Jeg er som sagt en stor fan af 4-4-2 systemet og håber på at kunne bringe det system på banen engang i fremtiden.

Rygterne er altid sjove og irriterende på sin vis, da de godt kan skabe lidt problemer i truppen. Men nyt blod skader jo ikke og rygterne er forhåbentligt også med til at få spillerne til at yde deres bedste.

Næste update:  Danmark rundt   -   Det varme sæde

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #4# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #34: 27 Mar 2008, 18:46 »

Mission - Dansk Mester!

Dato. 1. Juli 2007

Danmark rundt

Denne kategori vil jeg bruge til at opdatere, statistikker, stillinger samt at bringe mediernes prognoser på de forskellige hold inden sæsonstarten.

Da sæsonen jo som bekendt ikke er startet endnu, så vil denne omgangs Danmark rundt beskæftige sig med mediernes forudsigelser omkring de 12 hold i SAS-ligaen.

FC København (S. Solbakken): 1
AaB (Erik Hamrén): 2
FC Midtjylland (E. Rasmussen): 3
Brøndby IF (Tom Køhlert): 4
OB (Lars Olsen): 5
FC Nordsjælland (T. Brodersen): 6
Esbjerg FB (Troels Bech): 7
AGF (Ove Pedersen): 8
Randers FC (Colin Todd): 9
Viborg FF (Hans Eklund): 10
Lyngby BK (Kasper Hjulmand): 11
AC Horsens (Kent Nielsen): 12

Det varme sæde

Det var så pressens vurderinger og jeg giver dem ret i deres spådomme omkring FC København og AaB. Derimod tror jeg ikke på FC Midtjylland og Brøndby. Jeg tror derimod, at OB snupper bronzen i tæt kamp med FC Midtjylland og Brøndby.

Kampen for at undgå nedrykning er jeg ikke helt enig med medierne i. Jeg tror, at Viborg og AGF må en tur ned i første division efter sæsonen. Placeringerne fra 6 - 10 ser jeg som en kamp i mellem de hold, som ikke er nævnt og ud af dem, ser jeg fire hold på niveau med hinanden og Lyngby, som en anelse svagere, men alt kan jo ske i fodbold

Næste update:  Omklædningsrummet   -   Kampprogrammet   -   Transfercenteret   -   Taktikbrættet   -   Det varme sæde

Guldbrand
Gæst

Sv: FCN #5# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #35: 27 Mar 2008, 18:57 »

Endnu en flot update..  Dejligt at se at du bruger så mange kræfter på den.. og så er det flot at du kan skrive 5 spændende updates, uden endnu at være kommet igang med sæsonen   Thumbs Up

Hvor lang tid tager det dig egentligt at skrive og lave sådan en update?   Smiley

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 27 Mar 2008, 19:04 »

Endnu en flot update..  Dejligt at se at du bruger så mange kræfter på den.. og så er det flot at du kan skrive 5 spændende updates, uden endnu at være kommet igang med sæsonen   Thumbs Up

Hvor lang tid tager det dig egentligt at skrive og lave sådan en update?   Smiley

Tak skal du have Guldbrand Smiley

Jeg har brugt en del tid på forberedelse af billeder inden jeg startede med skriveriet i første omgang, så updatesne tager vel fra omkring 30 min - en time at lave. Medmindre jeg bliver "forstyrret" af virkeligheden (søn og kæreste), så kan det godt tage det dobbelte Smiley

Updaten med Transfercenteret tog knap to timer, da billederne og photobucket drillede, ellers går det skam smertefrit og jeg nyder at skrive dem.
Nu har jeg jo brugt tre dage uden at spille, så jeg glæder mig sgu til at komme rigtigt igang Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #37: 27 Mar 2008, 19:14 »

hold da op...  det va alligevel lang tid at bruge på det..  men så længe man nyder det, så er det jo ikke spildt tid.. hehe..  Men glæder mig til du kommer igang med sæson.. Bliver spændende at se hvordan du vil komme til at klare dig   Thumbs Up

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 27 Mar 2008, 19:15 »

hold da op...  det va alligevel lang tid at bruge på det..  men så længe man nyder det, så er det jo ikke spildt tid.. hehe..  Men glæder mig til du kommer igang med sæson.. Bliver spændende at se hvordan du vil komme til at klare dig   Thumbs Up

Jamen en gang sygdom giver jo god tid og noget skal man lave udover at glo film Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #39: 27 Mar 2008, 19:18 »

Jamen en gang sygdom giver jo god tid og noget skal man lave udover at glo film Smiley

ja det er selvfølgelig rigtigt nok..  husker også tilbage med glæde da jeg gik rundt i en månedstid uden arbejde og bare kunne passe mig selv og FM mens kæresten var på arbejde..  Det var tider..   Cool

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 28 Mar 2008, 01:43 »

Mission - Dansk Mester!

Dato. 18. Juli 2007

Omklædningsrummet

Så er dagen endelig kommet, hvor kampen om det danske mesterskab begynder…

Der er spænding på i omklædningsrummet, da vi venter på at gå på banen mod AGF. Moralen i truppen er meget god, ja næsten super. Det er dog med undtagelse hos Johnny Lundberg, der mener, at jeg er lidt for optimistisk. Jeg vælger nu at følge med strømmen og være i godt humør.

Vi slap fra vores venskabskampe uden skader, men træningen inden kampen mod FC Bayern kostede et offer, da Martin Bernburg desværre vred om i knæet og må holde pause i 6 - 14 dage. Det er lidt af et slag, da han har været skarp og spillet godt i vores tre første venskabskampe.

Skadesliste

<< Martin Bernburg, væk i 6-14 dage (forvredet knæ)
<< Michael Ribers, væk i 3 uger til en måned (forstrækning)
<< Jonathan Richter, ude i 2-3 måneder (korsbånd)
<< Simon Richter, ude i 2-3 måneder (korsbånd)
<< Jukka Santala, væk i fire måneder (korsbånd)

Kampprogrammet

Endelig kan jeg rapportere om spillede og kommende kampe. Det har jeg set frem til siden min ansættelse.

Vi har spillet fire fantastiske kampe, hvor vi er blevet bedre og bedre for hver kamp. De første tre venskabskampe var alle på udebane mod lavere rangerende danske hold. De tre kampe blev vundet med sammenlagt 12-1. Det ene mål der blev scoret imod os, var af Ølstykke, der scorede på straffespark.

Den sidste venskabskamp var på hjemmebane mod FC Bayern, som vi alle bare skulle nyde. De tyske verdensstjerner stillede i absolut stærkeste opstilling, men jeg fortalte spillerne at ligegyldigt, hvad resultatet måtte blive, så skulle de bare nyde hvert eneste sekund på banen. Spillerne giver alt, hvad de har og giver publikum en dejlig oplevelse med flot spil og flere gode muligheder. Vi havde fortjent at vinde kampen, men som vi alle ved, så varer en fodboldkamp 90 minutter og tyskerne vinder altid til sidst, da Johnny Lundberg laver selvmål i overtiden. Se kampstatistikker her

Vi har tre kampe i SAS-ligaen på programmet i denne måned, hvor første opgør er i aften på NRGi Park mod AGF, der er udråbt til favoritter af pressen. Men vi kommer ikke her for at lægge ryg til et nederlag, vi kommer for at hente point og helst i form af en sejr.

Her er en oversigt over vores kampe i Juli måned.

Transfercenteret

Har medierne ret i nogle af deres forudsigelser eller har det været tom luft indtil videre ?

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg har fået afslag på at låne Adigun Salami, da FC Midtjylland ikke ville låne ham ud til en klub i samme række. Dernæst har Martin Husár sagt nej tak til at komme til vores klub på et langsigtet lån.
Da vi som tidligere nævnt et lidt tyndt besat på venstre back, har jeg forsøgt at lokke Peter Gravesen til, men han valgte at tage til Vejle.
Jeg har også forhandlet lidt med HamKam om Jon Anders Rise, men vi har ikke kunnet enes om en rimelig pris. Den svenske U21 landsholdsspiller Jonathan Hellström, valgte desværre os fra og tog til Örebro i stedet for, men han er ikke opgivet endnu, ham følger jeg tæt.
Vi har indtil videre fået en ny mand i truppen. Det drejer sig om den 19 år gamle offensive midtbane spiller Matti Lund Nielsen, der kommer hertil fra OB, som led i en byttehandel. OB ønskede at købe Morten Karlsen og tilbød 5.250.000 kroner plus Matti. Da vi er godt besat på midtbanen, så syntes jeg, at det var et godt tilbud, da Matti kan spille alle pladser på den offensive midtbane og er god med begge ben.

Den 1. Januar 2008 bliver vi en mand mere i forsvaret, da vi til den tid får Mikael Lüstig på en fri transfer. Mikael er hentet ind, som en fremtidens mand og jeg glæder mig til at se ham i aktion for mit hold.

Måske er der mere nyt på vej, da jeg i øjeblikket forhandler kontrakter med endnu to spillere, men det ved jeg mere om næste gang.

Taktikbrættet

Nu har vi spillet med mine to taktikker i venskabskampene og det ser ud til, at de virker efter hensigten, så dem fortsætter vi med indtil videre.

Det varme sæde

Det har været 18 meget spændende dage, hvor jeg har fået set nogle rigtig gode præstationer fra mine drenge. Specielt kampen mod FC Bayern var et højdepunkt selvom, at vi tabte. De kampe spår om en lys fremtid for os.
Nu skal vi bare køre videre og klø på, som i venskabskampene, så skal pointene nok komme.

Hvis jeg ser frem på vores startprogram, så ser det ikke skræmmende ud, men vi må heller ikke tage for let på det, da det ville være skidt at få en dårlig start inden vi skal møde favoritholdene.

Min taktik, kan jeg ikke sætte en finger på, hvilket jeg er glad for, men nu må vi se om mandskaberne i SAS-ligaen også får problemer mod os, som de tyske verdensstjerner gjorde, ellers må jeg jo redigere lidt i den.

Transfermarkedet er jeg godt tilfreds med indtil videre og jeg håber, at kunne glæde jer med to indkøb mere i næste update.

Næste update:  Omklædningsrummet   -   Kampprogrammet   -   Transfercenteret   -   Taktikbrættet   -   Det varme sæde

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #6# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #41: 28 Mar 2008, 02:02 »

Flot update og godt resultat mod Bayern Thumbs Up

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #42: 28 Mar 2008, 12:01 »

Intet mindre end en fantastisk blog!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #43: 28 Mar 2008, 12:44 »

God blog. Vil helt sikkert følge med her Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

macrel
Ynglingespiller

« Svar #44: 28 Mar 2008, 12:54 »

Nice med Matti (han skal nok blive rigtig rigtig god). Prøv at få fat i Jan kjell Larsen hvis du mister K. Christensen.

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010