home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211462 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: West Ham Tråden
« Svar #270: 15 Maj 2011, 21:07 »

En klub som hører hjemme i PL er nede - synd og ærgeligt!

Håber WH kan holde på nogle af de spillere som stadigvæk vil kæmpe for klubben og får sent resten væk og får nogle spillere ind som spiller med hjertet. Så vi igen kan se WH i PL hurtigst muligt, hvor de hører hjemme!

Leebowyer
Gæst

« Svar #271: 15 Maj 2011, 21:15 »

Forstår heller ikke Grant ikke røg ud allerede til nytår.

Han har jo på ingen måde formået at få et påpapiret godt hold til at fungere som en enhed.

For i har masser af gode spillere, men fungeret på banen kan man jo ikke påstå det har gjort.

Men mon ikke i kan forvente en masseflugt nu?
Jeg trorstort set alle jeres profiler er væk til næste år.

Eftersigende skulle Green, Parker, Upson, Hitzelsperger og Ba være så godt som væk allerede. Så er der spillere som Jakobsen, Obinna, Hines, Spector, Bridge, Reid og Barrera som nok også ryger sig en tur... Derudover er der spørgsmåltegn ved spillere som Da Costa, Tomkins, Noble og Cole som også sagtens kunne forlade klubben...

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #272: 15 Maj 2011, 21:33 »

Mon ikke også der er stor interesse omkring Stanislas?

FCK

Leebowyer
Gæst

« Svar #273: 15 Maj 2011, 21:40 »

Mon ikke også der er stor interesse omkring Stanislas?

Jo, men han har været skadet det seneste stykke tid, så forhåbentligt er interessen dalet en smule. Vores bestyrelsen bliver jo også nød til at beholde nogle spillere Smiley Jeg håber ihvertfald at de vil gøre alt for at holde fast i Tomkins, Spence, Stanislas, Noble, Sears og Collison.. De er spillere der vil spille for klubben og ikke bare tjene deres løn!

Zone 43
Manager

« Svar #274: 18 Maj 2011, 12:37 »

"I think we will definitely get a British manager, whether he is English, Scottish or Welsh makes no difference. We will get a home-grown manager."
 - Sullivan

Det lugter lidt af enten Keen, Dicks eller Hughton..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Leebowyer
Gæst

« Svar #275: 18 Maj 2011, 14:20 »

"I think we will definitely get a British manager, whether he is English, Scottish or Welsh makes no difference. We will get a home-grown manager."
 - Sullivan

Det lugter lidt af enten Keen, Dicks eller Hughton..

Ja, så må vi håbe at det bliver Hughton eller Dicks.

JimmyGP
Manager

« Svar #276: 18 Maj 2011, 16:09 »

Eftersigende skulle Green, Parker, Upson, Hitzelsperger og Ba være så godt som væk allerede. Så er der spillere som Jakobsen, Obinna, Hines, Spector, Bridge, Reid og Barrera som nok også ryger sig en tur... Derudover er der spørgsmåltegn ved spillere som Da Costa, Tomkins, Noble og Cole som også sagtens kunne forlade klubben...

Det var da så det hold lyder det til.. Skuffet Så bliver det da ikke lige forløbligt at vi ser West Ham i PL.. øv  Græder

- Veni, vidi, vici -

Leebowyer
Gæst

« Svar #277: 22 Maj 2011, 10:05 »

DeBuur
Manager

« Svar #278: 22 Maj 2011, 18:56 »

Thumbs Up Held og Lykke til West Ham i næste sæson - selvom der bliver ryddet op i truppen så føler jeg mig sikker på at West Ham spiller med om oprykning i næste sæson.

Spillere som Green og Upson kan erstattes og hvorfor ikke hente en målmand som Thomas Sørensen ? han er ihvertfald bedre end Green IMO

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #279: 23 Maj 2011, 20:28 »

Det lader lige pt. til at Dave Jones fra Cardiff bliver den kommende træner - også selvom det er rygter, der vil vide, at Scotty Parker, Ba m.fl. vil blive, hvis man henter Ancelotti..

Den kommende hjemme trøje.
http://www.football-shirts.co.uk/fans/wp-content/uploads/2011/05/westhamteaser.jpg

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #280: 23 Maj 2011, 20:40 »

Det lader lige pt. til at Dave Jones fra Cardiff bliver den kommende træner - også selvom det er rygter, der vil vide, at Scotty Parker, Ba m.fl. vil blive, hvis man henter Ancelotti..

Den kommende hjemme trøje.
http://www.football-shirts.co.uk/fans/wp-content/uploads/2011/05/westhamteaser.jpg

Jeg tror sgu ikke Ancelotti vil i Championship og jeg tror ikke West Ham skal gå efter en udenlandsk træner de får brug for en der kender den næstbedste række og den meget fysiske spillestil der er der.

YNWA

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #281: 27 Maj 2011, 22:24 »

Ærgeligt at West Ham røg ned og nu er i the Championship istedet.
Jeg håber da på Ancelotti hvis at det betyder at der er flere spillere, som bliver så, men det lyder mere realistisk med en britisk manger/træner i klubben.
Jeg vil da gerne over at se dem igen selvom at de spiller i the Championship nu...

Vh.Blackstone

Zone 43
Manager

« Svar #282: 28 Maj 2011, 12:15 »

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #283: 28 Maj 2011, 12:46 »

Big Sam har det der kræves for at vende tilbage til PL.. det bliver spændende at følge  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #284: 14 Jun 2011, 20:44 »

Signing 1/7 på plads. Abdoulaye Faye fra Stoke tiltræder på en fri transfer, d. 1/7. Han har tidligere arbejdet under Big Sam, og har samtidig den rutine som Upson efterlader, så det ikke kun er Tomkins, Da Costa og Reid der er til de to pladser.

Et af hotteste rygter de sidste par dage, er Kevin Nolan fra Newcastle. Dog skulle vi have fået afvist vores første tilbud på ham, på £3 mio, og istedet vil de have dobbelte. Men jeg er ikke i tvivl om, at han vil være enhver penny værd.
Kane Ferdinand, fætter til Rio og Anton btw., fra Southend skulle være på vej, ligesom Yakubu, der nok en gang er rygtet på vej..

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010