home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 974 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211625 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: West Ham Tråden
« Svar #120: 06 Jan 2009, 13:49 »

Men nogle der kan forklare hvad det vil sige" At blive sat under administration" Skuffet?

OT: Zone kom på msn Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #121: 06 Jan 2009, 13:55 »

Ifølge Daily Telegraph kan West Ham ikke blive fratrukket point:

West Ham's ownership is somewhat complicated but, although Hansa are the holding company, there is also West Ham United Holdings Ltd and West Ham United plc within the structure.

West Ham United plc are regarded as the member organisation by the Premier League, meaning that the possibility of a sporting sanction against the team, such as the deduction of points, could not be considered in respect of any financial issues relating to the holding company.

JKJ
Gæst

« Svar #122: 06 Jan 2009, 15:38 »

Men nogle der kan forklare hvad det vil sige" At blive sat under administration" Skuffet?

OT: Zone kom på msn Wink

Uden jeg er helt sikker så har det noget at gøre med deres økonomi... Mener spillerne får et prisskilt på og hvis der kommer et bud til den pris så er der ikke andet at gøre end at sælge... Desuden har de mere end svært ved at købe spillere, der skal vist rigtig gode argumenter på bordet hvis der skal handles...

Zone 43
Manager

« Svar #123: 07 Jan 2009, 18:08 »

Davenport synes at have spillet sin sidste kamp, da han indenfor de næste 48 timer skal til lægetjek hos Bolton. Stoke skulle være interessede i Etherington. Lækkert hvis vi kan få de to solgt :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #124: 07 Jan 2009, 18:26 »

Uden tvivl hvis nogen skal sælges så sælg endelig de to! Videre vil det heller ikke gøre noget hvis vi kunne komme af med Bowyer og Mullins! Også ville det ikke være nogen dårlig deal, hvis vi kunne få Ilunga på en permanent aftale.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

alek9000
Manager

« Svar #125: 07 Jan 2009, 18:41 »

Uden jeg er helt sikker så har det noget at gøre med deres økonomi... Mener spillerne får et prisskilt på og hvis der kommer et bud til den pris så er der ikke andet at gøre end at sælge... Desuden har de mere end svært ved at købe spillere, der skal vist rigtig gode argumenter på bordet hvis der skal handles...
Man mister som regel også point. Fx kan få 9 point trukket fra.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #126: 07 Jan 2009, 18:51 »

Uden tvivl hvis nogen skal sælges så sælg endelig de to! Videre vil det heller ikke gøre noget hvis vi kunne komme af med Bowyer og Mullins! Også ville det ikke være nogen dårlig deal, hvis vi kunne få Ilunga på en permanent aftale.
En af mine håb ser ud til at lade sig opfylde.
Lee Bowyer meldes nu på vej til Birmingham!

Birmingham are closing in on the signing of West Ham midfielder Lee Bowyer.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zone 43
Manager

« Svar #127: 09 Jan 2009, 14:10 »

Så blev dit ønsker opfyldt, Brandborg. Bowyer er udlejet til Birmingham. Skulle Mullins også ryge, så kunne Appiah være en mulig afløser? :-D

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #128: 09 Jan 2009, 14:14 »

Er Appiah ikke så godt som klar for Tottenham? Han har da i hvert fald trænet med dem det sidste stykke tid.

Zone 43
Manager

« Svar #129: 09 Jan 2009, 15:04 »

Den ligger ihf. til højrebenet, at han skulle skrive under med dem. Jeg håber det dog ikke, og at han istedet skriver under med os Tunge

EDIT: Noget kunne godt tyde på et Upson salg. Ihf. skulle vi være interessede i Bryce Moon fra Panathinaikos og så er Zoro på prøvetræning de kommende dage..
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 00:45 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #130: 09 Jan 2009, 15:46 »

Nogen af jer, der har set Cass Pennant the movie?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Zone 43
Manager

« Svar #131: 11 Jan 2009, 15:01 »

Faubert vil gerne til Lyon. Ærgeligt hvis det skulle ske Ubeslutsom

Ærgeligt at vi ikke kunne slå Newcastle i går, men 2-2 er vel også godkendt? De næste to kampe skulle meget gerne give seks point.. :-)

- Daniel Agger.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #132: 12 Jan 2009, 23:32 »

Tjah, Zone. Inden kampen var spillet havde jeg været tilfreds med uafgjort, men som kampen formede sig, så havde jeg personligt MEGET gerne set 3 point. Jeg er lige nødt til at udtrykke, hvor imponeret jeg er af den unge Collison - damn! Han bliver VÆSENTLIGT bedre end Carrick, hvis han fortsætter sin udvikling!

Til sidst, så vil jeg blot erklære mig enig med dig: De næste to kamp må meget gerne give seks point ligesom Bellamy gerne må fortsætte de fine takter, som han viste mod Newcastle.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Szczesny
Manager

« Svar #133: 12 Jan 2009, 23:39 »

Hvordan kan i føle Jer så sikre på 6 point i de næste 2 kampe? Eller ihvertfald give udtryk for det, så overbevisende.

I spiller hjemme mod Fulham, som ikke har tabt i 9 kampe i streg i ligaen. De har godt nok ikke vundet ude endnu, men trods alt et stykke tid siden de har tabt! Hull hjemme kunne godt give 3 point, men de er altså også godt med i ligaen og har en ganske fin udebanestatistik, hvor de har fået flere point end i har hjemme.

Kan ikke lige se at i skulle få 6 point, men det gør da ikke noget hvis det sker Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #134: 13 Jan 2009, 00:38 »

Nogen af jer, der har set Cass Pennant the movie?

Yup, jeg har set den. Jeg var ikke fandens imponeret. Men skal selvfølgelig ses. Smiley Mener stadig at Green Street er den film omkring hooligans.

Hvad siger I til at Etherington er røget væk fra jer?

Jeg så ham i aktion i lørdags, han blev kåret som MoM af os fansene. Så godkendt. Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010