home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1047 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211660 gange)
Asklepios
Landsholdsspiller

Sv: West Ham Tråden
« Svar #90: 20 Dec 2008, 20:46 »

Ja, vi må sq bare se i øjnene at vi mangler en angriber der scorer regelmæssigt. Der er alt for langt mellem målene fra vores angriber, hvilket os kommer til at koste sådanne piv irriterende resultater som i aften. Ser sq frem til at Dean Ashton er tilbage i fuldt vigøre.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zone 43
Manager

« Svar #91: 22 Dec 2008, 17:27 »

Ifl. dagens rygtebørs rygtes både Bellamy og Upson på vej væk til hhv. Aston Villa og Newcastle. Jeg håber godt nok ikke, at der vil være hold i de rygter.. Ubeslutsom

Skulle vi ende med, at sælge Bellamy, kunne Santa Cruz så være en mulig afløser?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #92: 22 Dec 2008, 17:28 »

Jeg tror næppe, at Santa Cruz vil til West Ham. Nu er West Ham (hvis de er) ikke meget bedre eller større end Blackburn, så jeg tror ikke selv, at de er gode nok til ham. Peace

Zone 43
Manager

« Svar #93: 22 Dec 2008, 17:38 »

Men skal man tro rygterne, så kan han meget vel være fortid til januar, og hvis vi samtidig ender med at sælge Bellamy, og Gud forbyde det, så bør han i mine øjne være en kandidat som mulig afløser. Men nu hvor vor kære islænding har mistet masser af penge ved finanskrisen, kan det betyde, at der skal sælges stort og købes små Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #94: 26 Dec 2008, 01:16 »

Så er der ikke mange timer til det vigtige opgør ude mod Pompeys, en kamp som skal vindes! Statistikst set bliver det ikke nogen nem opgave, da vi aldrig har formodet at slå dem, men en gang skal jo være den første ;-)

Det er hovedet på sømmet, som rammes her! Udfra mit kendskab til Giovinco, Pazzini og Hamsik vil de tre være kongeindkøb! Peace

EDIT:

Forestil jer lige denne start 11:
Green
Ilunga - Upson - Neill - Behrami
Giovinco - Hamsik - Parker - Faubert
Pazzini - Ashton
« Seneste Redigering: 26 Dec 2008, 02:24 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #95: 28 Dec 2008, 17:14 »

Ja så blev det sq også til vores anden sejr på tre dage. 2-1 blev resultatet mod Stoke, hvor der reelt kun blev spillet på et mål i hele anden halvleg, da Stoke fik vist en mand ud. Men det begynder sq at se godt ud for os vi ligger pt. nummer 10 lige nu, hvor vi for kun fire dage siden var helt nede som nummer 17. :-)

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zone 43
Manager

« Svar #96: 29 Dec 2008, 17:13 »

Stillingen kunne heller ikke være mere tæt. En sejr og man ligger fornuftigt, et nederlag og man ligger til nedrykning.. Men lækkert med de to sejre over Pompeys og Stoke, ingen tvivl om det. Nu skal der bare være stabilitet i foråret, så vi kan få en fornuftig slutplacering.

Craig Bellamy og Scott Parker fra West Ham til Man City
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Middel
Note: City har tilbudt West Ham samme pris for de to, som de alene kræver for Bellamy.

Desuden skulle Faubert overveje et skifte hjem til Frankrig, hvor Lyon og PSG skulle være klar med kontrakt, mens Dalla Bona skulle være tæt på et skifte til os Ubeslutsom
Men så kan man da håbe at disse ord bliver sande: http://www.skysports.com/story/0,19528,11685_4714506,00.html

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #97: 02 Jan 2009, 19:35 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/london-klub-maaneder-fra-konkurs

Det ser meget, meget sort ud for os! Ni point er mange point, og hvis de blev taget fra os i dag ville vi være suværen nr. sjok med seks point op til overlevelse Ubeslutsom

- Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #98: 02 Jan 2009, 19:40 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/london-klub-maaneder-fra-konkurs

Det ser meget, meget sort ud for os! Ni point er mange point, og hvis de blev taget fra os i dag ville vi være suværen nr. sjok med seks point op til overlevelse Ubeslutsom

Det vil være skidt hvis i rykker ned... Jeg har altid holdt med jer, når det da ikke lige var mod Liverpool...

Lidt skabs fan er man jo nok Wink

PalleJR
Ynglingespiller

« Svar #99: 02 Jan 2009, 19:51 »

Det ser rigtig sort ud .. men håber sgu de overlever ! syntes de er kommet godt igen ..

Zone 43
Manager

« Svar #100: 04 Jan 2009, 15:07 »

Ellers tak, de kan hente Davenport, hvis de endelig vil hente en forsvarsspiller hos os ;-)

Næste runde i FA Cuppen: Hartlepool away! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 17:03 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #101: 04 Jan 2009, 18:36 »

Ellers tak, de kan hente Davenport, hvis de endelig vil hente en forsvarsspiller hos os ;-)

Næste runde i FA Cuppen: Hartlepool away! Thumbs Up

Helt enig! Upson er sku for vigtig til vi kan undvære ham.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zone 43
Manager

« Svar #102: 05 Jan 2009, 10:47 »

Parker synes tabt Græder

Forfærdeligt tab for vores midtbane, hvis det skulle gå hen og blive en realitet..

- Daniel Agger.

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #103: 05 Jan 2009, 12:14 »

Der er en skam for jer.

Da han i mine æje er jeres bedste spiller, dumme City.

Parker til Bayern

Zone 43
Manager

« Svar #104: 05 Jan 2009, 13:14 »

"Hvis Citys køb af Scott Parker går igennem, kan det give ny næring til rygterne om, at Stephen Ireland forlader Manchester i dette transfervindue."

En mulig byttehandel, plus en pose penge til os off course? Jeg vil ikke have noget imod at se Ireland hos os, men på den anden side, så er Parker vigtig for os, mens Ireland så skal spilles ind og alt det der..

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/city-klar-med-sit-andet-indkoeb

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010