home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 957 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211679 gange)
Zone 43
Manager

Sv: West Ham Tråden
« Svar #75: 02 Sep 2008, 21:09 »

Der er hentet tre mand i sidste sekund af vinduets åbning, og Appiah er angiveligt på vej. De tre der er hentet er: Balint Bajner, 17-årig angriber. David Di Michele, 32-årig angriber og Herita Ilunga, 26-årig venstreback. De to sidste er på lejeaftaler med forkøbsret. Tbh. så siger de mig intet, men forhåbenlig bliver de en succes hos os. Jeg så nu hellere Paulo Ferreira i klubben, som var rygtet på vej til os.

3 sejre i 4 kampe har vi lagt ud med, hvilket må siges, at være positivt. En placering som nr. 5 i PL og en plads i Carling Cuppens fjerde runde, hvor Watford away venter.
I denne måned venter WBA (a), Newcastle (h) og Fulham (a), hvor jeg forventer mindst seks point på kontoen. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #76: 03 Sep 2008, 15:27 »

Så røg Curbs sgu!: http://www.whufc.com/page/News/0,,12562~1383779,00.html

Noget af bombe tbh, forhåbenlig finder de i ledelsen den rette afløser inden næste kamp.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #77: 05 Sep 2008, 20:47 »

Så har vi sgu fået endnu en venstreback, i form af Walter Lopez, som er skiftet fra River. Tbh så råder vi over en trup, som bør kunne ende i top 10 :-)

Omkring træner situtationen, så har Slaven Bilic takket nej, og Laudrup skulle være blandt kandidaterne: http://www.bold.dk/nyt/?vis=88779
Jeg ser helst Mancini eller Houllier til pladsen, nu hvor Bilic har sagt nej. :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #78: 11 Sep 2008, 17:18 »

Vores nye træner præsenteres om små 10 minutter :-D .. Mon ikke, at det er Zola?

http://www.whufc.com/page/News/0,,12562~1389399,00.html

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #79: 11 Sep 2008, 18:04 »

Og Zola det blev: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1054982.ece

Jeg må erkende, at jeg finder valget en smule skepkist (stav), grundet hans manglende erfaring indenfor trænerjobbet. Jeg glæder mig dog til, at se hvilke resultater han kan levere i de 3 år han skal være her.

- Daniel Agger.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #80: 12 Sep 2008, 18:20 »

Gode nyheder til Zone !

http://www.bold.dk/nyt/?vis=89115

19-18!

Zone 43
Manager

« Svar #81: 13 Sep 2008, 12:52 »

- Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #82: 13 Sep 2008, 12:57 »

Nu er det ikke fordi jeg følger så meget med i West Hams historie, men har de ikke mange penge udenom deres trøjesponsor?

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #83: 01 Dec 2008, 23:20 »

Da jeg ikke så mere end de første 10minutter af kampen, kan jeg ikke sige om vores flotte resultat var fair eller ej. Men der kan da heldigvis ikke rokkes med at vi får et super flot point med hjem fra Anfield.
Well done boys.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

-LFC-
Manager

« Svar #84: 01 Dec 2008, 23:21 »

Bestemt ikke fair.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #85: 11 Dec 2008, 20:51 »

Til de West Ham fans der ikke allerede har opdaget så har vi fået en trøjesponsor! (JA TAK!)
Sponsoren er www.Sbobet.com
Kontrakten med Sbobet.com gælder frem til slutningen af næste sæson.

Så hvis i ikke allerede har gjort det så få da lige korrigeret jeres ønskeliste ;-)

Nogen der i øvrigt ved hvad denne trøje kommer til at koste i DKR før den lander i min postkasse?
http://www.megastore.whufc.com/stores/westham/products/kit_selector.aspx?selector=236
MED BEHRAMI TRYK
« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 20:53 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #86: 19 Dec 2008, 20:29 »

Så drenge så har vi fået os lidt af en tidlig julegave.
Idet at unge forsvareskæmpe Jack Collison har forlænget sin kontrakt til udgangen af 2013. altså har han skrevet under på en hele fem årig kontrakt med The Hammers.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zone 43
Manager

« Svar #87: 19 Dec 2008, 22:04 »

Collison er da midtbane og ikke forsvarsspiller? Men fantatisk tidlig julegave, vi har fået os der. Han skal nok blive en fantatisk spiller for os i fremtiden.

3-1 i morgen! Thumbs Up

- Daniel Agger.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #88: 19 Dec 2008, 22:09 »

Du har fuldstændig ret mester, jeg tænkte lige på James Collins ;-) Uden tvivl uden tvivl Zone, han er en fantastisk spiller, og bliver meget vigtig for os de kommende sæsoner, hvor vi forhåbentlig skal lidt længere op i tabelen og slås.

Somsagt tidligere så tror jeg på 2-0 i morgen, en kasse af Craig B og en af Behrami :-)

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zone 43
Manager

« Svar #89: 20 Dec 2008, 20:31 »

Du har fuldstændig ret mester, jeg tænkte lige på James Collins ;-)

Shit happes ;-)

Typisk os, at tabe på en god dag. Ja, faktisk vil jeg kalde det ufortjent, at vi tabte i dag. Især Bellamy og Cole skylder en kasse eller to, som de passende kan komme med mod Portsmouth og Stoke i de to næste kampe som er hhv. ude og hjemme.

Come on Hammers!

EDIT: Seneste hjemmesejr er helt tilbage til 20. septemberg Shockeret
« Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 20:49 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010