home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 201273 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham Tråden
« Svar #675: 24 Dec 2014, 15:48 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham Tråden
« Svar #676: 24 Maj 2015, 22:59 »

http://www.ironviews.com/klopp-keen-on-west-ham-project-the-exwhuemployee-column/
Mens vi venter på di Matteo bliver præsenteret som ny træner, er dette et læs værd. Det bliver en ualmindelig spændende sommer.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham Tråden
« Svar #677: 25 Maj 2015, 10:57 »

I min optik er det den rigtige beslutning at skilles med BFS nu. Specielt når ambitionerne er Europa og han er bedre med klubber der skal overleve! Kommer dog til at savne nogle af hans pressemøder! Specielt når man tænker på den efter Chelsea kampen: https://www.youtube.com/v/uOgToHw7ABI

Det bliver sq spændende hvad det bliver til... Håber mine elskede Hammers kan tage skridtet videre til at være med i spillet om EL pladserne i den kommende sæson!!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: West Ham Tråden
« Svar #678: 25 Maj 2015, 12:33 »

tl;dr, men jeg tænker, at det bare er en opsummering af dette billede:


Drømmen er naturligvis at få lokket Tony Pulis til, men det sker ikke. Så jeg vil være fint tilfreds med David Moyes. Nej tak til Bilic og især Laudrup lol.

Edit: https://vine.co/v/hDuZJnnnQjb legende.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2015, 12:38 af Giannis Antetokounmpo » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham Tråden
« Svar #679: 26 Maj 2015, 15:42 »

« Seneste Redigering: 26 Maj 2015, 15:46 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham Tråden
« Svar #680: 27 Maj 2015, 20:12 »

I min optik er det den rigtige beslutning at skilles med BFS nu. Specielt når ambitionerne er Europa og han er bedre med klubber der skal overleve!

Det bliver sq spændende hvad det bliver til... Håber mine elskede Hammers kan tage skridtet videre til at være med i spillet om EL pladserne i den kommende sæson!!

Enig. Jeg håber at ledelsen fastholder de store ambitioner, der bl.a. har kastet Klopp rygtet af sig, specielt når vi nu skal flytte næste år. Jeg tror dog, at hvis Europa skal være et tema i 16/17, så vil ske gennem pokal eller fair play. Der vil blive skiftet stort ud i truppen og der kommer en ny trænerstab til, som skal have tid til at sætte et ordentligt hold - men en forbedring af de to sidste år, må være et must for den kommende sæson, uagtet hvem der hentes ind til trænersædet.

Drømmen er naturligvis at få lokket Tony Pulis til, men det sker ikke. Så jeg vil være fint tilfreds med David Moyes. Nej tak til Bilic og især Laudrup lol.

Det lader til at Moyes ikke vil tilbage nu, og jeg har en lidt bad feeling, at valget kommer til at stå imellem Bilic eller Bielsa, hvilket er lidt meh tbh.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: West Ham Tråden
« Svar #681: 31 Maj 2015, 12:57 »

"David Gold ‏@davidgold  3m3 minutes ago
The Club have confirmed that Carlton Cole, Guy Demel, Jussi Jaaskelainen and Nene will all leave the Club at the en on 30 June. dg"

Det er altså legende på legende på legende... og så fucking Nene.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham Tråden
« Svar #682: 13 Jan 2016, 10:49 »

We’ve got Payet, Dimitri Payet! I just don’t think you understand. He’s Super Slavs man, he’s better than Zidane.  We’ve got Dimtri Payet!

Smuk sejr igår efter en frygtelig første halvleg  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 44 45 [46] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010