home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211017 gange)
Zone 43
Manager

Sv: West Ham Tråden
« Svar #615: 25 Jan 2014, 18:59 »

Så skete der endelig lidt. Antonio Nocerino og Marco Borriello er begge hentet til på lejeaftaler sæsonen ud. Jeg er ikke den skarpeste på det italienske område, men med mit (noget svage) kendskab dertil, så er det ganske fine spillere at få tilført. Også med tanke på det kommende program, hvor er fine mulighed for at hente nogle vigtige point.

Rygterne siger at vi ikke er færdige endnu, og at der stadig arbejdes på en aftale med Lescott..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #616: 25 Jan 2014, 19:35 »

Jeg har aldrig helt forstået hvorfor, men Bave kalder Nocerino for FANTONIO, så han må være ret legit. Endvidere fortalte han også, at Borriello var god engang, hvilket altid er rart.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #617: 25 Jan 2014, 20:58 »

Marco Borriello minder ufatteligt meget om Andy Carroll. Stor og stærk angriber, der er meget stationær og helst skal have bolden i luften. I Milan havde han det med, at score nogle helt fantastiske mål. Han lavede i hvertfald nogle halvtliggende saksesparkmål som jeg stadig i dag husker.
Nocerino kan vel bedst betegnes som en boks til boks midtbanespiller. Hans første år i Milan var vanvittigt. Han blev købt for €500.000 fra Palermo og hans værdi steg nærmest til €10.000.00 den ene sæson. Han scorede 10 mål i 35 kampe, som midtbanespiller og var i mine øjne årets køb. Hans arbejdsraseri og hans attitude minder om den Gattuso havde, dengang han stadig var aktiv. Nocerino er dog mere målsøgende og har et ganske fint spark. Han fandt aldrig niveauet fra den sæson igen og måske han bare var en af de spillere, som Zlatan Ibrahimovic gjorde gode. Det samme kan desuden siges om Boateng.
I hvertfald håber jeg, Nocerino får succes i West Ham eller det tror han gør! Hans arbejdsraseri er noget alle hold kan bruge.  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #618: 29 Jan 2014, 20:29 »

Passer meget godt på det, jeg kender til dem.

Start-11 til i aften: Adrian - Demel, Tomkins, Collins, O'Brien - Taylor, Noble - Diame, Nolan, Downing - Carroll.
Jussi, McCartney, Morrison, Nocerino, Jarvis, Cole, Borriello på bænken.
Betragter det som en sejr at Roger Johnson er helt væk, men Nolan, Taylor og O'Brien fra start forstår jeg ikke helt. Kommer med garanti til at blive en laaaang aften for O'Brien, er Rat blevet skadet?

Alt andet end en sæk i dag vil være acceptabelt, til gengæld SKAL der point på kontoen i de kommende kampe, hvad der burde være mulighed for umiddelbart..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #619: 29 Jan 2014, 23:36 »

Citat
Miguel Delaney ‏@MiguelDelaney 38m
Mourinho on West Ham: "This is not Premier League, this is not the best league in the world. This is football from the 19th century."
Citat
Miguel Delaney ‏@MiguelDelaney 45m
Mourinho: "It's very difficult to play a football match when only one team wants to play. A football match is about two teams playing."

Zone 43
Manager

« Svar #620: 30 Jan 2014, 08:12 »

Skuffende du ikke også tog Fede Sam's kommentarer med, Lavezzi.

Fantastisk fight, og ikke mindst glædeligt at der kommer point ud af det. I øvrigt vil jeg gerne rose de tre, jeg var lidt efter før kampen. De gjorde det bedre end forventet. Adrian fortjener dog den største ros, kampens bedste spiller uden tvivl.

Citat
WHU_Stats ‏@WHU_Stats
Matty Taylor tonight won possession 8 times in total, blocked 7 shots and made 6 tackles, winning 3. Big player tonight.

Citat
WHU_Stats ‏@WHU_Stats
No team has kept more clean sheets in the #BPL this season so far then West Ham with 10.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #621: 01 Feb 2014, 00:35 »

QPR FC ‏@OfficialQPR
BREAKING: #QPR have concluded their #DeadlineDay business with the loan signing of Modibo Maiga

Tror vidst lige vi vandt transfervinduet der. Også selvom vi hentede Roger Johnson.
Men helt generelt, fint vindue, selvom jeg gerne havde set Lescott istedet for førnævnte Johnson. Nu er det op til BFS at præstere. Heldigvis er Carroll (der ikke er Jesus mere), Reid og Vaz Te snart 100% kampklare igen.

3 point er påkrævet mod Swansea i formiddags kampen..

- Daniel Agger.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #622: 01 Feb 2014, 15:45 »

Det var bare greatness all aroud, hva' Zone?

Zone 43
Manager

« Svar #623: 01 Feb 2014, 15:56 »

Uden tvivl, når man da lige ser bort fra Chica' flæberi.

- Daniel Agger.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #624: 01 Feb 2014, 16:00 »

https://vine.co/v/hDuZJnnnQjb

Han gør det hver gang vi møder dem.

Zone 43
Manager

« Svar #625: 01 Feb 2014, 20:49 »

Just gotta love BFS. Grin

« Seneste Redigering: 01 Feb 2014, 21:39 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #626: 04 Feb 2014, 18:21 »

Det kan vidst ikke siges meget bedre. Vanvittigt at give 3 dage på den.

- Daniel Agger.

22
Landsholdsspiller

« Svar #627: 04 Feb 2014, 18:30 »

Forstår seriøst ikke FA... Hold kæft en samling vatpikke.

Chico Flores burde da som minimum få 10 dages karantæne for konstant at bringe spillet i miskredit med sit snyd og taberagtige attitude.

Carrol burde så få en symbolsk bøde på 2000 pund, fordi det er menneskeligt at reagere på den måde når en cunt overfalder en, men alligevel slog ud efter ham, hvilket man selvfølgelig ikke skal.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #628: 08 Feb 2014, 18:27 »

Fik ikke set kampen, da jeg så kælk og skihop, men var det greatness nok engang, Zone?

Zone 43
Manager

« Svar #629: 08 Feb 2014, 23:07 »

Fik heller ikke set kampen, men efter hvad jeg har læst, skulle det have været en god indsats. Og så kan ikke få nok af chicken dance.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010