home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1254 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211326 gange)
KyleBrotzman
Gæst

Sv: West Ham Tråden
« Svar #375: 01 Aug 2012, 12:59 »

Så må Carroll rygtet for alvor være dødt og begravet, da han angiveligt ikke vil hertil.
Citat
So AC is removed from the team to play in Belarus and is staying in the UK! Will the saga ever end.
Will the saga ever end!? Mon han har ombestemt sig, mon Nolan og Big Sam har vredet armen om på ryggen af ham, mon der er en helt naturlig forklaring på det.

Zone 43
Manager

« Svar #376: 01 Aug 2012, 20:36 »

Måske en £90k ugeløn(!) har fået ham på andre tanker. Om jeg begriber det.
@Agent_WHU:
"I can confirm that West Ham United FC have submitted 2 sensational offers for Barclays Premier League Strikers." - Carroll og Tevez?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #377: 03 Aug 2012, 12:21 »

Citat
@Agent_WHU tweeted "West Ham United FC have agreed a 6 month loan deal to take an Agentinian striker subject to a Dutch player going elsewhere." This pretty much means, Tevez will come to West Ham on the bases that Robin Van Persie joins Manchester City.
Forhelvede, så skal jeg hoppe på van Persie til City-vognen. Det er virkelig et lorte transfervindue det her. Milan sejler, PSG stjæler fra Milan og West Ham afhænger af van Persie.

Zone 43
Manager

« Svar #378: 09 Aug 2012, 01:18 »

Som et lyn fra en klar himmel, læser man her til aften, at Alou Diarra fra Marseille skal til lægetjek i løbet af dagen (torsdag). Med alle de rygter der har været, er det utroligt at hans navn ikke har været fremme før nu. I øvrigt, altid lækkert med en central midtbane - dem har vi ikke så mange af... Desuden skulle Moussa Konate være i London for at lave en aftale, angiveligt med os. Ham har jeg dog intet kendskab til.

Nå ja, og så bliver Saha også nævnt, som den seneste spiller. Så kom da med et par forsvarsspillere istedet.
Edit: Nå ja, og så er Morrison udlejet til Birmingham, fordi han er en tosse. Forstår bedre nu, hvorfor Fergie ville af med ham.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2012, 02:22 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

PhilipFlink
Manager

« Svar #379: 09 Aug 2012, 01:59 »

Desuden skulle Moussa Konate være i London for at lave en aftale, angiveligt med os. Ham har jeg dog intet kendskab til.

Han er vel bare i London fordi han deltager/deltog i OL Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #380: 09 Aug 2012, 02:22 »

Han er vel bare i London fordi han deltager/deltog i OL Smiley

Konate har været rygtet på vej de sidste par dage, så en handel er ikke utænkelig. Smiley

- Daniel Agger.

PhilipFlink
Manager

« Svar #381: 09 Aug 2012, 02:41 »

Konate har været rygtet på vej de sidste par dage, så en handel er ikke utænkelig. Smiley

Det var heller ikke det jeg mente Wink Men han er jo ikke kun i London pågrund af West Ham Wink

Zone 43
Manager

« Svar #382: 09 Aug 2012, 23:02 »

Han er naturligvis i London grundet OL, men Senegal røg ud for nogle dage siden, efter hvad jeg kan se på wikien. Den tid har han så brugt på at nærme sig en kontrakt med West Ham, det seneste rygte siger, at han blot mangler lægetjekket og at underskrive kontrakten. Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #383: 10 Aug 2012, 15:28 »

Vi skulle have fået et bud på Pablo Alvarez accepteret, ligesom vi har haft sendt bud afsted på Clint Dempsey (der er træt af at vente på Liverpool), Matt Jarvis og Jonas Olsson, og der skulle være fine chancer for at de bliver accepteret. #RygterErTheShit

Alou Diarra ventes præsenteret inden længe, som det første af 'flere store navne' man vil hente.

Edit:
Diarra på plads.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2012, 18:18 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #384: 12 Aug 2012, 22:01 »

Nyt fra rygternes verden..

Konate mangler kun sin arbejdstilladelse før han præsenteres.
Jarvis skal til lægetjek tirsdag og vil - hvis alt går vel - blive præsenteret onsdag.
Alvarez er mere eller mindre på plads.
Blandet nyt om Adrien Silva (jep, FM08 legenden!). Nogle skriver en aftale mellem klubberne er på plads, andre skriver han på standby, fordi vi har mange til midtbanen lige nu.
Fulham skulle have afvist vores bud på Dempsey.

Der udover tror jeg dette blogindlæg er spot on med henblik på den kommende sæson - boreset fra Collins er med istedet for Reid.

- Daniel Agger.

ptrN
Manager

« Svar #385: 12 Aug 2012, 22:03 »

Tror Diarra bliver en rigtig god signing for jer.

welbz is dat guy

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #386: 15 Aug 2012, 13:38 »

http://www.bold.dk/nyt/Andy-Carroll-afviste-Hammers

Nej nej, Andy, fornøjelsen er på vores side. Lækkert han siger nej. Hans lønkrav er latterligt højt, det er han på ingen måde værd.

Zone 43
Manager

« Svar #387: 15 Aug 2012, 16:17 »

Gammelt nyt med Carroll, dog stadig en god nyhed.

Den seneste sladder hedder, at Konaté har fået afvist sin arbejdstilladelse, men at den er appelleret, da han via sin alder (19) har haft det ualmindeligt svært at opnå 70-75% A-landskampe de sidste to år - eller hvordan de mærkværdige regeler nu er.
Der udover er Alvarez handlen ikke blevet til noget, og det samme kan blive tilfældet med Jarvis, da der er opstået nogle problemer. Derfor har man fundet nogle alternativer til de to, i Fazio (Sevilla), Remy (Marseille) og Drenthe (klubløs).

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #388: 17 Aug 2012, 16:13 »

De seneste rygter hedder sig, at Wolves forlanger mere for Matt Jarvis end vi vil betale. Istedet er kastet kærlighed på Adam Johnson, som der er budt på - angiveligt et beløb på £7 mio. her og nu, og som kan øges til £10 mio. Johnson og Vaz Te på kanterne, og så en ordenlig neger oppe foran i enten Maiga eller Cole, lyder i mine ører ikke helt tosset.
Der udover skulle man være i gang med drøfte kontrakt med Fazio. Spørgsmålet er så bare, hvor det vil efterlade Reid, set med de danske briller. Jeg så dog hellere en højreback i første omgang, da der er store mangler der.

- Daniel Agger.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #389: 17 Aug 2012, 18:44 »

Åhhhh, ville elsker hvis vi fik AJ. Vi kunne bytte ham for Jordan Henderson. AJ er en langt bedre spiller, men med 42 assists i en sæson i FM 11 har Henderson vundet en særlig plads i mit hjerte. Jeg er ikke Reids største fan. Han var fin i CC, men tvivler på han er god nok til PL. Fazio ville være klasse. Han er ung, stærk og lige under 2 meter. Er sikker på han vil gå fint i spænd med Tomkins.

Desuden er jeg helt enig. Jo flere negere jo bedre. #FlereNegereEndPortsmouth

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010