home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211159 gange)
bøvle
Manager

Sv: West Ham Tråden
« Svar #495: 03 Jan 2013, 15:57 »

Så dyr er han vel faktisk ikke for jer?

Gratis og 50 % ned i løn. Dog stadig en relativ dyr løn, men så heller ikke værre Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #496: 03 Jan 2013, 20:46 »

30.000-40.000£ er naturligvis alt for meget for en chubby, over the hill Joe Cole. In other news:
"Another difference between Cole and Chamakh is one has a great attitude and will give it a real go + the other one's first name is Marouane" Meget tyder på vi lejer PLs flotteste angriber. Det skal da nok blive great det her.

Zone 43
Manager

« Svar #497: 03 Jan 2013, 21:13 »

Meget tyder på vi lejer PLs flotteste angriber.

Hvad værre er, så skulle han have været et stykke nede af listen over de angribere som BFS ønskede. Godt Andy snart er klar igen..

Nå ja, og så har vi hentet Sean Maguire fra Waterford. En fra den danske fangruppe har skrevet at han bliver the shit i FM. Det kan ikke gå galt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #498: 04 Jan 2013, 14:45 »

Og så er Chamakh bekræftet.
https://twitter.com/jsullivanwhu/status/287191202338590720

Det tror jeg vil betyde en afgang af Maiga, som ikke har levet op til BFS' forventninger. Newcastle, Marseille og andre interessede, i smider bare kassen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #499: 04 Jan 2013, 16:09 »

Fy for en flot fyr. Jakob skrev til mig i går:
"[03/01/13 22.17.03] Jakob: 3 mands angreb.
[03/01/13 22.17.11] Jakob: Marouane, Carlton og Andy
[03/01/13 22.17.50] Jakob: Og så Nolan, Mark og TANK.
[03/01/13 22.17.58] Jakob: Så må Jarvis lige på bænken en tur."
Vel nok verdens bedste angreb vi kan stille med.

En skam Maiga aldrig rigtig fik chancen eller slog igennem. Det var en del penge vi alligevel fik 'spildt' på ham. Oh well. Life's goes on. Cole har fået #26. Samme nummer som han spillede med sidst.

Zone 43
Manager

« Svar #500: 05 Jan 2013, 17:33 »

Fandme om vi har ikke hentet endnu en angriber! Dem har vi efterhånden heller ikke så mange af efterhånden..
Jeg ser nu hellere at der er hold i rygterne om Douglas (nok tvivlsomt nu?) og Olsson.
http://www.cruzeiro.com.br/index.php?section=conteudo&id=1942

In other news, Cole starter inde i sit comeback. Lækkert. Han må gerne gå i Spectors fodspor.
http://www.youtube.com/v/YbZVBSpuHhM
Jussi; Demel, Collins, Tomkins, Potts; Diarra, Nolan; Collison, J. Cole, Vaz Te; C. Cole.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2013, 17:37 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #501: 05 Jan 2013, 17:38 »

Hvis Chamakh får nok tid hos jer, skal han nok blive en klasse angriber igen. I har jo ikke RvP

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #502: 05 Jan 2013, 18:08 »

Fandme om vi har ikke hentet endnu en angriber! Dem har vi efterhånden heller ikke så mange af efterhånden..
Jeg ser nu hellere at der er hold i rygterne om Douglas (nok tvivlsomt nu?) og Olsson.
http://www.cruzeiro.com.br/index.php?section=conteudo&id=1942

In other news, Cole starter inde i sit comeback. Lækkert. Han må gerne gå i Spectors fodspor.
http://www.youtube.com/v/YbZVBSpuHhM
Jussi; Demel, Collins, Tomkins, Potts; Diarra, Nolan; Collison, J. Cole, Vaz Te; C. Cole.
LOL. Mon ikke han bare skal holde Frédéric ved selskab. Glæder mig til at se Potts i dag. Har kun hørt gode ting om.

Zone 43
Manager

« Svar #503: 28 Jan 2013, 21:58 »

En ny flot fyr er på plads, Emanuel Pogatetz er lejet i Wolfsburg for resten af sæsonen. Jeg er allerede vild med ham, udelukkede da hans kælenavn er 'Mad dog' pga. sin aggresive stil. Der bliver gået efter en venstreback nu, Olsson har længe været nævnt, og jeg håber da også at han kommer, men lige nu ligner det Warnock. Jeg har lidt svært at ved se hvor en stor en forstærkning han vil være ift. hvad vi har nu..

Nå ja, og så meldes Carroll klar nok til at indtage en plads på bænken, når vi skal op imod Fulham på onsdag. Lækkert.

Edit:
Warnock valgte Leeds. Tak for det. Olsson, Bedimo og Cissoko (stav) skulle være de tre man vil gå efter nu.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2013, 16:33 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #504: 31 Jan 2013, 21:31 »

Citat
Sky Sports News ‏@SkySportsNews
West Ham have had a bid from a Premier League club for Mo Diame triggering his release clause.
Yeah, we had a great run. Meget tyder på, at det er luder Sp*rs. Damn. Nedrykningskampen bliver dog insane. Glæder mig!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #505: 31 Jan 2013, 21:34 »

KyleBrotzman ved du om det er Spurs der byder ??

Brøndby ´96
Arsenal ´96

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #506: 31 Jan 2013, 21:37 »

Nope, men alle de kloge hoveder på twitter siger det, så jeg går stærkt udfra, at det er korrekt. Hellere dem end Liverpool og Arsenal dog.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #507: 31 Jan 2013, 21:38 »

hehe så ham nemlig meget gerne i Arsenal Wink

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager

« Svar #508: 31 Jan 2013, 21:41 »

Klubben som at store stjerner drømmer om, QPR, er også nævnt blandt dem der skulle have aktiveret klausulen. Men det krydret med Sullivan Jr. tweet om at der ikke forventes nogle indkøb i dag gør det hele meget bedre. Elsker bare de ondeste bollespark.

Nå ja, vi har da signet to 17-årige samt sendt Diarra til Frankrig for at få ham udlejet. Gætter på Collison bliver langtidsskadet, så Noble og O'Neil skal udgøre den centrale midtbane.

Edit:
Officielt nu at Diarra er udlejet til Rennes resten af sæson. Diame rygtet var bullshit.
« Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 22:01 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Naustratze
Gæst

« Svar #509: 31 Jan 2013, 21:44 »

Diamé er da også rygtet til alle klubber... Spurs og Everton skulle være favoritterne til at få ham hvis han skifter.

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010