|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Vote Bart !
Hvis i vælger mig vil i være sikker på at Patter bliver en hverdag her på FMF / Vote Bart ! Hvis i vælger mig bliver patterne ikk alt for store / For store er ja well grose Hvis i vælger mig kan i spille den af på jer selv / Evry singel day ! Husk at en stemme på Bart er en stemme på en lover ! / VOTE BART !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Vote Bart !
Hvis i vælger mig vil i være sikker på at Patter bliver en hverdag her på FMF / Vote Bart ! Hvis i vælger mig bliver patterne ikk alt for store / For store er ja well grose Hvis i vælger mig kan i spille den af på jer selv / Evry singel day ! Husk at en stemme på Bart er en stemme på en lover ! / VOTE BART !
Sgu da ikke de samme speeches igen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Jeg har et spørgsmål til alle kandidater:
Hvor vil I skaffe patterne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Jeg har et spørgsmål til alle kandidater:
Hvor vil I skaffe patterne?
Fra nattet og eventuelle girls IRL der er frække 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Fra nattet og eventuelle girls IRL der er frække  Vi skal vel også have nogle live? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Fra nattet og eventuelle girls IRL der er frække  Så skal man jo ikke stemme på dig! Du kan sq ikke skaffe girls IRL! Vote BenMusalho
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Sorry Phoenix
Vote Bart !
A vote for Bart is a vote for Bart ! / And not a vote For Phoenix or El Kalkun! If you vote for me i will give you small, big, medium tits / Not those FAT ones Youk ! If you want fress pictures come to me / Not Phoenix ! A vote for Bart is a vote for Tits / not DICKS !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
HVIS NOGEN SKAFFER LIVE WEBCAM, er min stemme sikret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Vi skal vel også have nogle live?  Skal se hvad jeg kan gøre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Hvor vil I skaffe patterne?: det ku du li´ at vide 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
HVIS NOGEN SKAFFER LIVE WEBCAM, er min stemme sikret.
www.cams.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
I skriver allesammen i vil vise de beste patter men vi har ik rigtig set nogle eksempler???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Ghert, må efterhånden ryge ud! Han sinker afstemningen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|