home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35234 gange)
Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #195: 26 Mar 2008, 00:25 »

Vil mene det siger mest om Morten Olsens favorisering, hvis du tager et kig på truppen til kampen. Allerbedste eksempel er at Stephan Andersen er i truppen istedet for Kevin Stuhr Ellegaard.

Der må jeg så sige jeg er enig med dig i .

Men har nu ikke syntes at Stephan har hørt hjemme på landsholdet i lang tid.
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #196: 26 Mar 2008, 00:28 »

Vil mene det siger mest om Morten Olsens favorisering, hvis du tager et kig på truppen til kampen. Allerbedste eksempel er at Stephan Andersen er i truppen istedet for Kevin Stuhr Ellegaard.

Undskyld mig, men mig bekendt stod kevin stuhr ikke sine bedste kampe mod Brøndby  Peace...

Mener dog at ingen af dem bør være på landsholdet som det ser ud nu Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #197: 26 Mar 2008, 00:35 »

Han var så til gengæld ligaens bedste målmand i efteråret, og var klart Randers' bedste mand mod AGF Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #198: 26 Mar 2008, 00:36 »

Ja ligesom stephan var vores ditto mod fcn Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Æsop
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #199: 26 Mar 2008, 02:03 »

Er jeg den eneste der er en smule rystet over kommentaren fra Hr. Olsen om at han udelukkende ser kampene på tv, som han mener er at foretrække fremfor at være til stede på stadion?

Selvom jeg ikke er fodboldtræner, og dermed ikke lige står forrest i køen til at blive vores næste landstræner, skulle jeg da mene jeg er i stand til at konstatere at man får langt bedre indsigt i spillernes fodboldkompetencer, og fodboldintelligens når man sidder på stadion. Udsynet på TV har trods alt sine begrænsninger, i forhold til løbemønstre, osv.

  Er jeg den eneste der synes det virker en smule forrykt at Olsen arbejder på denne måde?

 
Logged

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #200: 26 Mar 2008, 02:18 »

Er jeg den eneste der er en smule rystet over kommentaren fra Hr. Olsen om at han udelukkende ser kampene på tv, som han mener er at foretrække fremfor at være til stede på stadion?

 Selvom jeg ikke er fodboldtræner, og dermed ikke lige står forrest i køen til at blive vores næste landstræner, skulle jeg da mene jeg er i stand til at konstatere at man får langt bedre indsigt i spillernes fodboldkompetencer, og fodboldintelligens når man sidder på stadion. Udsynet på TV har trods alt sine begrænsninger, i forhold til løbemønstre, osv.

  Er jeg den eneste der synes det virker en smule forrykt at Olsen arbejder på denne måde?

 

Du er bestemt ikke den eneste der mener at man får langt bedre indsigt i spillernes fodboldkompetencer ved at være på stadion. Jeg er helt enig med dig!

Det lammeste han sagde var dog at han valgte at se alle kampe på tv frem for kun at se en ved at tage på stadion! Du har lige fået lønforhøjelse, så du har vel forhelvede råd til en DVD optager Hr. Olsen!!!  ticked off
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #201: 26 Mar 2008, 03:50 »

FCK er da klart bedre en AaB lige i øjeblikket

Det må simpelthen være en joke. Fck spiller elendig fodbold for tiden, det tror jeg ikke der er mange der er uenige med mig i.

Faktum er at Morten Olsen skulle have været fyret efter misset VM, længere er den ikke! Problemet er dog ikke så meget Morten Olsen, han er en ukompetent klaphat, det har alle kunne se i lang tid. Problemet er derimod DBU der ikke har nosser til at få idioten fyret, hvorfor, er det godt spørgsmål. Manden var ganske vist ret god på det danske landshold for hundrede år siden, men jeg tvivler virkelig på at den danske befolkning ville gå i opløsning, og ende i borgerkrig hvis Morten Olsen blev afskediget! Men nå' jo, så kommer den igen: Der er ingen bedre alternativer...
VÅS!


Men til sagen, så er jeg fuldstændig enig med Lynge og de andre. Morten Olsen har aldrig været i Jylland, og at Martin Bernburg bliver kaldt ind som reserver for Duncan vidner kun om at noget er ragruskende galt!!!

Godt nok er Morten Olsen blevet presset fra medierne osv., om at holdet er for gammelt, osv. men hvordan fanden kan det afholde ham fra at fx udtage en Frank Kristensen som pt. er så giftig som aldrig før. Frank Kristensen er mega farlig , hvilket han desuden altid er  når han er fri for skader. Manden må dælme da udtage det bedste hold frem for at udtage folk fra det skide amatøragtige ligalandshold, som jeg ikke giver en skid for!!! Godt nok bliver han presset til at bruge unge spillere, men han har da bare at tage sig sammen og udtage det bedste landshold!!!
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #202: 26 Mar 2008, 07:57 »

Ja for tror folk glemmer at det trods alt er en venskabskamp... Giv dog for pokker manden en chance.. Jeg er overbevist om at han vil gøre en god figur hvis han kommer ind Peace

Jeg tror så samtidigt at 95 % af årsagen til folks utilfredshed med valget af randrup, skal findes i ,at han spiller i Brøndby Grin

Flot det tog dig 13 sider at finde ud af hvad der bliver debatteret om. Måske der problemet ligger.
Logged

It's gonna be legendary

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #203: 26 Mar 2008, 08:36 »

Det må simpelthen være en joke. Fck spiller elendig fodbold for tiden, det tror jeg ikke der er mange der er uenige med mig i.

Faktum er at Morten Olsen skulle have været fyret efter misset VM, længere er den ikke! Problemet er dog ikke så meget Morten Olsen, han er en ukompetent klaphat, det har alle kunne se i lang tid. Problemet er derimod DBU der ikke har nosser til at få idioten fyret, hvorfor, er det godt spørgsmål. Manden var ganske vist ret god på det danske landshold for hundrede år siden, men jeg tvivler virkelig på at den danske befolkning ville gå i opløsning, og ende i borgerkrig hvis Morten Olsen blev afskediget! Men nå' jo, så kommer den igen: Der er ingen bedre alternativer...
VÅS!


Men til sagen, så er jeg fuldstændig enig med Lynge og de andre. Morten Olsen har aldrig været i Jylland, og at Martin Bernburg bliver kaldt ind som reserver for Duncan vidner kun om at noget er ragruskende galt!!!

Godt nok er Morten Olsen blevet presset fra medierne osv., om at holdet er for gammelt, osv. men hvordan fanden kan det afholde ham fra at fx udtage en Frank Kristensen som pt. er så giftig som aldrig før. Frank Kristensen er mega farlig , hvilket han desuden altid er  når han er fri for skader. Manden må dælme da udtage det bedste hold frem for at udtage folk fra det skide amatøragtige ligalandshold, som jeg ikke giver en skid for!!! Godt nok bliver han presset til at bruge unge spillere, men han har da bare at tage sig sammen og udtage det bedste landshold!!!

Der burde være Jeppe Curth der skal være på holdet i stedet for Bernburg..
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #204: 26 Mar 2008, 09:02 »

Nu er det jo MO der bestemmer, og det er ham der tager konsekvensen af at han udtager de spillere han udtager.
Hvis vi slår Tjekkiet 4-0, og Bernburg, Randrup, Thygesen og Niclas Jensen scorer vil alle sige at han er genial at han udtog de spillere, men hvis vi taber 4-0 så vil alle sige han er en tosse. Giv dem nu lige en chance for er det er trods alt ham der ved hvilken taktik han vil benytte.

Al respekt til Frank Kristensen, men et angreb med Jon Dahl og Frank Kristensen ville være som at have to indersider og to pander liggende inde i feltet. Frank Kristensen kan ikke nok med bolden i forhold til en som Bernburg der ka holde fast i bolden og tilmed sætte en mand hvilket man skal være i stand til som enlig angriber.

Og til ham der skrev at Allan Olesen fra AAB skulle på landsholdet. Er han din fætter eller hva? Han er da ikke interessant for et dansk landshold når han er 32 eller 33 år. Så ku vi ligeså godt bede Søren Colding om at spille den højre back
Logged


Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #205: 26 Mar 2008, 09:11 »

Jeg vil da give dig ret i at Allan Olesen ikke skal på landsholdet, det er han ikke GOD NOK TIL, hvilket vel er det der tæller. Alderen kan da være mere eller mindre ligegyldig, så længe spilleren har kvalitet. Vil du dermed også sige at Niclas Jensen heller ikke skal spille på landsholdet fordi han er gammel, og at man dermed også ligeså godt kan indkalde Jan Heinze igen?
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #206: 26 Mar 2008, 09:20 »

Jeg vil da give dig ret i at Allan Olesen ikke skal på landsholdet, det er han ikke GOD NOK TIL, hvilket vel er det der tæller. Alderen kan da være mere eller mindre ligegyldig, så længe spilleren har kvalitet. Vil du dermed også sige at Niclas Jensen heller ikke skal spille på landsholdet fordi han er gammel, og at man dermed også ligeså godt kan indkalde Jan Heinze igen?

Jeg synes ikke at Niclas Jensen skal være på landsholdet. Hvis vi kvalificerer os til VM vil NJ være 34-35 og have mistet en hel del speed. Det eneste problem er bare at inden da skal lige kvalificere os og mod Portugal mener jeg faktisk vi lige så godt vi ka sætte Jan Heinze ind da ingen af dem har kvaliteten til at matche Quaresma, Cristiano osv. Men jeg synes også at NJ er bedre end AO, og så har NJ bare prøvet meget mere. NJ har kvaliteter i det offensive som gør at landsholdudtagelsen er iorden. Men jeg synes vi ska give Thomas Rasmussen chancen, og hvis han ikke gør det godt nok er NJ helt klart løsningen!
Logged


Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #207: 26 Mar 2008, 09:39 »

Okay så er vi jo enige Smiley Havde bare indtryk af, at du synes Niclas Jensen gør det godt, så misforstod måske dit indlæg lidt.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #208: 26 Mar 2008, 09:43 »

Okay så er vi jo enige Smiley Havde bare indtryk af, at du synes Niclas Jensen gør det godt, så misforstod måske dit indlæg lidt.

Nej overhovedet ikke hehe...hvis det stod til mig skulle han nøjes med at spille for de hvide på danmarks dyreste pløjemark(Parken)  crazy

Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #209: 26 Mar 2008, 10:02 »

Fantastisk at du bliver ved med at skrive om farvede briller. Nogle gange skal man se brædderne i sine egne øjne før man leder efter tændstikker i de andres.

Du anklager mig for uvidenhed, men kan ikke selv læse. Jeg ville mene at læsekundskaber er en stor del af det man kan kalde viden. Jeg skriver at hvis FCk synes at N. Jensen eller Wendt ikke er gode nok leder de efter forstærkning. FCK er tilfredse med dem nu. Ergo søger de ikke forstærkninger. Jeg har aldrig skrevet at N. Jensen er fremragende men du viser da for alvor dine Brøndby-briller ved ikke at kunne se at N. Jensen stadig har flere kvaliteter end mange i Superligaen.

Flot at i har spillet som et tophold i 2 kampe, men det sker jo stort set for alle hold på en sæson.

Nu skriver jeg Allan Olesen(AAB) men det er måske svært at regne ud hvad de 3 bogstaver står for. Ja flot af Brøndby at smide Kildentoft væk, så kunne man få plads til Rytter, som jo også er en klassespiller. Det var et godt valg.
I det ene indlæg har Randrup spillet fremragende i forsvaret og nu indrømmer du at han koster et afgørende mål. Huh Hvor er så den fremragende form?

Nå. X-factor betyder hvor god randrup er, og hvor god han kan blive. X-factor er jo ellers i daglig tale et begreb der dækker over noget specielt eller ekstraordinært. Men nu betyder det potientale. Fint. laver du ord- og begrebsforklaringer i næste indlæg. TAK.
Måske bliver Randrup bedre en Jan F. engang. Måske ikke. Men at du vurderer det på 2-3 gode kamp er da helt væk. Især
efter en skidt halvsæson.

Og den sidste linie viser vel bare at brøndbybrillerne er groet fast. Nåh nej du skriver faktum, så kan det jo ikke diskuteres. Især fordi Brøndby ligger så langt foran Randers i tabellen.

1 AaB 21 13 4 4 41-29 43
2 FC København 21 11 7 3 29-14 40
3 FC Midtjylland 21 10 5 6 30-25 35
4 OB 20 7 11 2 30-16 32
5 FC Nordsjælland 21 8 7 6 32-28 31
6 AC Horsens 21 8 7 6 28-27 31
7 Randers FC 21 8 6 7 27-18 30
8 Esbjerg fB 21 8 4 9 41-35 28
9 Brøndby IF 21 7 6 8 28-29 27
10 AGF 21 5 5 11 20-30 20
11 Viborg 21 4 2 15 17-45 14
12 Lyngby

Hvilke farvede briller Rullende Øjne

Det kan du have ret i... Læsekundskab er vigtigt, men bemærk venligst dette... Fck købte jo ikke Pospech fordi de var utilfredse med kvist, men fordi de ville forstærkes endnu mere, og så fordi kvist ikke gad backen... Så selvom fck ikke har været utilfredse med wendt, og niclas jensen, kan de da sagtens byde på jan frederiksen... For hvis Jan frederiksen er så god som du påstår burde han jo kunne forstærke dem kraftigt Grin.. Samtidigt bliver Niclas Jensen udtaget til landsholdet, sammen med Randrup så helt skidt kan Randrup da ikke være Smiley.. Det undrer mig egentlig at du ikke har større kendskab til din klubs transfer politik Rullende Øjne

Vi har spillet 4 kampe på højt niveau... Endnu en af dine påstande, fuldstændig uden sandhed...   Rullende Øjne

 Jo jeg ved godt hvad aab står for, men må erkende at jeg ikke så det... Men denne sammenligning er da endnu mere ude i hampen  Grin... Allan Olesen fra fcn kunne jeg måske forstå, men ham fra Aab... Jeg ved ikke helt om jeg skal grine eller græde Rullende Øjne.. Allan Olesen fra aab er så bund elendig i det offensive, at jeg ville få helt ondt i enden af det, hvis jeg var aab fan... Defensivt er han dog bedre en Randrup, men igen... Du aner jo ikke engang hvordan vores landshold spiller når du foretrækker Allan Olesen frem for Randrup crazy... Landsholdets back skal konstant komme i overlap... De skal være gode kombinationsmæssige, og meget hurtige... Som jeg har set Allan olesen lever han ikke rigtigt op til der krav??.. Så nej Randrup er måske ikke så god defensivt som olesen, men klasser over ham offensivt...  Thumbs Up
Det med Kildentoft var ikke en fejl.. Istedet for nu at have 2 dårlige backs havde vi nu kun en... Rytter er mere eller mindre væk nu, så Randrup, og wass har fået mulighed for at få chancen... Som randrup har grebet med bravour Thumbs Up
Igen læser du slet ikke mit indlæg... Jeg siger ikke at Randrup kostede et mål, men siger at han blev snydt... At resten af forsvaret så står og koger er jo grunden til målet crazy.. Du mener altså heller ikke at en spiller kan spille godt fordi han koster 1 mål... Jeg har efterhånden svært ved at tage dig seriøst.  crazy

 Hvis du igen fokuserede på andet en din egen personlige holdning vil du i 2-3 indlæg tilbage finde ud af at jeg mener det er SPECIELT at randrup i en så tidlig alder spiller fast i en storklub som Brøndby... Samtidigt siger jeg også at Randrup er bedre en de andre danske højrebacks i suppen, så det er også x-factor hvis man er bedre en de andre... Så kan man noget ekstraordinært... Det er ikke ofte at man ser en så ung spiller spille på så godt niveau som Randrup gør nu... Men hvis dit niveau ikke er højere kan jeg da godt ligge en begrebsforklaring for fremtiden når jeg diskuttere med dig  Thumbs Up... Randrup skal ikke gøre sig meget umage for at blive bedre en jan f, da han ellerede er mindst lige så god som ham... Så skal han da næsten blive skadet 5 år i træk... For du ved jo lige så godt som jeg hvor gode talenter kan blive af at spille i Brøndby Peace

Selvom Brøndby ligger hvor de ligger kan de da stadig spille godt!!... Som de gør nu Peace
« Seneste Redigering: 26 Mar 2008, 10:25 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010