home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Syns i der er rødt kort her ?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Syns i der er rødt kort her ?  (Læst 4938 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #15: 24 Mar 2008, 01:50 »


Han kom løbende uden at se situationen pga forsvarspilleren råbte og skreg ...

Men læg også lige mærke til hvordan forsvarspiller holder om bobo som en homo.. Han troede måske det var en pude ? Jeg mener da der er straffe til Besiktas ??

Selvfølgelig mener du det.

Han rører nærmest ikke Bobo, hans hånd er der, men så heller ikke mere. Bobo har han hænder på halsen, og han skubber - det gør forsvarspilleren ikke.

Besiktas har også bolden, hvorfor straffesparket, nok ikke ville være dømt, hvis det var der.

Noget jeg dog ikke forstår, hvad laver dommeren i sin position, når bolden er ude ved hjørneflaget?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #16: 24 Mar 2008, 01:51 »

Måske ser han lige når han falder til jorden, men ved jeg jo ikke.

Det er hvertfald en godkendt dommer præstation, uanset hvad.

Hvis han ikke ser da situationen sker, så er det ikke en godkendt dommerpræstation efter min mening - omend hans valg var rigtigt - for så dømmer han i stedet efter spillerens fald, og der ser det jo også ud som om at der er sket noget vildt!

Hvis han kun ser ham falde til jorden, så må han jo konfrontere sin liniedommer for at få afvide hvad der skete - ligesom dommeren gjorde med CP mod Sverige


Han kom løbende uden at se situationen pga forsvarspilleren råbte og skreg ...

Men læg også lige mærke til hvordan forsvarspiller holder om bobo som en homo.. Han troede måske det var en pude ? Jeg mener da der er straffe til Besiktas ??

Du kan da give et frispark for det starter uden for feltet, men det forsvare ikke "Bobo"s reaktion - overhovedet.. Rødt kort!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #17: 24 Mar 2008, 01:52 »

Se lige filmen, og se hvor hurtigt dommeren reagere på faldet.

Jeg tror at han har set det.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #18: 24 Mar 2008, 01:53 »

Besiktas har også bolden, hvorfor straffesparket, nok ikke ville være dømt, hvis det var der.

Noget jeg dog ikke forstår, hvad laver dommeren i sin position, når bolden er ude ved hjørneflaget?

Det er da ligemeget hvem der har bolden, hvis der er straffe, så er der straffe Opstemt

Dommeren er da i en fin situation - bolden er ude i siden hvor han har en liniedommer, derfor holder han sig omkring straffesparksfeltet i tilfælde af indlæg. Hvad skulle han ellers bruge sin liniedommer til?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #19: 24 Mar 2008, 01:53 »

Efter som han slår ham direkte i ansigtet, så ja der skal gi rødt kort
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #20: 24 Mar 2008, 01:55 »

Det er da ligemeget hvem der har bolden, hvis der er straffe, så er der straffe Opstemt

Dommeren er da i en fin situation - bolden er ude i siden hvor han har en liniedommer, derfor holder han sig omkring straffesparksfeltet i tilfælde af indlæg. Hvad skulle han ellers bruge sin liniedommer til?

Offside, og se om bolden er ude.

Kan dog, for at gøre dig glad Besiktas, sige at forsvarspilleren er med på legen og spiller med på den. Det skal han selvfølgelig også gøre, for sådan en drejning har moderne fodbold desværre taget.
Logged

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #21: 24 Mar 2008, 01:56 »

Selvfølgelig mener du det.

Han rører nærmest ikke Bobo, hans hånd er der, men så heller ikke mere. Bobo har han hænder på halsen, og han skubber - det gør forsvarspilleren ikke.

Besiktas har også bolden, hvorfor straffesparket, nok ikke ville være dømt, hvis det var der.

Noget jeg dog ikke forstår, hvad laver dommeren i sin position, når bolden er ude ved hjørneflaget?

Syns det var meget hårdt dømt og det kostede Besiktas mesterskabet , de startede kampen som nummer 1 nu er de nummer 4 og de skal møde Fenerbahce næste gang som er nummer 1 ligenu.. Gider slet ikke følge efter kampen mere.. Drømmen er slut takket være de tyrkiske dommere.. Besiktas har mistet 12 point pga dommerne i år og det betyder altså meget.. Tillykke til det hold som kommer til at vinde tyrkiske ligaen uden at gør noget, de skal bare takke dommerne..

Sagen er slut!

Tak for kommentarene..
Logged

Eagles Fly Alone....

Niko
Gæst
 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #22: 24 Mar 2008, 01:58 »

Syns det var meget hårdt dømt og det kostede Besiktas mesterskabet , de startede kampen som nummer 1 nu er de nummer 4 og de skal møde Fenerbahce næste gang som er nummer 1 ligenu.. Gider slet ikke følge efter kampen mere.. Drømmen er slut takket være de tyrkiske dommere.. Besiktas har mistet 12 point pga dommerne i år og det betyder altså meget.. Tillykke til det hold som kommer til at vinde tyrkiske ligaen uden at gør noget, de skal bare takke dommerne..

Sagen er slut!

Tak for kommentarene..

Arsenal har da også mistet mesterskabet pga. dommerfejl. Lad nu være med at græde snot, dommere er også bare mennesker. De kan også lave fejl, ligesom Besiktas. Besiktas, har vel bare kunne lave flere mål så.

Lad nu være med at skylde alt skylden på dommerne.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #23: 24 Mar 2008, 01:59 »

Der er da syv kampe endnu Besiktas JK - så det er da latterligt at du ikke gider følge kampene mere. Du skal da tro på det indtil det modsatte er bevist
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #24: 24 Mar 2008, 02:02 »

Arsenal har da også mistet mesterskabet pga. dommerfejl. Lad nu være med at græde snot, dommere er også bare mennesker. De kan også lave fejl, ligesom Besiktas. Besiktas, har vel bare kunne lave flere mål så.

Lad nu være med at skylde alt skylden på dommerne.

jeg vil meget gerne vise dig en video hvis du gider se den ?

Måske det vil skifte din mening om at ikke give skylden til dommerne..
Logged

Eagles Fly Alone....

Niko
Gæst
 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #25: 24 Mar 2008, 02:03 »

jeg vil meget gerne vise dig en video hvis du gider se den ?

Måske det vil skifte din mening om at ikke give skylden til dommerne..

Du ligger den bare op.  Smiley
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #26: 24 Mar 2008, 02:05 »

Arsenal har da også mistet mesterskabet pga. dommerfejl. Lad nu være med at græde snot, dommere er også bare mennesker. De kan også lave fejl, ligesom Besiktas. Besiktas, har vel bare kunne lave flere mål så.

Lad nu være med at skylde alt skylden på dommerne.

Det er ikke dommernes skyld at vi har skubbet mesterskabet MEGET langt væk. Det kan vi kun takke os selv for.
Logged

Go you Gunners!

Niko
Gæst
 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #27: 24 Mar 2008, 02:06 »

Det er ikke dommernes skyld at vi har skubbet mesterskabet MEGET langt væk. Det kan vi kun takke os selv for.

Præcis det jeg mener.

Det var ment ironisk, hvilket jeg ikke helt fik frem efterfølgende. Men forsøgte da. (;
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #28: 24 Mar 2008, 02:07 »

Præcis det jeg mener.

Det var ment ironisk, hvilket jeg ikke helt fik frem efterfølgende. Men forsøgte da. (;

Det er jeg glad for Wink

Dog skal der ikke herske tvivl om, at man måske skulle se på tiltag, der kunne "lette" dommernes byrde.
Logged

Go you Gunners!

Besiktas JK
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Syns i der er rødt kort her ?
« Svar #29: 24 Mar 2008, 02:08 »

Du ligger den bare op.  Smiley

http://www.youtube.com/v/P-Xe1FguQ0I

Jeg beklager der er lidt tyrkiske tekster nogle gange du kan bare gå frem når de kommer.. Smiley håber du kan forstå hva jeg føler inden i når du ser de her fejltagelser dommerne laver ..
Logged

Eagles Fly Alone....

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010