home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1226 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Vi er fiskerne!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Vi er fiskerne!  (Læst 22399 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #90: 10 Apr 2008, 15:27 »

okay, det er squ sindsygt
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #91: 11 Apr 2008, 08:17 »

Stadig en fremragende gang læsning og nogle super resultater. Jeg må tage hatten af, bukke og neje og alt det der. Glæder mig til at høre mere Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Møller
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #92: 11 Apr 2008, 14:59 »

Resumé over mit spil indtil nu:
Jeg vælger lige kort at fortælle hvad der er sket gennem den første sæson og det første lige over halve år af denne sæson.

Resultater:
Danske Pokalturnering:
- 1. sæson -
Slået ud af FCK i 4. runde

- 2. sæson -
Lever stadig i semifinalen hvor Brøndby venter

SAS Ligaen:
- 1. sæson -
Endte 4er efter hård kamp om både sølv og bronze med FCN og AaB.

- 2. sæson -
Dårlig sæson hvor vi pt. ligger 6er med hele 12 point op til 4 pladsen efter 22 kampe.

UEFA Cuppen:
- 1. sæson -
Deltog ikke

- 2. sæson -
Lever stadig i semifinalen hvor Chelsea venter efter at have slået PSG, Leverkusen og Bayern ud.

Truppen:
Målmænd: Thomas Villadsen, Mikkel Andersen - 2. hold - Tally Hall, Lars Winde.
Forsvarsspillere: Kristian Onstad, Nicolai Høgh, Anders Møller Christensen,
Johnny Lundberg, Igors Stepanovs, Steve Olfers, Chris Sørensen, Simon Richter
- 2. hold - Samuel Agba, Frank Hansen, Joakim Steiness.
Midtbanespillere: Thomas Kristensen, Jakob Rasmussen, Martin Retov,
Danny Olsen, Mikaël Murcy, rene Mihelic, Sérgio Mota, Paulo Henrique
- 2. hold - Andrew Ornoch, Søren Rieks, Thiago Maranhão.
Angrebet: Søren Ulrik Vestergaard, Chris Katongo, Rajko Lekic, Björn Runström
- 2. hold - Marc Hjort.
Transfers:
Indkøb:
- 1. sæson -
Thomas Villadsen
Rene Mihelic
Trond Olsen
Thomas Kristensen
Chris Katongo
Johnny Lundberg

- 2. sæson -
Simon Richter
Nikola Saric
Martin Retov
Steve Olfers
Jakob Rasmussen
Søren Ulrik Vestergaard
Danny Olsen
Anders Møller Christensen
Chris Sørensen
Paulo Henrique
Björn Runström
Sérgio Mota
Mikkel Andersen

Salg:
- 1. sæson -
Søren Smedegård, Fri transfer
Niki Zimling, Brøndby
Michael McTeigue, Fri transfer
Kasper Hansen, Fri transfer

- 2. sæson -
Lars Christian Nielsen, Vejle
Lasse Nielsen, Fri transfer
Michael Rødgaard, Fri transfer
Morten Hansen, Fri transfer
Jesper Kristensen, Fri transfer
Jesper Bech, Brøndby
Jesper Jørgensen, Nürnberg
Emmanuel Ukpai, Vejle
Trond Olsen, SønderjyskE
Andreas Klarström, Fri transfer
Fernando Derveld, Heerenveen
Martin Vingaard, Brøndby
Jesper Lange, HSV (Rekordsalg)

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #93: 11 Apr 2008, 15:20 »

Super blog Møller, du fanger mig virkelig. Sygt det der med Jesper Lange, han ser da slet ikke så god ud på SS'et.
Men flotte resultater du har fået præsteret, fantastisk sejr over München.
Hvorfor er du gået væk fra hjemmeside stilen, jeg synes det var super fedt. Men det tager vel også lidt længere tid, end at bare skulle skrive en update i word. Dejlig med et overblik over handlerne, du har godt nok været aktiv i anden sæson, der er mange der har kommet til Esbjerg og omvendt.
Men glæder mig til at høre mere fra fiskerne ! Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #94: 11 Apr 2008, 16:00 »


EfB i Pokalfinalen.
27.04.09
Vi var klar til vores hidtil største test i min karriere hos Esbjerg fB. Efter det helt igennem overraskende resultat mod de tyske mestre fra FC Bayern stod vi nu overfor de engelske mestre fra Chelsea. Foruden disse kampe har vi også stået overfor Brøndby i Pokalturneringen og 2 uhyr vigtige SAS Liga kampe.

Første test efter FC Bayern opgørerne var hjemme på Blue Water Arena i SAS Ligaen hvor AC Horsens, denne sæsons dårligst præsterede hold som før opgøret lå nummer chok i SAS Ligaen. Flot kamp fra vores side som endte med en forventet 2-0 sejr på mål af Chris Sørensen og Søren Ulrik Vestergaard. Denne test gik efter planen i en turnering som denne sæson ellers ikke var gået vores vej.

Det første af to semifinaleopgør i Pokalturneringen mod Brøndby IF stod på Brøndby Stadion. Det var forventet af hjemmeholdet ville tage sejren i kampen, men efter en fornem defensiv kamp fra os kunne vi trække os ud af opgøret med et fornemt 2-2 resultat - målene stod Chris Sørensen og Björn Runström for.

Det andet opgør gav efter 2-2 opgøret os favorikværdigheden. Hjemme på Blue Water Arena skulle vi igen overfor Brøndby IF. Fantastisk kamp fra vores side, vi styrede kampen spilmæssigt og chancemæssigt. Det gav på mål af Björn Runström os sejren på 1-0 og samlet en 3-2 sejr.

Så var vi klar til første opgør mod Chelsea, det var min største kamp nogensinde i min trænerkarriere. Foran 41654 tilskuere på Stamford Bridge skulle vi op imod de forsvarende engelske mestre. Et godt resultat ville være at tabe med mindre end 3 og helst et udebanemål. Men et udebanemål fik vi ikke, men et sølle 0-2 nederlag var også et fint resultat før opgøret hjemme i Danmark.

Efter triumfen i Pokalturneringen, hvor vi nu var klar til finalen mod AaB i Parken d. 6. maj, var vi nu klar til at stå overfor holdet på næstsidstepladsen i SAS Ligaen, AB. En kamp jeg forventede vi vandt, men vi har haft store problemer med Gladsaxe-holdet gennem denne sæson. Det fik vi igen og kunne kun tage hjem til Vestjylland med 1-1 på mål af Søren Ulrik Vestergaard efter 2 minutter.

Efter 2-0 nederlaget i London skulle vi igen op i mod Chelsea på hjemmebane. Foran et fyldt Blue Water Arena leverede vi egentlig en god indsats, specielt i første halvleg hvor vi flere gange havde store muligheder for at score. Men vi fik ikke mål mod Chelsea og må se os slået ud i semifinalen af Chelsea med samlet 6-0 - 4-0 nederlag på Blue Water Arena.
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #95: 11 Apr 2008, 16:13 »

God update.. ærgeligt med Chelsea kampen.. Men håber du kan slå Aab i Pokalfinalen..
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #96: 11 Apr 2008, 16:51 »


Det hele endte med skuffelse.
25.05.09
Det så så godt ud for os for bare en måned siden. Vi lå godt til at kunne nå en ok placering for sæsonen, både femte og fjerde pladsen var i kikkerten. Men det hele vendte fra succes til skuffelse. Pokalfinalen er blevet spillet og det var en tæt kamp.

I løbet af de sidste 10 SAS Liga kampe tabte vi 4 kampe, spillet 4 uafgjort og kun vundet 2 kampe. Desværre for os gav det ikke den slutplacering jeg havde håbet på - en syvende plads var langt under mit mål denne sæson. Efter sidste års resultat skulle vi min. have genvundet fjerde pladsen. Men med afklaskningen af både Brøndby på 0-4 og FC Nordsjælland på 1-5, mens Randers også formåede at slå os stort med 0-3. Eneste sejre i de sidste 10 kampe var mod Vejle på 1-0 og OB på 3-1.

Pokalfinalen blev en tæt affære som vi desværre måtte se tabt på sidste straffespark i straffesparkskonkur rencen. Efter en flot kamp i ordinær tid hvor vi skulle have bragt os foran kunne vi i den forlængede også have set guldet ryge til Aalborg. Men i straffesparkskonkur rencen kunne vi ikke slå AaB og tabte kampen 5-4 efter Chris Sørensen, Danny Olsen og Chris Katongo brændte for os.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #97: 11 Apr 2008, 19:41 »



God optakt til den nye sæson
14.07.09

Vi skuffede en del i sidste sæson, i hvertfald når vi kigger på den hjemlige SAS Liga hvor det kun blev til en syvende plads. Det vil vi gerne forsøge at gøre bedre i den kommende sæson. Vi har derfor brugt vores optakt til den nye integrere nogle nye navne i vores trup. Mens spillere som Igors Stepanovs, Chris Katongo, Frank Hansen og Jakob Rasmussen alle er blevet solgt til andre klubber er hele 7 nye spillere også at finde i vores trup før vi på søndag lægger vores sæson ud mod Vejle.

Venskabskampene er blevet gennemført på fantastisk vis. Specielt Søren Ulrik Vestergaard virker farlig med hele 14 mål i vores 6 træningskampe som er forløbet som følger: Aabenraa 4-0, Hvidovre 5-0,  Boldklubben Frem 5-0, Brabrand 3-0, Nivå-Kokkedal 4-0 og i sidste test besejrede vi FC Hjørring med 4-0. Ergå virker vi meget tændte før sæsonstart.

De 7 nye navne som indtil videre er hentet til klubben er: Blerim Dzemaili som er hentet gratis i Bolton, Thomas Raun er hentet gratis i Silkeborg, Dennis Høegh som vi har sikret os gratis fra AGF, Casper Henningsen som Thomas Raun er sikret gratis fra Silkeborg, Hans Henrik Andreasen som vender hjem fra et ophold i OB, unge Michael Lumb som vi har hentet hos AGF, den 26 årige columbianske back og defensive midtbanespiller Carlos Saa og Jens-Kristian Sørensen som er hentet hos vores konkurrenter AaB.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #98: 11 Apr 2008, 19:43 »

Elsker den måde du sætter det op på.
- Flotte billeder og godt enkelt sat op Wink

Du bliver glad for Hans Henrik Andreasen !
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #99: 11 Apr 2008, 19:46 »

Det er kanon god blog.. jeg elsker og læse den.. og har endnu mere lyst når du har valgt den rigtige klub...

kan man ikk få et ss af din holdopstilling...
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #100: 11 Apr 2008, 20:06 »



Truppen:
Min gennemgang af min trup for den kommende sæson som den ser ud her før 1. ligakamp mod Vejle B på søndag. Jeg vil gå truppen igennem, give de forskellige positioner stjerner osv. Dog skal i huske at nogle af spillerne kan spille flere positioner hvilket også kan ses på den ventede startellever som er markeret med fed skrift.

Nyd læsningen.
MMN

Målmænd:
Thomas Villadsen, 24 år, dansk
Mikkel Andersen, 20 år, dansk

* * * * *

Backs:
Carlos Saa, 26 år, columbiansk
Michael Lumb, 21 år, dansk
Chris Sørensen, 31 år, dansk
Kristian Onstad, 25 år, norsk

* * * * *

Centrale forsvarsspillere:
Nicolai Høgh, 25 år, dansk
Anders Møller Christensen, 31 år, dansk
Steve Olfers, 27 år, hollandsk
Jens-Kristian Sørensen, 22 år, dansk

* * * * *

Wings:
Danny Olsen, 24 år, dansk
Casper Henningsen, 24 år, dansk
Rene Mihelic, 21 år, slovensk
Sérgio Mota, 19 år, brasiliansk
Dennis Høegh, 20 år, dansk

* * * * *

Centrale midtbanespillere:
Thomas Kristensen, 26 år, dansk
Hans Henrik Andreasen, 30 år, dansk
Blerim Dzemaili, 23 år, schweizisk
Martin Retov, 29 år, dansk
Thomas Raun, 25 år, dansk
Paulo Henrique, 19 år, brasiliansk

* * * * *

Angribere:
Søren Ulrik Vestergaard, 22 år, dansk
Rajko Lekic, 28 år, dansk
Björn Runström, 25 år, svensk

* * * * *
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #101: 11 Apr 2008, 20:15 »

Fantatisk trup du råder over.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #102: 11 Apr 2008, 20:22 »

Uden tvivl sidens bedste blog pt. (:

Jeg gider ikke komme med en kæmpe kommentar, da du gør det flot og jeg intet kritik har til dig. Fantastisk trup du råder over, hvilket du kun kan få ros for. Du er altid god hjemme i Danmark, hvilket få folk besidder. (:

Smukt Møller!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #103: 11 Apr 2008, 20:27 »

Uden tvivl sidens bedste blog pt. (:

Jeg kan bedst lide min.

Du arbejder godt på denne blog, Møller - flot, flot, fortsæt.

Har du taget det med små bogstaver fra mig? Lækkert.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Vi er fiskerne!
« Svar #104: 11 Apr 2008, 20:43 »

Tjah Toby jeg har i mange år prøvet forskellige måder at skrive med anden farve på og det har altid set akavet ud, men da jeg så hvrodan du gjorde det tænkte jeg det ser da flot ud. Så ja det har jeg desværre Wink der må du få lidt kredit.

EDIT: Her mener jeg i de andre updates end "Truppen"
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010