home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  2 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sporting - Rumo á final
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Sporting - Rumo á final  (Læst 8164 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #30: 23 Mar 2008, 13:47 »

God blog
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #31: 23 Mar 2008, 14:03 »

glæde mig til det
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #32: 23 Mar 2008, 22:38 »


Nye tider på bænken!

7.Juli

Efter chocknyheden om Paulo Bento's afgang, er der blevet sat stort spørgsmålstegn ved klubbens bestyrelse, og ikke mindst klubens præsidenten Felipe Soares. Sporting CP fansne har ikke været tilfredse med beslutningen om Bento's afgang, og slet ikke med det nye tiltag der er kommet i klubben, nemlig Morten Deleuran. Det har tvunget Felipe Soares til at kalde til pressemøde med den nye mand på bænken:

"Hr. Deleuran, du er ikke et kendt ansigt indenfor international fodbold, og har ingen erfaring som træner. Hvordan har du tænkt dig at løse det her?"

"Jeg er muligvis ikke kendt, men erfaring som træner har jeg faktisk noget af. Jeg har været træner i mange af de mindre danske klubber. Senest med Hvidovre IF hvor jeg førte dem til en overraskende oprykning. Jeg behøver ikke mirakler for at udrette noget stort i en klub som Sporting Lissabon. Vi har ikke den mest rutineret trup i verden, men vi har den måske mest talentfulde trup. Vi skal gerne ud for at vinde nogle trofæer, og derfor er jeg her i klubben nu."

"Nu du snakker om trofæer. Er der sat nogle mål for den kommende sæson? Nogle specifikke trofæer du gerne vil have fat i?"

"Selvfølgelig er der det, og enhver klub spiller for at vinde. I denne sæson skal vi true Porto og Benfica, og vi vil prøve at få mesterskabet hjem. Men set over længere sigt har jeg planer om at nå langt på internationalt plan."



Efter pressomødet annonserede Deleuran også de startende 11.



Han knyttede også denne kommentar:
"Jeg har valgt at stille i en formation, hvor Veloso kan få sin farvorit plads på deffensiv midt, hvor han kan aggere playmaker til de to kanter og de to baks. Vores kaptain Moutinho skal spille sin farvorit position på den offensive og skal være offensiv playmaker, og stikke bolde i dybden til de to hurtige angriber Liéson og Yannick. Stojkovic er på kassen, og det er der vel ikke den store overraskelse i. Jeg stod dog og vejede på Tiago og Stojkovic, men Stojkovic har mere udenlandsk rutine."




De første kampe

23.Juli



Forsæsonen nærmer sig og Deleuran & Co. skal ud for at vise at Deleuran kan bringe det til klubben, som Bento ikke formået. De lægger hårdt ud med en træningsturnering arrangeret af Ajax Amsterdam, hvor de i semifinalen møder italienske Juventus på neutral bane i Amsterdam.

Juventus 1-2 Sporting CP
0-1, Moutinho (1)
1-1, David Trezeguet (11)
1-2, Liédson (53)

Efter et godt resultat havde Deleuran også tid til at knytte en kommentar til sejren. Han havde lige tid til at svare på følgene.
"Tillykke med sejren. Er du overrasket over sejren idag?"

"Tak skal du have. Men nej det er jeg faktisk ikke. Juventus er jo selvfølgelig et godt hold, men jeg havde dog regnet med en sejr idag. Jeg var lidt nervøs da den stod 1-1 men jeg vidste at med så meget boldbesiddelse som vi havde, skulle vi nok få scoret. Jeg er da selvfølgelig også stolt over drengene, men nu skal vi prøve at fokusere på finalen mod Liverpool."

Selvom det er en venskabskamp, er der alligevel god stemning på et helt pakket Amsterdam Arena. Sporting hev en kneben 2-1 sejr hjem og Juventus, mens Liverpool bankede værterne fra Ajax med hele 3-0. Det gør Liverpool til suveræne favoriter, men mon ikke at danske Deleuran kan presse de engelske Championsleague-finalister til det yderste.
Sporting CP 4-1 Liverpool FC

1-0, Liédson (9)
1-1, Harry Kewell (58)
2-1, Milan Purovic (60)
3-1, Liédson (68)
4-1, Adrien (85)

Efter en sensationel sejr over Engelske Liverpool, snakkede Deleuran kort med pressen.
"Hvordan føles det at have et 'mesterskab' ihus efter to kampe?"

"Jo jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige lige nu. Drengene gjorde et godt stykke arbejde, og vi udspillede et stærkt Liverpool mandskab. Jeg tænker jo ikke på det her som et mesterskab, men jeg prøver at afprøve nogle unge spillere, og to spillere var iøjenfaldene for mig. Selvfølgelig gjorde Liédson en god frontfigur, men Adrien overraskede mig positivt. Vi skal huske på at knægten kun er 18 år og er inde i en enorm udviklingsfase.





Logged


FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #33: 23 Mar 2008, 22:40 »

Kom med noget konstuktiv kritik . Det er min første blog så kommenter den da lige Opstemt

Logged


westhamfreak
Gæst
 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #34: 23 Mar 2008, 22:44 »

god beskvilser om kampen

BHE der er lidt med de billdre der de fylder for merget

god indlenger du er på rigte vej
« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 22:47 af westhamfreak » Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #35: 23 Mar 2008, 22:48 »

flotte resultater, kan godt være at jeg vil følge med..
Logged


westhamfreak
Gæst
 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #36: 23 Mar 2008, 22:49 »

jeg følge med bare rolige
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #37: 23 Mar 2008, 23:03 »

god beskvilser om kampen

BHE der er lidt med de billdre der de fylder for merget

god indlenger du er på rigte vej

Tak for det . Vil jeg prøve at lave om på til næste gang
Logged


westhamfreak
Gæst
 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #38: 23 Mar 2008, 23:04 »

iorden du
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #39: 23 Mar 2008, 23:20 »

Fin update...

Tror den er værd at følge Wink
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #40: 23 Mar 2008, 23:49 »

Arbejder allerede med en ny update, men vær lige rar at kommentér så jeg kan gøre næste update endnu bedre. Wink
Logged


EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #41: 23 Mar 2008, 23:56 »

Udmærket. Men billedet af Sporting-spilleren er fíkke fantastisk. Men ellers en god blog.
Logged

Viva Ronaldo ! §

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #42: 24 Mar 2008, 00:00 »

Udmærket. Men billedet af Sporting-spilleren er fíkke fantastisk. Men ellers en god blog.

Ved godt det med spilleren, men jeg lover dig at det bliver bedre i næste update hvor der også kommer mange flere kampe . Grin
Logged


EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #43: 24 Mar 2008, 00:11 »

Godt nok. Jeg læser med Smiley
Logged

Viva Ronaldo ! §

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #44: 24 Mar 2008, 15:22 »

Glæd jer til en update med spænende indkøb, og et kæmpe CHOCK SALG . Bare følg med Wink
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010