|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg har valgt at stemme AaB, fordi de ligger nummer 1 i skandinaviens bedste liga (læs: jeg er fan af dem) Jeg ved godt i vil sige, at det er lidt useriøst, men det er det vel også at stemme FCK så. de har jo ingen historie  De har vel en bedre europæisk historie end AaB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
jeg fatter ikke noget af det svensk eller norsk! er danmarks forum bedre end sveriges eller norges?
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
De har vel en bedre europæisk historie end AaB  Faktisk ikke  Hvad har FCK opnået om AaB ikke har ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
jeg fatter ikke noget af det svensk eller norsk! er danmarks forum bedre end sveriges eller norges?
Norsk er da en del nemmere og forstå på skrift end dansk.. du skal bare udtale ordene som de står skrevet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Faktisk ikke  Hvad har FCK opnået om AaB ikke har ?  Jeg tror nu at de er kommet med flere gange på det sidste. Men det er ikke meget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
mener bare at et dansk forum der snakker man sku dansk! hvad hvis der kom en franskmand ind?
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Jeg tror nu at de er kommet med flere gange på det sidste. Men det er ikke meget.
Ja på det sidste.. men overalt har AaB vel haft ligeså meget europæisk succes som FCK ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
har stemt aab. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
mener bare at et dansk forum der snakker man sku dansk! hvad hvis der kom en franskmand ind?
Det gør der jo ikke  Helt ærligt, de fleste kan vel forstå en del af hvad vores nordiske venner siger. Men er enig i at det er en anelse mærkeligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Nu ligner Dansk og Norsk hinanden så meget, så jeg synes ikke det gør noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja på det sidste.. men overalt har AaB vel haft ligeså meget europæisk succes som FCK ?  Det ved jeg ikke så meget om. Jeg ved kun at AaB har været i CL en gang, og Uefa group stage en gang  Men jeg tror sgu jeg trækker den tilbage og siger den er ekstremt lige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
forstår bare ikke ideen med at der er et dansk forum for nordmænd? er jeg den eneste der ikke kan fatte norsk??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Jeg ved kun at AaB har været i CL en gang, og Uefa group stage en gang  Det er vel ikke så meget mere end FCK 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Lag=hold/klub ik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|