home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1178 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Vejle Boldklub!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Vejle Boldklub!  (Læst 53276 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #90: 15 Maj 2011, 19:53 »

Skal lige love for at vores unge drenge er begyndt at sparke røv. For satan en gang fodbold og sikke en alder vores hold er begyndt at ha. Fremtiden ser lys ud, rigtig lys.

Se kampens mål her. http://tv2sport.dk/node/78145

5-1 Opstemt Opstemt Opstemt

HansenLFC
Gæst

« Svar #91: 20 Maj 2011, 09:19 »

Imorgen kan den lille chance som vi har tilbage for oprykning forsvinde helt.

Jeg forventer at spillerne går på banen, for at gi sig 110% og hive de tre point med hjem. Kunne Skive så efter vores slutfløjt hive enten de 3 point eller bare et enkelt. Det vil gi den GF tur på tirsdag 1000 gange mere, det kunne være så vanvittig at stå at se et af de mest klasiske opgør i DK, mens oprykningen stadigvæk er inde for rækkevide. Tør man håbe?

Kom så Vejle, OG SKIVE!!!

Hader Køge!

JimmyGP
Manager

« Svar #92: 20 Maj 2011, 10:14 »

Jeg tør ikke håbe, men håber inderligt at VB snart er tilbage i suppen.. Savner Superliga stemning i Vejle Ubeslutsom

- Veni, vidi, vici -

HansenLFC
Gæst

« Svar #93: 20 Maj 2011, 10:21 »

Jeg tør ikke håbe, men håber inderligt at VB snart er tilbage i suppen.. Savner Superliga stemning i Vejle Ubeslutsom

HØØØRT!

Byen mangler det kolosal!

JimmyGP
Manager

« Svar #94: 20 Maj 2011, 10:37 »

HØØØRT!

Byen mangler det kolosal!

Ja det er altså bare ikke det samme uden.. Kedeligt at bo i Vejle uden.. Skuffet

- Veni, vidi, vici -

HansenLFC
Gæst

« Svar #95: 20 Maj 2011, 10:40 »

Ja det er altså bare ikke det samme uden.. Kedeligt at bo i Vejle uden.. Skuffet

Aaaaah .. Der er jo stadigvæk bold... Dog federe at komme på stadion med 7-8000 istedet for 2-3000 i 1.division... Men byen summer af bold når det hedder superliga og alle snakker om bold...Det er sååå feeee...  Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #96: 20 Maj 2011, 10:52 »

Aaaaah .. Der er jo stadigvæk bold... Dog federe at komme på stadion med 7-8000 istedet for 2-3000 i 1.division... Men byen summer af bold når det hedder superliga og alle snakker om bold...Det er sååå feeee...  Smiley

Jamen det er jo præcist det jeg mener.. Fodbold er gemt væk i bybilledet, når det hedder 1. division.. Savner at vandre ned af Roms hule med en kold bajer efter en god Superliga kamp.. Det er bare ikke det samme, som i 1. division..  Huh Og som du selv siger: 7-8000 tilskuere er bare federe Opstemt

Dog skal det siges at jeg er glad for at prisen for at komme ind er kommet "ned" på 1. divisionsniveau.. Det var godt nok dyrt i 09/10..

- Veni, vidi, vici -

HansenLFC
Gæst

« Svar #97: 20 Maj 2011, 11:02 »

Jamen det er jo præcist det jeg mener.. Fodbold er gemt væk i bybilledet, når det hedder 1. division.. Savner at vandre ned af Roms hule med en kold bajer efter en god Superliga kamp.. Det er bare ikke det samme, som i 1. division..  Huh Og som du selv siger: 7-8000 tilskuere er bare federe Opstemt

Dog skal det siges at jeg er glad for at prisen for at komme ind er kommet "ned" på 1. divisionsniveau.. Det var godt nok dyrt i 09/10..

Enig det var tåbelige priser. Ved dog slet ikke hvad det koster nu. Har bare købt et halvsæsonkort til 300 kr. Det er ihvertfald ikke mange penge.  Smiley Go pris.

JimmyGP
Manager

« Svar #98: 20 Maj 2011, 11:18 »

Enig det var tåbelige priser. Ved dog slet ikke hvad det koster nu. Har bare købt et halvsæsonkort til 300 kr. Det er ihvertfald ikke mange penge.  Smiley Go pris.

Jeg mener at siddepladser på langsiden kostede 110-130 kroner i den sæson, men mener at have hørt det er omkring hal pris i den her sæson.. Må dog indrømme at jeg ikke har været på stadion i den her sæson.. Græder

Men det er da en okay pris.. Det giver vel omkring 22 kroner per kamp, hvis de spiller 14 kampe i Nørreskoven Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

HansenLFC
Gæst

« Svar #99: 20 Maj 2011, 11:20 »

Jeg mener at siddepladser på langsiden kostede 110-130 kroner i den sæson, men mener at have hørt det er omkring hal pris i den her sæson.. Må dog indrømme at jeg ikke har været på stadion i den her sæson.. Græder

Men det er da en okay pris.. Det giver vel omkring 22 kroner per kamp, hvis de spiller 14 kampe i Nørreskoven Thumbs Up

Det var for en halvsæson så dobbelt op. Men det er nu også en fin pris synes jeg! Smiley .. Ikke mange steder man kan gå til bold, til den pris. Rettere, ingen steder!

HansenLFC
Gæst

« Svar #100: 25 Maj 2011, 22:12 »

Fodbold er sjovere i 1.division....

Bliver sjovt at se hvem som kigger ned næste sæson. Skal love for det er tæt i bunden af suppen...

HansenLFC
Gæst

« Svar #101: 29 Maj 2011, 19:38 »

Sommerkamp på Vejle stadion idag. 1500 mennesker, til en kamp der intet var at spille for og det kunne ses i store perioder.

Vi spillede ellers fint i store dele af førstehalvleg med en masse afslutninger, jo længere kamp skred frem, jo ringere blev spillet. Dog ikke uden afslutninger mod Skive. Men som det plejer, når vi ikke kan. Ja så får Skive en stor mulighed og den bliver også reddet i to omgange, men i trejde forsøg bliver den hamret op i krydset uden chance for nogen. Kampen ender 0-1 som er fuldstændig vanvittig set på spil og chancer. Men typisk os og derfor det hedder division.

Vi kommer til at miste en del i sommerpausen.  Kielstrup til USA (Huset sat til salg og rygterne siger USA), Lai stopper i VB pga. lejekontrakten udløber, Borre indstiller karrieren, Søren Lynge ingen kontrakt, Gravesen stopper uden en eneste kamp, Elgård og Chidi forlænges ikke.

Vi skal derfor ud for at forstærke kanten, samt midten som Lai og Kiel forlader. Samt skal vi ha et par nye angribere, Kim og Rune går. Alberts og Mikkelsen er direkte elendige. Ny keeper også tak, eller senest til vinter.

Glæder mig allerede til vi starter igen....

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #102: 01 Jul 2011, 10:19 »

Havde nok forventet noget mere af et nyt logo end lige dette...

Guldbrand
Blogmester

« Svar #103: 01 Jul 2011, 10:29 »

Er det, det nye officielle klublogo..?   Huh

Ikke meget kreativitet at spore i Vejle/Kolding.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #104: 01 Jul 2011, 10:59 »

Er det, det nye officielle klublogo..?   Huh

Ikke meget kreativitet at spore i Vejle/Kolding.

Det er den som er på deres trøjer. Desuden så er trøjerne også bare den "normale" røde VB farve. Det eneste Kolding der er over trøjen er Kolding i logoet, ellers er der ikke meget at spore.

Skuffende Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010