home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 444 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 167120 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #105: 01 Mar 2011, 10:20 »

http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-i-Silkeborg-til-2013

Skal være ærlig og sige, at jeg ikke kender så meget til hans kvaliteter.
Dog synes jeg han virker som en spændende spiller og så er han jo dansker hvilket jeg foretrækker Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #106: 01 Mar 2011, 10:25 »

http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-i-Silkeborg-til-2013

Skal være ærlig og sige, at jeg ikke kender så meget til hans kvaliteter.
Dog synes jeg han virker som en spændende spiller og så er han jo dansker hvilket jeg foretrækker Smiley

Han var med til at vinde mesterskabet med AaB, og var vist stærkt spillende i den sæson. Jeg ser det som et åbenlyst scoop af jer, og havde ikke troet at Silkeborg kunne hente ham. faktisk er jeg overrasket over at AaB ikke hentede ham..   Huh

Men han er som sagt ikke i god form, men kan han finde det spil han leverede i AaB, så vil han helt klart blive en stor profil for jer..

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #107: 01 Mar 2011, 12:57 »

Tillykke med ham. En skam Chanko og DC ikke var blevet sendt afsted så vi kunne have hentet ham hjem. Super god boks til boks spiller. Derudover har han spillet i midterforsvaret for os også, og det gjorde han faktisk også med succes. Så en rigtig god spiller I får jer der!

[Min signatur er for stor]

Thore
Manager

« Svar #108: 12 Mar 2011, 23:03 »

Så blev Jim Larsen sendt afsted for 8 millioner. Han har været en god spiller for os, men det er mange penge, og jeg tror godt vi kan overleve uden ham!

Det er en vigtig weekend vi har gang i, Aab tabte heldigvis i dag, og i morgen støder Randers og Esbjerg sammen, hvilket vi sige at vi kan tage point på minimum et af holdene.

Jeg tror vi kan få en sejer hjemme mod Horsens, nu gik jeg desværre glip af Aab kampen, så glæder mig til at se Silkeborg i aktion for første gang i år!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #109: 13 Mar 2011, 20:03 »

Fantastisk! intet mindre! Hvem har brug for Jim Larsen? Vi har Simon Jakobsen  Thumbs Up

Nu er der lige pludselig 9 point til stregen, og vores spiller har fået en god portion selvtillid, så det begynder efterhånden at se rigtig godt ud! Der er langt endnu, men 9 point, det er rigtig meget at skulle hente..

I øvrigt, så håber jeg vi kan få den snak om fusion væk. Nu har vi fået 8 mil for Jim Larsen, og kan vi sammentidlig holde os oppe i suppen, så ser det jo fint ud. Vi har sammentidlig nogle rigtig gode unge spillere:
Martin Svensson, Lars Huldgaard, Simon Skibsted, Simon Jakobsen, samt folk som: Lasse Heinze, Martin Ørnskov og Thorbjørn Holst der stadig har mange år i sig endnu

[Edit]
Hold da op hvor var Horsens da egentlig elendige!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #110: 13 Mar 2011, 20:13 »

Rigtig god kamp i dag hvor vi spiller godt og får en helt fortjent sejr. Jeg tror ihvertfald ikke på vi rykker ned i år

Manchester United just arrogant, not better

Fernando
Gæst

« Svar #111: 13 Mar 2011, 20:17 »

Så desværre ikke kampen, hvad blev den? Og hvis ikke i år, så næste år. Wink

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #112: 13 Mar 2011, 20:21 »

Den endte 2-1 til os og selvfølgelig rykker vi ikke ned hverken i år eller næste år

Manchester United just arrogant, not better

Thore
Manager

« Svar #113: 13 Mar 2011, 20:25 »

Tænk det tror jeg faktisk ikk. Jeg kan ikke se hvorfor vi skulle være i en støre farezone end andre hold? Vores økonomi er ikke dårligere end andres, og vi har nogle rigtig gode unge spillere, som kun bliver bedre. Jeg syntes det ser meget lyst ud for Silkeborg  Smiley
Men det er jo altid svært og sige, hvem havde før sæson regnet med at Esbjerg og Aab ville være isoleret i bunden?

Thore
Manager

« Svar #114: 13 Mar 2011, 21:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Bech-vejrer-morgenluft

Det har han jo ganske ret i. Hvis de sætter det forspring over styr, jamen så har de også fortjent en nedrykning  Smiley Men jeg tror bestemt på at vi overlever, og hvis vi spiller lige så godt i næste uge, så kan vi også få 3 point mod OB!

Ariana Grande
Manager

« Svar #115: 13 Mar 2011, 22:23 »

Årh gud dog...

Vi spillede en rigtig god kamp i dag! Horsens var så også piv elendige, men det er en anden side af sagen. Hold kæft det var klasse at komme på stadion igen og få nogle fadbamser sammen med drengene!

Og Jim Larsen skal have held og lykke i Rosenborg. Han har været en god spiller for os og det er da dejligt for ham at han kan komme videre Smiley

3.v evaB
Gæst

« Svar #116: 14 Mar 2011, 00:31 »

AaB & EfB har allerede reserveret billetter ned til den nye Betsafe Liga.
Silkeborg må vente pænt indtil der bliver ledigt.

Enged
Gæst

« Svar #117: 14 Mar 2011, 00:32 »

Nu har folk godt nok svaret dig, men hvis det interesserer dig, så kig da på bold.dk, tv2.dk etc. Helt seriøst hvor svært kan det være at tænke sig om? Prøv dog at opføre dig en lille smule modent. Selvom du ikke er det, så bliv det, tak.
Jeg undskylder for off-topic, men mit indlæg har næsten lige så stor berettigelse som Fernandos.

Thore
Manager

« Svar #118: 16 Mar 2011, 10:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Uheldig-SIFer-igen-skadet

Sikke da noget tis, han gjorde det rigtig godt mod Horsens.

Ariana Grande
Manager

« Svar #119: 16 Mar 2011, 10:41 »

http://www.bold.dk/nyt/Uheldig-SIFer-igen-skadet

Sikke da noget tis, han gjorde det rigtig godt mod Horsens.

Enig. Det er godt nok træls for ham.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010