home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 149722 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #540: 01 Mar 2015, 21:14 »

Jamen jamen hvad skete der i Randers  Shockeret Silkeborg der vinder mod nr. 3 ! bliver sgu lidt interessant at se om Silkeborg endelig vågner op og kommer ind i en stime Peace
Logged

YNWA

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #541: 01 Mar 2015, 21:17 »

Kunne være så vildt hvis du ender med at overleve! Men mon dog Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #542: 22 Maj 2015, 14:03 »

Vi har hentet Albers fra Vejle som kommer på en fri transfer.
Han har fået en 2 årig kontrakt.

Sidste år hentede vi Agger fra Vejle. Ham har jeg ikke været så imponeret over.
Jeg ser dog lidt mere frem til Albers her, specielt fordi vi mister Morten Beck til sommer. Så må vi bare håbe at Albers kan udfylde hans plads!

Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #543: 31 Maj 2015, 21:09 »

Jeg var sgu på TV2 Midt/Vest.

Altså bare i baggrunden, for jeg ville sgu ikke være med i deres interview Smiley

http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=44493
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #544: 13 Aug 2015, 22:40 »

http://www.bold.dk/nyt/bankboss-vil-fusionere-fcm-og-silkeborg

Seriøst.
Når man tror man har hørt det mest sindsyge, og mest idiotiske, fra Jyske Bank og Anders Dam, så overrasker de lige igen

Først begynder de at sponsorere FCM, og når man så kritiserer dem for det, så minder de lige en om at de betaler 10 millioner til vores nye stadion i Silkeborg. Jaaa tak for det da!!! Dem kunne vi ikke finde andre steder.

Når man så tror de ikke kan pisse mere på os, så kommer han da også lige med dette GENIALE forslag.

Lidt vildt, at jeg stadig har Jyske Bank, som min bank. Omvendt kan det jo lidt være ligemeget, for det er ikke ligefrem fordi jeg har penge i lortet.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #545: 14 Aug 2015, 07:49 »

Yeah, det ville da være Silkeborgs eneste chance for at komme med i toppen... Meeeen... Næppe.

Logged



DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #546: 14 Aug 2015, 08:24 »

http://www.bold.dk/nyt/bankboss-vil-fusionere-fcm-og-silkeborg

Seriøst.
Når man tror man har hørt det mest sindsyge, og mest idiotiske, fra Jyske Bank og Anders Dam, så overrasker de lige igen

Først begynder de at sponsorere FCM, og når man så kritiserer dem for det, så minder de lige en om at de betaler 10 millioner til vores nye stadion i Silkeborg. Jaaa tak for det da!!! Dem kunne vi ikke finde andre steder.

Når man så tror de ikke kan pisse mere på os, så kommer han da også lige med dette GENIALE forslag.

Lidt vildt, at jeg stadig har Jyske Bank, som min bank. Omvendt kan det jo lidt være ligemeget, for det er ikke ligefrem fordi jeg har penge i lortet.

100 % Enig og skulle det være så ville det da være top målet af idioti at bygge et nyt stadion i Silkeborg og mon dog de gæve mennesker i Silkeborg kan se idden i at køre til Herning for at se bold... det tror jeg ikke - så var det da mere nærliggende at nedlægge AGF og slå dem sammen med Silkeborg og spille alle på det ny byggede stadion  Peace

PS: jeg hader stadig fusionen mellem Ikast og Herning Fremad hvad godt har den ført med sig .... det er stadig økonomisk urentabel og nu er det en eller anden tal nørd der ejer FCM
Logged

YNWA

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #547: 26 Aug 2015, 16:35 »

Silkeborgs cheftræner, Kim Poulsen, vil have sit hold til at være mere effektive og ikke spille bolden på tværs og tilbage.

Okay.
Der er det på skrift. Kim har sagt at vi skal spille mere frem ad! Noget som vi fans har råbt og skreget om hele sidste sæson og hele starten af denne sæson!

Jeg blev faktisk lidt mere positiv nu, hvad angår aftenens kamp, for indtil videre har jeg godt nok været nervøs.

Nu skal spillerne jo så bare gøre som Kim rent faktisk siger, og Kim skal rejse sig op fra sin havestol på sidelinien, hvis de ikke gør som han siger.

Men det tager vi selvfølgelig når kampen begynder.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #548: 26 Maj 2016, 09:43 »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/robert-skov-skal-snakke-fremtid-med-sif/

Sgu en dejlig udmelding. Det vil virkelig være trist at miste endnu et talent på fri transfer fordi man ikke forlænger i tide.

Nu må vi bare håbe de kan ny til enighed og at vi forlænger med mere end bare et fucking år.
3 eller 4 år tak.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #549: 26 Maj 2016, 20:19 »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/robert-skov-skal-snakke-fremtid-med-sif/

Sgu en dejlig udmelding. Det vil virkelig være trist at miste endnu et talent på fri transfer fordi man ikke forlænger i tide.

Nu må vi bare håbe de kan ny til enighed og at vi forlænger med mere end bare et fucking år.
3 eller 4 år tak.

Er der stadig planer om nyt stadion i Silkeborg - for med oprykningen til Superligaen og den nye struktur så kunne det godt ligne et ophold der varer mere end 1 sæson - men det kræver vel lidt vilje til forstærkninger af truppen  Peace
Logged

YNWA

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #550: 26 Maj 2016, 22:39 »

Er der stadig planer om nyt stadion i Silkeborg - for med oprykningen til Superligaen og den nye struktur så kunne det godt ligne et ophold der varer mere end 1 sæson - men det kræver vel lidt vilje til forstærkninger af truppen  Peace

Der er ikke bare planer. Vi har været i gang med byggeriet i et halvt års tid nu efterhånden og det skulle gerne være klar i foråret eller sommeren 2017.

Der er ikke meget at se endnu, fordi det meste har foregået i jorden indtil videre men i næste uge skulle de første betonelementer gerne ankomme og så kommer det til at gå stærkt.



Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #551: 26 Maj 2016, 22:53 »

Der er ikke bare planer. Vi har været i gang med byggeriet i et halvt års tid nu efterhånden og det skulle gerne være klar i foråret eller sommeren 2017.

Der er ikke meget at se endnu, fordi det meste har foregået i jorden indtil videre men i næste uge skulle de første betonelementer gerne ankomme og så kommer det til at gå stærkt.





Foråret 17 lyder pænt optimistisk ? Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #552: 26 Maj 2016, 23:00 »

Foråret 17 lyder pænt optimistisk ? Smiley

Slet ikke, det mest komplicerede at faktisk næsten færdigt, alle rummene under banen, resten er "blot" at stable nok betonklodser Opstemt

Desuden er vi i Silkeborg allerede foran planen på vores fine nye motorvej, jovist planlægningen tog 35 år men hvad fanden Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #553: 27 Maj 2016, 00:08 »

Er de færdige med motorvejen indtil byen? Er ved at være et stykke tid siden jeg har været den vej igennem, er mest kommet fra Virklund siden af de seneste 6 måneder.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #554: 27 Maj 2016, 00:13 »

Er de færdige med motorvejen indtil byen? Er ved at være et stykke tid siden jeg har været den vej igennem, er mest kommet fra Virklund siden af de seneste 6 måneder.

Altså de åbner motorvejen gennem nordbyen til september 1.5 år før tid og så kommer der måske en ny vej til sydbyen over vandet ved togbroen via nordskoven ! (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010