home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 167322 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #195: 16 Jul 2012, 16:22 »

Jeg havde en fantastisk tur til Esbjerg i går!
Efter de første 20 minutter af kampen var jeg pænt bange for at jeg var kommet for at overvære en kedelig 0-0 kamp, eller en smal Esbjerg sejr. Dog fik vores herlige tysker Marvin Pourié gang i spillet efter 25 minutter med hans mål!
Godt nok kom Esbjerg tilbage igen, endda 2 gange, men jeg havde hele tiden på fornemmelsen at vi nok skulle vinde de gange Esbjerg udlignede!

Udover det var det sgu ikke alt der var lige kønt. Men Marvin er virkelig en vigtig brik på holdet og jeg glæder mig meget til at se mere til ham, hvor han forhåbentligt holder formen.

I øvrigt er jeg meget imponeret over vores nye afrikaner, Adeola Runsewe! Vi er ikke vant til at have en så hurtig spiller og jeg tror virkelig han kommer til at spille en vigtig rolle i år! Det virker også til at han allerede er faldet godt til på holdet og er glad for at være skiftet til Silkeborg! Jeg synes i hvert fald han er et frisk pust til holdet! Så giv os endelig nogle flere afrikanere hvis de er ligeså energiske som Runsewe!

Thore
Manager

« Svar #196: 11 Aug 2012, 19:48 »

#BringBack #TroelsBech

ticked off

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ariana Grande
Manager

« Svar #197: 11 Aug 2012, 19:53 »

#BringBack #TroelsBech

ticked off

ASAP!

Ariana Grande
Manager

« Svar #198: 26 Aug 2012, 22:53 »

Hold da kæft en jammerlig præstation.
Jeg havde i dag taktisk valgt at stille mig i midten af udebaneafsnittet for ikke at få lyst til at kaste fadøl efter dem på den anden side af hegnet. Det var dog heller ikke dem jeg havde lyst til at kaste noget efter men derimod nærmest alt andet.

1. FCM's stadionspeaker skulle have så mange tæsk. Han er da den mest provokerende idiot jeg længe har været vidne til. "Og så afbryder jeg lige skydeteltet her for at komme med en servicemeddelelse". Gider du da lukke røven? Fordi i havde 2 skud lige i træk, er det ikke et skydetelt. Og hvad med at skrue lidt ned for de højtalere der? Det er sgu da ikke et diskotek vi er på forhelvede?

2. Keld Bordinggaard skulle ligeledes have nogle tæsk. Hold kæft man. Spillerne tåger rundt ude på banen, men Keld bliver siddende på sin flade røv. HVORDAN FANDEN SKAL DET HJÆLPE? Vi må selv stå oppe på tribunen og råbe og skrige, at spillerne skal presse, for Keld gør det fandme ikke.

3. Dommeren og Jonas Løssl. Hvorfor fanden man ikke får et rødt kort for at placere et karate spark lige i ansigtet på Ilum er mig en fucking gåde. Det var fandme for latterligt og se på, og det var sgu ikke den eneste situation dommeren var latterlig at se på.

Det var faktisk kun i de ca 10 sidste minutter af kampen at det begyndte at ligne noget og vi begyndte at spille flot. Men hold kæft resten af kampen var en omgang jammerligt pis. Hvorfor presser vi ikke deres forsvarsspillere og Løssl? Løssl er jo en omvandrende katastrofe forhelvede. Udnyt nu hans usikkerhed. Og hvorfor skal vi når vi er bagude stå og spille bolden rundt nede i forsvaret og spille den tilbage til Lasse Heinze, som i øvrigt også er usikker som en i helvede? Det er sgu da for latterligt. Kom nu frem af banen forhelvede og spil fodbold i stedet for.

Det værste ved dette 1-1 resultat er at vi får 1 latterligt point. Det giver ikke en skid i forhold til hvis vi havde fået 3. Og Keld ville sidde mere usikkert i sædet hvis vi tabte. Han skal bare have sparket ud af klubben så hurtigt som muligt. Det kan kun gå for langsomt og det går også for langsomt.

Til sidst er jeg ked af at FCM's negere er bedre end vores neger. Runsewe havde ikke en chance mod deres. Dog synes jeg alligevel knægten spillede en flot kamp. Synd han ikke fik en kasse på hans gode chance.

Næste weekend står den på AGF hjemme. Der skal et mirakel til hvis vi skal vinde den.

verdenskrig
Manager

« Svar #199: 26 Aug 2012, 22:56 »

Grin Grin lyder som om du har haft en hyggelig eftermiddag på heden Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #200: 26 Aug 2012, 22:58 »

Jeg glæder mig til at vi skal spille i 1 division og vinde nogle kampe!

Jeg bliver bare ked af hvis vi får Esbjerg med og ikke jer.
Esbjerg er ikke hyggelige Skuffet

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #201: 26 Aug 2012, 23:01 »

Jeg kan tydeligvis se vi har set to vidt forskellige kampe!
Vi kan hurtigt blive enige om det var en fejl af dimensioner at Lössl slap med et gult kort for hans spark på Nicolaj Ritter (ikke Jeppe Illum). Men din (og mange andres) kritik af Keld Bordinggaard forstår jeg simpelthen ikke. Jeg synes vi spiller en ganske fin kamp, og FCM på udebane er altså ikke en let kamp. Ærlig talt kan jeg ikke se hvad Troels Bech (eller en anden afløser end Bordinggaard) kunne have gjort anderledes. Bortset fra FCN-kampen er det jo ikke fordi vi er blevet spillet ud af banen (og Troels havde også sine kampe uden en chance), ja faktisk synes jeg vi har været ganske godt med, og det har været marginalerne der har været imod os.

Giv nu Bordinggaard lidt tid, så skal spillet nok blive (endnu) bedre, og marginalerne vil også vende vores vej. Husk nu lige vi også vi ikke har en eneste midterforsvarer i truppen tilbage.

Vuelve la ilusión

Ariana Grande
Manager

« Svar #202: 26 Aug 2012, 23:04 »

Jeg gider ikke stå på MCH Arena og glo på FCM spille bolden rundt mens de er foran 1-0 og vi bare står og glor, mens Bordinggaard bliver siddende på hans røv.

Vi må have set 2 forskellige kampe. For den på stadion var ikke køn.

HansenLFC
Gæst

« Svar #203: 26 Aug 2012, 23:04 »

Lyder lidt som en kedelig tur på heden TheX, slet ingen bøde? Opstemt

Ariana Grande
Manager

« Svar #204: 26 Aug 2012, 23:07 »

Lyder lidt som en kedelig tur på heden TheX, slet ingen bøde? Opstemt

Det var nu en meget god tur.
Men jeg er slet ikke tilfreds med hvad vi laver.

En af vores kontrollører kiggede dog meget efter mig da Løssl lavede karate på Ritter. Hold kæft jeg var oppe i det røde felt der.

HRz
Gæst

« Svar #205: 27 Aug 2012, 07:51 »

^

Hahahahahahahahhaha hahahahahahahahahha hahahahahhaahhahaha haahhahaha! Ville jeg gerne have set!

Ariana Grande
Manager

« Svar #206: 31 Aug 2012, 14:56 »

http://silkeborgif.com/media/27486029/Del%C3%A5rsrapport%201.%20halv%C3%A5r%202012.pdf

Et underskud på ca 1,5 millioner i det første halvår af 2012.
halvåret 2011 bød på 500.000 i overskud. Altså vi ligger ca 1 million under det som vi gjorde sidste år.

Som skrevet på side 6:

"Selskabet har i første halvår realiseret en omsætning på 34,1 mio. kr., hvilket er en marginal tilbagegang på 0,3 mio. kr. i forhold til første halvår 2011. Tilbagegangen skyldes primært færre entré og tv-indtægter som følge af en realiseret 8. plads mod en 5. plads året før. Selskabet har tillige realiseret en mindre fremgang i sponsorindtægterne i første halvår 2012 i forhold til første halvår 2011. Fremgangen lever imidlertid ikke op til forventningerne. Dette kan henføres til de generelt svage konjunkturer som får mange erhvervsvirksomhede r til fortsat at udvise tilbageholdenhed med markedsføringsomkos tningerne."

Det er vel ingen overraskelse at tilbagegangen primært skyldes Entré og tv indtægter på grund af vores 8 plads frem for 5 pladsen året før. Så intet ulogisk i dette, blot at det stadig ikke er vildt tilfredsstillende.

Derudover er det dog positivt at der er fremgang i lejeindtægterne forbundet med de lejeboliger som ligger centralt i Silkeborg.

I transferaktivitet har vi et resultat der siger 2,5 millioner mindre end sidste år, men det skyldes primært at vi sidste år solgte Jim Larsen.

Og så lidt ros til Troels Bech

Fodboldaktiviteter:
Helt overordnet set er den sportslige udvikling, under ledelse af klubbens cheftræner Troels Bech, forlø-bet tilfredsstillende. Klubben har i perioden været repræsenteret med hhv. Dennis Flinta og Martin Ørn-skov på det danske Ligalandshold, mens Thorbjørn Holst Rasmussen desværre måtte melde afbud grundet en skade.

I 1. kvartal 2012 har selskabet styrket bredden i truppen med tilgang af hhv. talentfulde Nicolaj B. Køh-lert fra Glasgow Randers og Sebastian Cann-Svärd fra Roda, mens klubben samtidig har solgt Martin Ørnskov til norske Viking F.K., Stavanger. I forbindelse med kontraktudløb 30. juni 2012 har Sebastien Moneron, Sebastian Cann-Svärd og Kaimar Saag alle forladt klubben.

Klubben sluttede sæsonen i Superligaen på en 8. plads med 43 point. Samme antal point som de to fo-regående sæsoner. På trods af at klubben efter 7 af de 33 spillerunder i sæsonen 2011/12 var placeret på en skuffende 10. plads med kun 5 point, havde holdet gode muligheder for at slutte i den bedste halvdel og spillede således helt frem til de sidste turneringsrunder med om den 5. plads, som udløste kvalifikationskampe til UEFA Europa League.

I øvrigt forlyder det at vi fortsat vil satse kraftigt på talentudviklingen. Det er blandt andet sket ved at et par spillere er blevet hevet op fra Silkeborg fodbold college og ligedes ved at have hentet Emil La Cour hos FC Fyn.

Thore
Manager

« Svar #207: 01 Sep 2012, 19:52 »

Nu kan man virkelig se hvor flot Troels Bech gjorde det i Silkeborg.. For satan da  ticked off

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ariana Grande
Manager

« Svar #208: 03 Sep 2012, 20:10 »

puha.
Først nu er jeg ved at komme mig over nederlaget til AGF.
Det er jo skræmmende. Og noget andet der også er skræmmende er alle de handler der foregår i superligaen i nu, mens vi ikke gør så meget som noget som helst. Jeg tror dog heller ikke det er nødvendigt, men alligevel piner det mig at Brøndby stadig handler mens vi ikke gør (Selvom jeg dog ikke synes de folk BIF snakker med er nogle at ryste i bukserne over)

Desuden er jeg ved at brække mig når Heinze siger at en træner fyring intet løser. Gu gør det så. Det er da klart for en hver idiot at Bordinggaard er total håbløs.

hvis Brøndby bliver ved med at score 1 point i ny og næ, så går det galt. Vi skal altså hænge ved den 10 plads.
Fuck Esbjerg. Esbjerg er væk.

DeBuur
Manager

« Svar #209: 03 Sep 2012, 20:48 »

Shockeret der er dog et hold som har overasket mere negativt end Brøndby og det er netop Silkeborg - absolut intet fungerer på det hold.

Taktisk ser det skidt ud - hvad er det egentlig Bordingaard vil ? spillerne har ikke opdaget det - det ligner ikke et godt match.... Silkeborg har dog ikke tradition for bare at skille sig af med deres træner men må sige at jeg tror det betyder at Silkeborg ryger ned..... godt for Brøndby i en for os vanskelig tid Peace

YNWA

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010